![]() |
goed bezig gijs....
|
Okay... breedstralers :D
Thnx Chris, ik hou het in m'n achterhoofd. :thumbup: Wat koppeling betreft heb ik het probleem en de oplossing al gevonden; ![]() De koppelingsplaat zelf was nog 100%, was niet heel oud dus lekker laten zitten :) Alles zit alweer dicht en het onderhoud aan de motor is ook al gedaan. |
zo die zag er niet lekker meer uit!
mooi projectje :thumbup: |
Bij Joost (joostvw) heb ik een set 14x6 Pirelli's opgehaald voor het Golfje. Weer een stapje dichterbij het compleet maken van een orignele PiGo w64 ;)
|
goed zo!
|
:thumbup:
|
Goed bezig Gijs!
|
jup, lekker bezig daar :)
|
toppie!
|
Ik heb nog een voorraam voor je staan. :)
gr ruud |
Klopt..! PM ;)
Er is trouwens een pakketje met rembekrachtiger, remdrukbegrenzers, hoofdremcilinder en schijven onderweg om de achteras om te bouwen naar schijven. Moet alleen nog een Golf 2 GTI/16V/G60 achteras ergens zien te vinden voor de klauwen en astappen. :) |
Yo Gijs!
Binnenkort wat fotos van hoe die was. Rond het jaar 2000 was dat. Grtz Anton |
![]() Hallo Gijs Dit is een foto van toen ik hem net een maandje had. Erg stug was ie toen qua vering. ![]() Voor de deur en ook de type 1 van Hans op de achtergrond ![]() Big smile!! :) |
Gaaf om te zien Anton! Zo moet ie weer gaan worden als 't ff mee zit :)
|
heb nog een 16v staan voor de klauwen en astappen
laat maar horen wat het je waard is |
Quote:
Vuil bakkie haha |
Cool! wat een vuile bak zeg ;)
|
ken beter op ebay ff nieuw setje astappen bestellen, kost ook de wereld niet, weet je wel dat ze goed zijn!
mvg Mike |
Quote:
Mocht je los de astappen gaan kopen heb ik nog wel een mk2 as voor je liggen (met trommels nu). |
na heb al nieuwe astappen en een opnieuw gecoate scirocco 16v as.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:57. |