![]() |
Quote:
Thanks! :D Mijne is idd een AUM, standaard 150pk. Neem aan dat die van jou dan meer aangepast had om tot de 227paarden te komen toch!? Grtz |
Knoop is door > Deborah blijft nog bij me! :rolleyes:
Dan maar blijven tanken en aandelen nemen bij de Shell.. Plannen voor de komende weken: * m'n 16" staal (winter) verruilen voor een set 17" LM met winterrubbers * OEM Xenon erin * R32 spiegels erop (irriteer me nog steeds dagelijks aan het niet symetrisch zijn van de 2 originele) :screwy: Ideeen voor het spuiten van de spiegelkappen zijn welkom, twijfel nog tussen mat-zwart / glans-zwart of gewoon origineel in kleur.. Foto's volgen als ie zover is! |
een aum motor heeft standaard een ko3 s dus inderdaad met chippen val hier meer uit tehalen.
|
Quote:
Hmmmm.. goed om te weten :cool: Wie weet in de toekomst, eerst deze bovenstaande plannen aanpakken.. |
|
Quote:
Alleen een inleg filter en chip op maat Kom doordat de motor n k03s turbo heeft Eigenlijk is een aum een geknepen 180pk |
|
Heej ook lpg erin? Kan prima met een 20vt :thumbup:
|
Air ride
|
Dat had ik gezien, maar omdat de TS overwoog een dieseltje te kopen ivb met de kilometers die hij reed ;)
|
Update
|
Je foto's doen het bij mij niet.
|
Foutje... alle foto's zijn weer hersteld :D
|
Ik vind hem mooier op je winterwielen, :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:12. |