![]() |
Das mooi Jaap:
Nog ff een actie foto van laatst ![]() |
nah... das 69 minuten relaxter forummen....
|
Ook lekker om op wakker te blijven tijdens een nachtelijke rit.
Ben benieuwd of de volksforumcrew dit jaar Ook weer gebruik van mijn diensten wil maken? ;) |
hij was weer LEKKAH!!
|
ben ik trouwens de enige debiel die op 65 min zn telefoon greep?
|
Ha ha ik zie t zo voor me. :D
Thx :thumbup: |
Hmm geen reacties meer....... niemand meer gratis downloaden?
Op deze site is het enkel klikken en binnenhalen dus..... |
Hierbij mijn nieuwste mix met al mijn favorieten nummers van dit moment welke gratis te downloaden is op onderstaande link:
http://soundcloud.com/dj-marco-martinez/springmix-2012 Enjoy................... Marco |
als je het leuk vind dan zend ik er wel af en toe 1 uit in mijn "guest dj" uurtje op Pro FM ?
|
Dat lijkt me wel leuk. Ik stuur je er nog wel even een pm over
|
Heerlijke mixjes om op te touren!
Bij de tijdse nummers in een lange mix. Thanks for sharing! :thumbup: |
Graag gedaan :thumbup:
|
hey, weer een nieuwe... ff binnenhalen.
|
Quote:
Jup weer een nieuwe :thumbup: Al vraag ik me wel af of ik er wel mee door moet gaan om hem hier te posten aangezien er zo weinig reacties zijn :confused: |
Hierbij mijn nieuwste mix voor de maand Mei.
Gratis te downloaden via de link. http://soundcloud.com/dj-marco-martinez/mixtape-5-2k12 Enjoy :tu: Marco |
Hmm. Kan hem blijkbaar niet rechtstreeks op de telefoon downloaden. Fan zo maar even de laptop aanslingeren en overzetten.
|
En is het gelukt Jaap? :thumbup:
Als je al mijn mixen achter elkaar draaid op volksdub hebben jullie me dit jaar niet meer nodig. Dus ........... ;) |
helemaal vergeten, hij is nu aan het downloaden...
En op volksdub kom je neem ik aan toch ook voor de gezelligheid? |
Dat was snel... is al binnen.
|
Quote:
Mijn auto is dan nog niet klaar en ben dit jaar niet gevraagd om te draaien. Misschien dat ik met de leasebak ff kom kijken op zondag voor de gezelligheid :confused: Ben benieuwd wat je van het mixje vind. |
All times are GMT +1. The time now is 05:16. |