Quote:
Originally Posted by Isard
Ik snap het niet zo. Nu zijn we het allemaal eens dat dit gedrag niet kan.
Maar wel klagen als je een paar bekeuringen krijgt omdat je een grote muil opentrekt tegen een Nederlandse politieagent.. :(
|
:confused:
Weet niet wie jij aan wilt spreken? Maareh... volgens mij komt dat weinig voor in NL... Kijk als je wielklem & Co als voorbeeld wilt nemen bijvoorbeeld... daar noem je wat...(Ja, ik weet dat het geen agenten zijn, maar andere ambtenaren) Maar dat is vaak ook er om vragen van de dames...
Ben zelf ook wel eens pissed uitgevallen op parkeerwachters die mij een bon uitschreven... Dan niet om de bon op zich, maar de manier waarop... Ik ben even in een winkel, kut eind lopen naar de automaat, niemand in de hele straat te bekennen, dus snel even ophalen wat klaar ligt, afrekenen, en weer naar huis om verder te sleutelen(was een vraagbaak die toevallig net binnen was, en net nodig) Ik kon na nog geen 2 minuten buiten... staan ze bij men auto... ik gauw reageren, ja hallo, dat is mijn auto... meneer ziet me aankomen tikt gauw verder op zijn automaat, en als ik dan naast hem sta zegt ie, net te laat, de bon rolt er nu uit.... Kijk, dan maak je me kwaad... Ten eerste hebben ze het zien gebeuren, anders hadden ze zo snel niet bij mijn auto kunnen zijn, want in de buurt waren ze niet, had ik ze wel gezien... Ten tweede kom ik net aanlopen, en doet meneer zijn best snel in te tikken en te drukken, om vervolgens mij te vertellen dat ik te laat ben... Als ik zeg dat het even in en uit de winkel was zeggen ze: Dat weten wij niet... Als ik dan zeg, je voelt toch dat ie nog heet is, zegt de bijdehante mevrouw, we mogen niet aan andermans spullen komen, waarna ze doodleuk MIJN ruitenwisser op tilt om de bon er onder te leggen.... :confused: Ze had em me ook wel in de hand kunnen geven, aangezien ze niet aan andermans spullen mogen zitten... Maar het zal de kick wel zijn....
Kijk zulke typische gevallen, lullige dingen/situaties of gewoon belachelijk bekeuren, die dingen lokken echt wel eens een geïrriteerde reactie uit... Maar dat is wel even HEEL wat anders als wat deze kerel flikt....
(en dan meende ik vanmiddag dat alle frustraties er uit waren.... niet dus... :D )
|