![]() |
Ben er ook met de kever speedster.....:)
|
jammer da het zo ver weg is... had wel willen komen helpen ook. lijkt me wel eens leuk!
|
UPDATE:
Zoals het er nu naar uitziet zal de Luchtgekoelde VW Meeting Almere plaatsvinden op zaterdag 10 september 2005. L Verdere gegevens volgen nog! Sabine Marco Rico ...... |
1 ding is vast zeker; we maken het super gezellig met z'n allen!!!
|
Quote:
een Almeerse uitdrukking: We schrijven geschiedenis, elke dag (maar zeker op 10 september!) |
|
wat een mooie Kübel op de intropagina van airmere.nl :)
|
Quote:
ja leuk he, is i van jou? heb je betere foto's voor mij? deze is vrij slecht van kwaliteit, niet goed genoeg om hem gewoon te tonen. |
Quote:
Hmmm, da's de dag na mijn trouwen... Denk dat het niet gaat lukken om erbij te zzzijn :rolleyes: |
Quote:
jep is van mij, ik sta er zelf ook naast :) Hier een paar van z'n ratstadium :) ![]() ![]() En deze in z'n pre-ratstadium ![]() Groot voordeel van bovenstaande pikturen is dat ik er zelf niet bij sta :tongue: |
Vette kubel wouter!
|
Dank je nu is ie legergroen, maar daar heb ik nog geen totaalfoto's van :(
|
Quote:
dan kan ik er dus niet zijn met mijn air(ride)! helaas volgende keer beter |
Quote:
Dat is jammer, in iedergeval alvast gefeliciteerd. Tip: je kan ook in je mooi opgepoetste Luchtgekoelde VW in vol ornaat (trouwkleding) langskomen, ben je gelijk het middelpunt van de dag! :) |
Quote:
Bedankt Wouter!!!, gaan we de Kubel ook zien 10 september! |
wat mij betreft wel hoor :)
|
Hey cool zelfs een plaatje van mijn site gebruikt! Met de kubel van Wouter76 en de direksie himself erop! Veel succes met de meeting, grote kans dat ik ook langskom.
|
ho te snel geantwoord, had alleen pagina 1 gelezen... maar hier de originele foto:
![]() |
zo zie je de "plekjes" nog beter :)
|
10-09: Airmere, wie komt?
10 september Airmere
- luchtgekoelde Volkswagen Show - mogelijkheid voor rondritten voor publiek |
All times are GMT +1. The time now is 11:29. |