![]() |
heb er ook zin in lekker een paar :cheers: :beer2: drinken. :thumbup:
en mooie auto,s zien ;) |
Volksdub here we come!!!:D
|
Quote:
Gezellig! :thumbup: als de men even wil ''reply'en'' met hun naam,dan weten we even hoeveel mensen er met deze collonne meerijden :) -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew :D) -sdi-tje -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) |
Quote:
:D |
Quote:
dan is Eddy er nog en Ronny :thumbup: |
Quote:
Wij ook van de parij :thumbup: |
Quote:
De lijst weer ff aangepast :thumbup: -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew :D) -Piet de harrekiet :D (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny -Eddy begint al een aardige collonne te worden. René werkt bij de Landmacht,die mag bijna wel collonnestickers,en blauwe en groene koplampkappen regelen...... :giggle: Ik mis alleen de mannen ût Hallum nog ;) |
Quote:
de eerste is er straks dan kan de laatste vertrekken :D |
Guido, haal mijn tent even aan, om op te zetten, dan kunnen we bij aankomst gelijk aanvalluhh. :D
Zal het effe bij de mannen in Hallum overleggen hoe laat we gaan, op zich wel gezellig in collone. :thumbup: |
Niet alleen uit Hallum Dreetje :D
|
Quote:
Bedoel je deze....André :cool: weet niet of deze in mijn Golf past André.....dan mut de A6 station von dei mai tink :D :lmao: ![]() collonne word al gezellig zo :thumbup: heb er zin in! :drive: :beer: |
Quote:
Haak jij ook aan in de collonne Gerard? guzelluug :thumbup: |
Zin ien :thumbup: :D
|
volgende week om deze tijd zitten we er al..... :cool: :thumbup:
|
En vast niet meer volledig nuchter :D
|
Quote:
rond dit tijdstip bij sommigen niet meer denk ik.....:lmao: |
Hoe, wie, wat, waar en hoe laat?
Is er al een besluit genomen? Hoop dat ik alles klaar krijg voor die tijd, maar mee gaan we sowieso :thumbup: Heb de weken erna vrij gevraagd, maar had beter een week vooraf vrij kunne hebben :screwy: Komt goed :thumbup: |
Idee om +- 11:00 HIER te verzamelen? dan kunnen de mensen uit de omgeving van Drachten/de Westereen nog ff een sanitaire stop doen ;)
en de rest evt nog ff een bakkie koffie. Andere voorstellen/ideeën zijn uiteraard welkom :thumbup: |
dat is volgens mij de eerste pomp na Heerenveen?
|
Quote:
Klopt Edwin :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:08. |