![]() |
Quote:
Amen! das nu de reden waarom ik op volksforum zit..door jongens zoals gert.. |
duss niet voor jongens zoals mij :D
|
Quote:
tuurlijk wel... maar jij bent net een vrouw..je hebt je maandelijkse kuren ;) |
Ik vind het niet zo gek dat mensen zo reageren hoor.
En tuurlijk, iedereen wil de beste deal hebben, oftewel zo weinig mogelijk geld uitgeven voor iets, dat is niet iets alleen Nederlands... Maar als je weet wat iemand voor iets heeft betaald en zie je die persoon er meteen een zeer hoog bedrag voor vragen, moet je er niet raar van omkijken! Dan moet je je mond houden over wat je er voor betaald hebt! |
Quote:
hahahaha klopt ja ! jij hebt mensen kennis zeg ! :D:D |
Quote:
Zeg ook niet dat ik het een slimme actie van Richard vind om eerst te zeggen wat hij ervoor betaald heeft .. Maar het gaat mij erom dat mensen de vraagprijs te hoog vinden OMDAT ze weten wat hij ervoor betaald heeft |
precies..geef jullie 100 procent gelijk dat ik niet mijn aanschafprijs had moeten vertellen..
maar ik wil ze toch niet onder de lupo.. en voor de mensen die het weten..ik heb bv gertje al een tijdje terug nog gevraagd of ie nothelles had voor de lupo.. dus ik was al wel op zoek.. maar bij deze gaan ze in de bingo.. |
Quote:
Helemaal mee eens... En tenslotte kan hij ervoor vragen wat hij wil, het zijn zijn spullen tenslotte... :biggrin: |
maar iemand nog velgen?
|
bump
|
tip :
zet ze op het corrado forum ! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA :D |
Quote:
sukkels daar.. :biggrin: ;) :rolleyes: |
Ik zou ze netjes opknappen, van 195/40 16 rubber voorzien en onder de Lupo plaatsen!!!!
|
opknappen? ze zijn super netjes! ze kunnen er zo onder...
|
Dan had je al klaar kunnen zijn :biggrin:
|
:D
|
verkoop je ze ook zonder rubber richard ... ??
:D |
u heeft een pm
|
en weer ff up...wie maakt me los...ben ik eindelijk van die sufkutten van een corradoboys af...
|
UP ^^
(Hahaha, net ff hartelijk gelachen... :)) |
All times are GMT +1. The time now is 02:57. |