![]() |
Quote:
Als je hem mijn kant op brengt kan het ook wel voor minder :thumbup: pb maar bij interesse |
Ik hou het even in gedachten maar zoek liever iets dichter bij huis,zoals de pul al zegt in woon in zuidlimburg. :thumbup:
|
acht wat is ver zeg ik altijd nederland, is absoluut niet groot, 3 uurtje rij je van boven naar beneden dus wat is ver? is net wat je er voor over hebt! toch.
|
Quote:
correct :thumbup: maar niet iedereen denkt er zo over tegenwoordig. |
Quote:
kan hem ook komen halen :thumbup: |
Hoe loopt het nu met deze Gti?
|
Vergeet geen foto's te maken tijdens het herstel werk, dit moet zeker wel lukken als het alleen plaatschade is en er achter niks is getordeerd o.i.d. :thumbup:
|
Hoi hij is klaar was deze topic een beetje vergeten.
Ik zal zo wat fotos uploaden. |
Quote:
Alweer weekje later :shake: :D |
Zoals beloofd, :D ,
![]() sloop golf paneel omdat imi echt niet paste, ![]() ![]() roest bij de tankhals meteen weggehaald, ![]() ![]() ![]() was goed weggeroest daar, ![]() ![]() ![]() heb de emblemen laten weghalen omdat ik dat toch mooier vond, ![]() sleepoog is ook weg voor de oplettende kijker ;) ,deze was best croky dus hebben we besloten om het meteen strak te maken, gespoten, ![]() met de bumper erop,zoek nog en originele met de tijd imi past niet goed :shake: ![]() Ziet er echt super uit nu lijkt net of er nooit wat gebeurd is. :D . Ik zal me in de loop van deze week(dus niet volgende week) ;) eens fatsoendelijk voorstellen met meer en betere foto van mijn auto en mijn andere 2 wagens. :redface: Bedankt voor het meedenken allemaal in ieder geval. :thumbup: |
Ja he,ben er echt blij mee. :D
|
Zodan die is er echt goed onderweg gekomen !! Mooi werk hoor.
|
Ja de eer komt mij niet toe ik heb alleen wat geholpen waar ik kon en genoeg pilsjes gedronken :D .
Maar ik ben er heel tevreden mee. Hij heeft nog meer werk maar dat zal ik allemaal in mn topic vertellen. |
Eindresultaat mag er wezen :thumbup:
|
Sow! Zit gewoon een compleet andere kont op. Zo zie je maar weer wat er wel niet allemaal mogelijk is. Wat heb je nu allemaal opnieuw gespoten?
|
De achterkant,koffer van binnen en een beetje uitgespoten naar de zijkanten.
|
En geen kleur verschil?
|
Bijna niet te zien,ze hebben de kleur nagemaakt van een stuk van de kont die er vanaf is gegaan.
|
ziet er idd weer goed uit! :thumbup:
beter anders was hij toch maar op de sloop terecht gekomen! |
All times are GMT +1. The time now is 16:58. |