![]() |
Ik en stinky hebben ook geboekt met nog 2 man 28 april tot 5 mei
|
Inmiddels gaan we met z'n 4en
|
Inmiddels hebben wij met 6 mensen (4 auto's) geboekt voor een hotel in Velden Centrum van 27 april tot 4 mei :cool:
|
Quote:
want? :screwy: |
Nou, die organiseren toch wel 1 van de dikste meetings die dagen
|
en de rest van de week zie je die autos nergens idd..
|
Niet als ze er niet zijn nee :D
|
zo zwaar overgewaardeerde bijeenkomst van low familia
|
Enne hebben die gasten je iets misdaan :rolleyes:
Het was overigens niet mijn vraag en ik zal me zeker niet aan 1 bepaalde groep ophouden (de gezelligheid maak je toch zelf he :D ) maar toch zijn dat merendeel de mooiste wagen dus zou ze graag wel zien daar. |
ehm nee,
maar je geeft het antwoord al. W-see is even gezellig weg en hangt niet aan 1 bepaald groepje. En de keren dat ik er even heb gekeken zag ik totaal niet de meerwaarde tov van bv Faakersee. Op MIVW dit jaar stond mooier spul bv |
Quote:
inderdaad, niet zo speciaal maar toch, ik ga kijken vond dat er bij de kleinere meet van golf1.info verleden jaar meer te zien was, maar dat zal dan wel liggen aan mijn voorkeur voor golfjes 1 :) |
26 april tot 3 mei in hotel Villa Flora, ben al aan het aftellen
|
Villa Flora heb ik vorig jaar gezeten met W'see. Mooi hotel! Alleen probeerden ze ons wel een oor aan te naaien. We moesten aan het eind van de rit 'ineens' €400 extra betalen. Uiteindelijke goed afgelopen
|
Haha wij hebben daar toen tegelijkertijd gezeten, ik was met die zwarte Corrado, ik zie dat je golf inmiddels loopt? En ga je dit jaar ook weer?
|
Aanwezig van 30 apr tot 4mei
|
Dit jaar een keertje overslaan helaas :(
|
Quote:
Ik ook! 2014 weer die kant op! |
Quote:
Aah met de Corrado. Krijg je de achterklep inmiddels open ;)? Wij gaan dit jaar weer die kant op. Van 27 april t/m 4 mei. Wel in een ander hotel :thumbup: Jullie? |
Geboekt (ga boeken) van 5 mei tot 11 mei
|
Quote:
Nee auto staat sinds Worthersee weer op stalling :shake: , dus achterklep kan nog niet open Ja wij zitten er ook van 26 april tot 3 mei, dan komen we elkaar vast nog wel tegen! |
28 april tot 4 mei zijn wij met 3 man in Velden am Worthensee in hotel Villa Flora. Vorig jaar zeer goed bevallen!
|
Misschien nog mk1-rijders die in convoy met een serie duitse mk1-liefhebbers heen willen ??
http://www.golf1.info/forum/index.p...&threadID=98837 |
Vanaf zaterdag 4 mei tot zaterdag 11 mei in Reifnitz bij hotel Siegfried, komen we al 11 jaar!!!
|
Dit jaar maar een keertje overslaan helaas :(
Volgend jaar maar weer......... Voor iedereen die wel gaat, pics posten!! |
Quote:
Heb er weer zin in maatje! :D |
om er nog maar eens over te beginnen, ik hoor toch redelijk wat mensen (niet hier op VF) die normaal al jaren gaan die nu toch afhaken door de vroege datum.
nog een goede 2 maandjes en we mogen al aan inpakken beginnen denken :thumbup: |
aanwezig van 28 april tot 3 mei,ook villa flora!!
precies populair..... |
pff helaas ook overslaan dit jaar.. het stond volledig in de planning
na ruim 4 maanen thuis zonder baan zitten moest dit helaas snel van de lijst af blij zijn als de 16vG60 alsnog wel gewoon rijd dit jaar :thumbup: |
Wordt druk aan de faakersee....
![]() Of de truckers moeten ook voor het evenement naar huis gaan :D |
Quote:
Mooi zo, een hoop Nederlanders in villa flora ! |
vanaf 27 april onderweg tot .......
|
Aanwezig van 3 t/m 6 mei. Kort maar krachtig.
|
Quote:
in 2009 zijn wij ook 4 dagen geweest....prima te doen! Meteen vanuit de laatste nachtdienst in de auto naar Oostenrijk en 8uur voor de eerste ochtenddienst waren we weer in Nederland. :D |
Ben samen met het vrouwke voor de 5 de maal naar worthersee dit jaar.
Van 3 mei tot en met 10 mei. Ga toch nog een dagje over de meeting zelf. Als er iemand datums en plekken weet voor andere meetings daar in de buurt mag je die altijd posten. Groetjes wim |
09-03 mocht het lukken een gaatje te vinden/maken dan ben ik ook van 27 april tot 4 mei in Oostenrijk.
10-03 gaatje is gemaakt. Mail verstuurt voor appartement. Dus het moet heel raar lopen wil ik er niet zijn met aanhang. :dance: |
:)
![]() |
Mooi shirtje
|
Idd!
|
Wij gaan voor de 2e keer naar Velden am Worthersee. Hotel Vila Flora is vorig jaar super bevallen, dus dit jaar weer.
Wat ik afgelopen jaar jammer vond, is dat er zo weinig informatie beschikbaar is van de meetings tijdens de weken rond het treffen. Is er iemand op het forum die voor dit jaar wat datums kan verstrekken voor de meetings? |
Volgens mij worden die data pas bekend rond het evenement.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:25. |