![]() |
Leg eens uit Swiebert ..
Jij kan ook je letters groot maken zover ik weet :D |
oh nee dat heb sponzer zelf gedaan... dacht dat jij dat in zijn tekst had veranderd...dat kan ik niet namelijk he..
|
Quote:
b.t.w., heb je ook stickers met "my other ride is ur girlfriend" ??? Weet wel een paar liefhebbers.... ;) |
Ja die zijn in de maak
Al een hoop bestellingen gehad :D @ Chrisjuh : is opgenoteerd !!! |
Iemand nog lekkere suggestieve plakkerts voor op den voiture ?
|
FF uppen
Note aan de bestellers : ik ben ouderwets . Internet bankieren staat open voor elk script kiddy dus daar doen we niet aan . Zo gaus als ik het afschrift binnenheb dan verstuur ik :) Iemand nog wat stickerts ? |
nee bedankt, zijn wel grappig maar ik wil alleen een Voksforum sticker op mijn bus!
|
Quote:
Waldorf een PBtje sturen ;) |
Hey, I wil een redneck stiker! kun jij reserveer?
kom jij naar de VW euro? |
Nee ik ga niet naar VW Euro Swap meet helaas .
Delft zie ik : reserveren voor de volgende ACN ? |
Quote:
Gert dat is absoluut niet waar, die dingen worden niet gehacked. Bij mijn.postbank.nl bijvoorbeeld kan je een betaling niet meer intrekken allleen bij Automatische Incasso. |
Quote:
3 mei? ok! |
FF update : chris en Old skool lover hebben betaald en gaan maandag op de bus .
JeeWee is ook al geregeld . Old Skool : stuur nog ff je adres aub . Misschien heb ik deze maand op mijn afschriften iets over het hoofd gezien : als dat zo is dan hoor ik het wel . Zo niet : dan gaan de stickers die al gereserveerd waren weer de bingo in . Ant : die van jou neem ik mee naar de ACN Rien ne va plus : aju paraplu !! |
Quote:
HUH? anyway, moi |
Quote:
Dude, ik heb allang betaald man! Wil je wel een scan sturen van mijn afschrift! |
Quote:
Dat hoeft niet . Welke datum is het bij jou afgeschreven ? |
Quote:
dude! ik heb ook al betaald! edit: excuus... hij heeft hem niet gepakt... ga het nog een keer proberen |
Sgoed :D
|
Quote:
11-04-2005 :rolleyes: |
Upperdeedoodaaaah
|
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |