![]() |
Quote:
ow... :confused: ok... maar ik doe niet mee :o |
Ja Thom helemaal gelijk. Als iemand nog een setje 60-60 of 60-40 heeft liggen (poten en veren) ... dan mag diegene me altijd PB-en :D
Enniewees ... wat vinden jullie van m'n nieuwe logo? Jetta + Golffront = Getta 8) Van dit: ![]() Naar dit: ![]() (Ik had het nog nooit met deze letters gezien. Ik vind het wel gaaf ! :D ) |
Dat mag ik ook wel zien :D
Klasse dude :cool: |
hijs dik zo hoor maatje
|
getta?
|
Getta jah ...
Jetta + Golffront = Getta ... Schnappie? Dat is stoer ... :) |
En waarschijnlijk gaat binnenkort de neus verder omlaag ...
JIPPIE :D:D:D:D:D Dat wordt hopelijk schrapen met die GTi-lip! Whaha ... :) |
Netjes!
|
Zo ... de -60mm veren zijn binnen. En vandaag heb ik bij Dolf van Eijk de verkorte veerpoten opgehaald. Hopelijk zet ik ze er volgende week onder! Ligt-ie eindelijk wat platter op zn smoel :D (zoals het hoort!)
|
Zo ... de voorkant is weer ietsie verder verlaagd. Staat mooier met de achterkant.
![]() ![]() ![]() ff wat cm's smokkelen: ![]() ![]() En nog ff een fotootje van de Getta met enkele wisser (fftjes erop gezet, is van Silverjetta): ![]() Deze zomer heb ik een eigen enkele wissert :D |
very nice indeed...! maare nieuwe verlaging...misschien ook een pic van de volledige zijkant?
|
zozo, die RS maakt er wat van hoor, nette getta hoor :D
|
Quote:
Hier twee foto's van de voor- en na-situatie. VOOR: NA (let op de neus!): Is best nog een stukkie gezakt aan de voorkant. Het komt nu een stuk mooier overeen met de achterkant. |
Ziet er goed uit zo :)
|
All times are GMT +1. The time now is 20:13. |