Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   rich jetta mk1 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88824)

rich jetta mk1 31-08-2011 20:41

Quote:
Originally Posted by pilsie
rich het wordt tijd voor een update met foto's

ik weet het pilsie maar ik wil morgen even proberen een paar fotos te maken heb afgelopen week mn rem blokken vervangen en toen was mn hoofdrem cylinder ook kapot dus ook vervangen heb ook de trommels achter schoongemaakt.
verder heb ik er een imperiaal opgezet met ass erop,mn versnelingspook opgelengd met een biertapknop erop,een nl bordje achterop gemonteerd en vandaag verder naar het asvalt gebracht :D (verlaagd).

mvg rich

rich jetta mk1 01-09-2011 17:40

Quote:
Originally Posted by pilsie
rich het wordt tijd voor een update met foto's

hier een paar foto's[IMG]
[/IMG]

[/IMG]
pook knop wordt nog veranderd voor een tapknop van hertog jan.

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG] :D :D :D :D :D :D :D :D

pilsie 19-09-2011 18:47

vandeweek eff striping aangebracht op de zijkant van de jetta en een NL plaatje met jaartal.

[/IMG]

[/IMG]

en vandaag een stoepje geraakt en de schade bleef bij een verschoven balanseer loodje op de velg die verschoof 1,5 cm.

[/IMG]

even onder mijn maat z'n naam gepost daar was ik toevallig en hij stond ingelogd.

twandirks 13-10-2011 10:22

toffe jetta man!

kom zelf uit vuren, misschien is het leuk om een keer een jetta meet te doen :D

louie_scirocco 13-10-2011 11:57

Mooie Jetta lekker kleurtje :)
Ik zou alleen wel dat lood van de velgjes afhalen.

MarkZweers 13-10-2011 16:09

heerlijke jetta, vind persoonlijk alleen de aanpassingen de auto niet goed doen, afgezien van het verlagen dan..

En de raamband zou ik er zeker vanaf halen..;) is de kleur origineel..!? Lijkt echt super dik!

rich jetta mk1 20-10-2011 18:58

Quote:
Originally Posted by twandirks
toffe jetta man!

kom zelf uit vuren, misschien is het leuk om een keer een jetta meet te doen :D

bedankt en het lijkt me wel leuk om een mk1 meeting tehouden in deze buurt dus jetta,polo,derbie en golf :thumbup:

rich jetta mk1 20-10-2011 19:00

Quote:
Originally Posted by louie_scirocco
Mooie Jetta lekker kleurtje :)
Ik zou alleen wel dat lood van de velgjes afhalen.

tnx ik vind de kleur ook super was wel even wennen maar nu echt super en dat lootje zit weer op zn plek

rich jetta mk1 20-10-2011 19:02

Quote:
Originally Posted by MarkZweers
heerlijke jetta, vind persoonlijk alleen de aanpassingen de auto niet goed doen, afgezien van het verlagen dan..

En de raamband zou ik er zeker vanaf halen..;) is de kleur origineel..!? Lijkt echt super dik!

ik vind hem zo wel dik en die raamband is omdat er geen zonnekleppen in zitten heb nu ook blauwe kenteken platen er op gezet :D

twandirks 24-10-2011 14:33

Quote:
Originally Posted by rich jetta mk1
bedankt en het lijkt me wel leuk om een mk1 meeting tehouden in deze buurt dus jetta,polo,derbie en golf :thumbup:

ja mij ook! 5 of 6 auto's is al voldoende, kunnen we een leuke shoot in de buurt doen. als je nog meer mensen kunt optrommelen moet je maar even tzt een pm sturen!

pilsie 25-10-2011 12:09

Quote:
Originally Posted by twandirks
ja mij ook! 5 of 6 auto's is al voldoende, kunnen we een leuke shoot in de buurt doen. als je nog meer mensen kunt optrommelen moet je maar even tzt een pm sturen!

ik zal er ook zijn met de golf mk1

[/IMG]

twandirks 26-10-2011 07:14

ja zou tof zijn! misschien op korte termijn?

All times are GMT +1. The time now is 08:20.