![]() |
K zit vast, mijn gasfles is op dus ik moet wachten tot morgen om mijn wielkassen af te werken.
Er zijn er al 2 uitgeklopt: ![]() ![]() |
Hier is de voorste kas helemaal terug opgelast:
![]() ![]() En achteraan gelast en deels afgeslepen, maar de mensen apprecieren het hier blijkbaar niet als ik om 1.30 nog zit te slijpen :lol: ![]() Morgen dan maar verder slijpen en aan de andere kant beginnen |
Hier de linker voorkas mooi afgeslepen, ook het randje:
![]() En de 1ste laag plamuur, groffe: ![]() En na de 2de laag (fijne) plamuur afgeschuurd te hebben ziet het er zo uit. enkel de rand nog een beetje afwerken. ![]() |
heeeeeeeeeeeeeee KOen!!!!! welkom...
je zult het hier erg naar je zin hebben!! |
Vandaag alles gelast wat gelast moest worden. Eindelijk gedaan.
Vanaf nu ist enkel nog plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, schuren, schuren ,... :x Hier de laatste wielkast die gelast en afgeslepen is: ![]() En de voorlaatste staat ook al in de plamuur :D ![]() Het rotte plekske helemaal terug neiuwe plaat erin. ![]() ![]() ![]() |
Vandaag weer nieuwe goodies vanuit duitsland binnen gekregen :P
En juist spuitplamuur, grondlak en mijn definitieve kleur gaanhalen. Let de fun begin... Maar eerst nog heel wat schuurwerk :( |
Hier mijn goodie dat ik deze morgen in ontvangst mocht nemen. :D
![]() |
Een foto van een wielboog die al klaar is. :P
Nog 3 te gaan ![]() |
Vandaag de wielboog linksachter al in de spuitplamuur gezet.
Hopelijk morgen de andere kant ook en de voorste misschien. ![]() De deuk is hier weg gehaald, roest is uitgeslepen en nieuw stuk ingelast en de wielkassen zijn verbreed. Allemaal succesvol :lol: |
Gisteren ben ik de velgen gaan halen.
Nadat ik ze had laten afdraaien (8mm bij de 2 voorste) heb ik er nieuwe bandjes laten optrekken, keuze was enkel nog de 165/45/15 van continental. ![]() Een foto van een velg die niet is afgedraaid en de 2de is wel afgedraaid, kijk maar naar het verschil :P ![]() ![]() |
2 voorschermen zijn afgeschuurd en staan nu deels in de spuitplamuur om het nog fjner af te werken.
![]() |
Vandaag een hele namiddag aan het spuiten geweest en ik ben weer goed gevorderd.
Motorkap, kofferklep en de deuren staan al in de grondlaag. Nu ff 2 weken laten staan se, dan kan alles goed uitzakken. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tussen het maken van dashbord, zijstijlen, ... in alcantara voor anderen en het terug monteren vand e cabrio van de vriendin heb ik gisteren avond nog even de tijd gevonden om met mijn bekleding van mijn achterbank te beginnen.
Hier het resultaat tot waar ik nu al zit. Het zitvlak is gesneden en aan elkaar genaaid. ![]() |
Een fotoke van het zitvlak van de stoeltjes die gedaan zijn.
![]() |
Vandaag 5 dagen verlof dus wordt weer aan de golf gewerkt he mannen. Ik schiet terug in actie.
Eergisteren de binnekant opnieuw gespoten. Vandaag alles terug afgeschuurd met 1000 nat zodat ik alle stofkes en appelsienhuid dat er was eruit heb. Straks heel de nest polieren tot het blinkt als ne spiegel :D Hier een wielkuip die al terug mat staat. ![]() |
Fotootje van als het gespoten en gepolijst is.
Niet letten op het stof dat er al terug opligt he mannen, waar gewerkt wordt vliegt stof zullen we maar zeggen ;) ![]() |
Vandaag niet echt veel kunnen doen
Auto beetje verder uitgekuist. Dan het reservewiel er terug ingestoken, de mat vanachter ook. En dan een deel van de achterbank eens erin gestopt om te kijken hoe dat er zou uitzien. Resultaat: ![]() |
wel`n lekker project :D
|
Mooi project man! Enne welkom!
|
goeienherders, bijna een heel topic in je eentje gevuld:)
jammer dat ik de foto's niet kan zien maar zal best mooi worden:D |
All times are GMT +1. The time now is 00:27. |