![]() |
Quote:
tsja vwforum :D |
Ze staan in de grond lak toch ff gekeken hoe het staat :D
Ik vind het zelf zo gek nog niet :cool: Zilver word het zoiezo niet :tongue: Zijn wel slechte fotos want het regende. ![]() ![]() |
Staat vanmorgen mijn wederhelft (die helemaal niks met autos heeft,maar stiekem toch mijn hobby wel leuk vind)
Het enige wat ze zei was:"dat laat je toch niet zo?,straks kijkt iedereen ons zo aan." :D |
Zou toch gewoon de spuitbus zilver nog even zoeken :thumbup:
|
De wielen worden toch zilver :D
|
Vandaag het hella front er weer uit gaat in de verkoop of anders gaat deze aankomende winter er weer op.
Dus nu origineel 7 lamellen grille in combinatiemet gele pitten ff oudere foto erbij gepakt. ![]() De borbet velgen er weer onder uit om ze in kleur te zetten. Ben nog niet helemaal over de kleur uit. :confused: De opties zijn: zilver grijs,donkergrijs of ivoor kleur Verders olie +filter vervangen en van de week apk klaar maken. |
dat andere vind ik wel apart
maar dit zie ik toch veel liever goed werk man |
update:
Deze week druk bezig geweest om de auto APK klaar te maken. De to-do list bestond uit: us lichts afsluiten,auto 6cm hoger schroeven anders past deze niet in de remmentestbank,uitlaat rubbers vernieuwen,wiellagers achter vernieuwen,claxon repareren en de brandstof pomp terug schroeven voor de roetmeting. Gelijk de olie en filter ververst. verders heb ik de remOtecs er weer onder gezet met 165/50/15 rubber :thumbup: Vandaag alvast begonnen om de auto schoon te maken voor dub-in arnhem. De rest doe ik volgende zaterdag het is immers een daily :screwy: paar fotos met de phone geschoten. ![]() ![]() ![]() |
UPDATE .
Deze week een leuke schuurvondst gehad. Namelijk een paar sets velgen. :thumbup: Het gaat oom een set 6x15 classic lines??? en een set RH classic 7x15. De banden die er erom zitten zijn prut en verkeerde maten,maar dat mag de pret niet drukken. De originele vwvelgen gaan naar een maatje van me en de RH wil ik polijsten. gelijk even gepast alleen de banden zijn veeeeels te hoog :D ![]() ![]() ![]() |
Zo bandjes eraf .
Velgen weg gebracht naar bertil1970 echt vak werk wat die man doet :thumbup: De 165-50-15 bridgestones er weer onder. Blijft mooi die classics :D ![]() ![]() ![]() Ik vind het zeer goed staan. |
ik ook,staat erg vet.
dat andere frontje zou ik er ook weer in zetten,staat super:thumbup: |
7 lamellen front met gele pitten zou ik doen
|
Die wielen staan m wel erg lekker hoor !
|
Ik ben maar begonnen aan het front :D
De ingredienten van vandaag waren: -Hella DE projectors -golf grille -restanten jetta grille -zaag :thumbup: -booskijkert Het is nog wel even de ruwe versie maar lijkt al aardig vind ik zelf De koplamp aan de bestuurders kant moet nog even iets naar buiten gezet worden,of rechts naar binnen :screwy: ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:54. |