![]() |
Mooie set auto's zo! :thumbup:
|
Thanks!
Als de kleine (en de vrouw ;)) het toelaat kan ik 1 avond in de week aan de gang met de Golf. Meeste onderdelen liggen al klaar, alleen tijd he :D Als er vorderingen zijn zal ik eens een project topic aanmaken. |
Mooi hoor! Staat er strak er bij zo op die bbs :thumbup:
|
Golf update
Gisteren en vandaag bezig geweest met de start van het opbouwen van de Golf.
Eindelijk weer wat tijd nadat ik papa ben geworden, dus dan moet er gesleuteld worden ;) Had al wat onderdelen klaar liggen die ik besteld of opgeknapt had, en met enkele sleutelmaatjes bezig geweest om een goede start te maken. Hierbij wat plaatjes bij het praatje. Alle onderdelen verzamelen! ![]() Achterkant lekker fris, vooralsnog gewoon met trommels. ![]() Voorkant met aanpassing van de stofkappen tbv grotere remtangen ![]() Motor, bak en stuurhuis eindelijk erin. ![]() Nu proberen het tempo erin te houden, zodat ik volgend jaar kan rijden. |
Quote:
Thanks! Zit wel wat beschadigingen op van de vorige eigenaar, dus van de winter maar eens opknappen de boel. |
Quote:
hey, mijn ex, veel plezier met deze super bak! |
Ik had 't al gezien ja, handig die search functie ;)
Thanks! Quote:
|
Kleine testfit met helaas niet mijn wielen :cool:
![]() ![]() Ondertussen schakelmechanisme en pedalenset met koppelingspedaal gemonteerd, de automaat is niet meer :D We gaan gestaag verder. |
Ziet er echt goed uit :thumbup:
|
Mooie sleutel ruimte en erg mooi project :cool:
|
:rock:
|
Gaaf project!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |