![]() |
Nog nooit geweest bij deze.. heb 'm even op de agenda toegevoegd, lijkt me wel de moeite :)
|
Zeker de moeite waard Misha. :thumbup:
|
gezien de bevestigingen die we nu al hebben, wordt het zeker weer een "internationaal" Event :dance:
|
Dit jaar ook weer van de partij.
Alleen dit jaar met mijn S3 van 2000. Deze week is hij eindelijk klaar :thumbup: |
We zijn benieuwd, wat heb je laten doen eraan???
|
Zo na een weekendje MIVW kan ik wel verklappen dat er toch hele dikke auto's deze kan op gaan komen :thumbup: :thumbup:
|
Ja haha, daar kon ook niemand om heen...
|
Wij zijn hier al aan het aftellen, nog minder dan 4 weken :wee:
|
Gister vrij gevraagd, dus ik ben d'r bij. :thumbup:
Nog maar 2 weekjes :D |
nog 2 weken ja het is een geluk dat ik vrij heb want moet nog genoeg doen aan de golf voor hem klaar te maken.
komt er te staan met andere velgen als ze passen. moet de apk er nog op duwen dus de deuren nog omhangen en accu vastzetten en nog een paar kleine dingen doen. Grtz Eddy |
Hey edwin, dus we krijgen een primeur :thumbup:
Ik ben benieuwd ! |
Nog 2 weken.lekker aftellen.
Yep moet toch een beetje veranderen weer aan de golf he. Komt wel goed misschien dat jullie een mooi plekje hebben voor me.HAHA. Grtz Eddy. Eerst maar eens kijken voor de apk erop te krijgen. Deze week ff flink klussen. |
zeker aanzezig alleen even kijken met welke auto
|
Custom Cars is uiteraard wederom aanwezig. Ik kan niet wachten :D en heerlijk dichtbij. 5 minuten lopen hahah ;)
|
ga er ook bij proberen te zijn....!
|
Super jongens, wordt zeer zeker een gezellige dag :thumbup:
Volgend weekend is het zover :welcome: |
Bij goed weer ook aanwezig!
|
Nog een weekje en dan is het zover.
Hopen dat we lekker weer krijgen. En ben benieuwd hoe groot de opkomst zal worden. Grtz Eddy. De golf is er klaar voor. |
FIjn in de buurt, dus ik ben zeker aanwezig :D .
|
misschien stomme vraag, en lees ik er dwars overheen.
vanaf hoe laat barst t los? ofwel, wat is zo'n beetje de begin tijd? |
All times are GMT +1. The time now is 19:40. |