![]() |
1 dag op de weg en ik kom ze alweer tegen... :D
|
Quote:
:D :D :D Kleine wereld he whahaha |
Quote:
Als je het interieur schoon wild houden dan zou ik Rene niet meenemen.................hij kwijlt je hele auto onder, en hij doet het dubbel in z'n broek als je ff aan de pedalen gaat !!!! :D :D :D Maar eh............kom dan ook ff langs mijn huis cruisen.........ik woon nog geen 5 minuten van Mr Menie vandaan !!!!! :) :) :) Grtz............. LRR |
Misschien een idee om een MINI meeting te houden daar :)
|
Quote:
Zeg t maar :) Goldfinger en de Silvertwins komen binnenkort ook weer op de weg, en de kikker is dan ook door fase1 heen :biggrin: zijn weer 4 einsers :) en dan hebben we t sprintmonster van martin nog en zo kunnen we er nog wel meer waardige bakken bij sleuren... animo genoeg dus :D |
Opzich wel een leuk idee :)
Misschien is er genoeg animo om iets te regelen, Dan is het beter als ieder1 zijn einser weer op de weg heeft. |
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ik krijg de mijne echt niet klaar hoor voor dit seizoen/jaar.......................zucht.................. .............................ik moet het helaas op 2006 gaan houden :o :o :o Krijg wel jeukende handen van dit soort ideeën !!!!!!!!! Grtz................... LRR |
Quote:
hahahaha!! je had me `s moeten horen toen ik bij Jan *(vwfreakgti) in z`n 16V een stukje mocht sturen! wat`n ding!!!! meeting lijkt me ok! kom ik ook wel ff langs zonder achterklep en mét bottlecaps :redface: |
écht een mooie mk1 domi.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:59. |