![]() |
Vandaag weer m'n blok d'r uit gehaald :rolleyes:
Tip van de week: koop nooit zwarte bakrubbers! Vorige week nieuwe gemonteerd maar ik hoorde al snel een klapperend staal-op-staal geluid. Net of er iets los op m'n dakrek lag :rolleyes: Wat een troep! Het schroefdraad was nu alweer naar de klote en de draadeinden waren iets uit de rubbers getrokken. :mad: TROEP! Vandaag heb ik dus maar weer mijn blok er uit gehad en gele harde rubbers gemonteerd. En ik moet zeggen; het rijdt ook een stuk beter! Leon: bedankt voor het droge sleutelplekkie!! |
en de koffie was ook lekker vanmiddag leon!!! en leuk je te hebben ontmoet erwin je had ook de ramen los staan van je kever in de regen hehehe :D:D:D
|
Quote:
Geen dank voor de koffie, volgende week weer een bakkie ? Kijk ik gelijk nog even naar dat ene bandje voor je, neem maar mee ! En nog bedankt voor de tip van de open ramen, anders had dat hok echt vol gestaan eind van de middag :D :D |
Quote:
Nog zo gezegd, koop gelijk gele ;) Beter dat je kever nou wel lekker rijd !! Betekend wel dat je een avondje aan de kubel moet helpen hè ;) Is vandaag weinig van gekomen :mad: :p |
Quote:
Welke Erwin er waren er namelijk 2 :biggrin: Bedankt voor de koffie, de eieren, de motor en de gezelligheid, Leon we komen weer gauw langs. |
Quote:
Hee gozer ! Was zeker gezellig :D ennuuhhh, dat waren keverpech zijn ramen ;) Ik hoop dat je nog wat hebt aan het blokkie ! Zie je wel weer een x verschijnen, en ik kom ook zeker een x jullie kant op :cool: |
erwin, nou moet je ook zo'n mooi HOK embleem hebben als deze wagen:
HOK society zeg maar! Damn die opmerking wordt wel erg vaak gebruikt... |
Quote:
kever pech en natuurlijk jou ook ontmoet lol :D:D volgende week kom ik wel weer ff langs zie jullie dan weer. zet de koffie maar vast klaar groetjes bas |
Quote:
Wiebrand |
Quote:
Je hebt iets meer trillingen in de auto, maar de rubbers rijden top ! We monteren ze tegenwoordig standaard in elke wagen, heb ze zelf ook in de kever, de spijlbus, de fastback en de toekomstige kubel gemonteerd :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:46. |