![]() |
industrie terrein op, met de bocht mee naar boven, eerste rechts, en gelijk eerste bedrijf rechts.
|
ik doelde op de PIN chris ;)
|
Ik ben er afgelopen vrijdag geweest.
Heb een recent POLO pookknopje gekocht, en wieldoppen van een POLO. Tevens een poeliesetje. Hij vond het leuk dat we van zo ver kwamen rijden om eens op de VW sloop te kijken. Stonden trouwens nog dikke Recaro's voor Golf 3/Vento, nog bijna meegenomen, moeten 150 euro kosten, bijna helemaal netjes. |
da's geen geld dacht ik zo
ga er misschien ook wel eens naartoe... |
Ik gaat ook maar es sjoppen denk ik zaterdag.
|
Jammer da ut zover is :(
|
Kunnen we geen VW scene meeting doen op de sloop? Als hij koffie regelt...
|
Quote:
regel het maar ;) Er zijn vast wel mesen die dan komen hoor! |
straks staan er 100 man, vind ie ook niet leuk.
|
Quote:
als er parkeerplek is, so what! Is alleen maar reklame voor hem! |
Meestal is er niet zoveel parkeerplek, en je weet ook niet of dat wel zomaar geaccepteerd word, heen en weer scheurende auto's op een bedrijfsterrein...
|
Ik denk eerder dat de sloper niet vrolijk wordt van 100 struinende vw gekken op het terrein.
|
dat weet ik wel zeker, blijft er niks meer over daar, en iedereen draagt die dag broeken met van die zakken aan de zijkant ...... zakken.. zakken..... zakken... zak
|
+ alle koopjes gaan aan je neus voorbij
|
Quote:
Is iedereen dan zo :D |
Quote:
Ehhhhhh :rolleyes: |
Quote:
count me in :-) die kerel zal er volgens mij maar al te blij mee zijn denk ik |
Quote:
Dan moeten we met niet meer dan een man of 20 zijn denk ik. En ik geloof dat broekzakken waar een motorblok in past nog uitgevonden moet worden... |
Pffffff.... een 1.8 20VT in je broekzak... zal lastig lopen :D
|
Quote:
Valt wel mee, anders rijd je maar een keertje met mij mee als mn diesel het weer doet. Pik ik je wel even op in erp, geen probleem |
Zou wel mooi zijn :D Maar waar woon jij dan¿ Kafferde¿¿¿
|
:D
afferden is het, die K dat is geouwehoer :) Dat is bij boxmeer de maas over. |
Jah daar zat ik al aan te denke :S Neej das idd nie zo ver bij ons vandaan. Met mijn Jetta gaak nie zover rijde voor naar een sloop. Da kost me een vermogen aan benz, kben maar een arme student :D
|
hmm morgen maar is kijken heb nog een rechterspiegel + zwartsetje bumpers nodig voor m'n mk1 :)
|
dan moet je niet daar zijn,.... vooral nieuwe wagens.....
|
Ben er zaterdag geweest en heb daar spiegels gehaald voor een mk1... hij heb best wel spul liggen voor oude wagens. Er staat nu een Ibiza met strak leder erin... (grijs, moet 500 kosten) ook nog een cordoba cupra met half leder recaro maar daar zit wat schimmel op :(
Hij kon het bezoek van VWScene crew nog goed herinneren. |
positief of negatief?
|
Positief... hij ging binnenkort ff kijken op de site zei hij, was ie vergeten. En de forum meetings kan ie zich ook herinneren (Leusden en Maarssen).
|
Ben er vandaag weer eens geweest en het stikt er van de polo's 6n/6n2.
Stond ook een oude golf 1, helaas chrome spiegels al weg :( wel nog een oud dashboard met alleen een ronde snelheidsmeter en een groen interieur.... Voor de liefhebbers, staat ook een Audi V8 te koop, 4,2 liter Quattro. 1 tandje van 1 van de startkransen is afgebroken dus de motor loopt niet goed. 2x een volledig grijs leder interieur, automaat, 211 dkm op de klok. Verder alle bedenkbare opties, clima, stoelverwarming, elec. verstelbaar met geheugenstand enz enz enz. Plaatwerk was niet denderend strak maar geen roest oid. Vraagprijs: 1500E !!!!!! en dat is niet veel voor een 4.2 V8. |
Staan er ook Polo 2f coupeejes of Corrado's? Zoek ook nog wel eens wat spul, dan kan het de moeite zijn om eens heen te rijden en een kijkje te nemen... :rolleyes:
|
2f heeft ie ook wel maar niet denderend veel. Corrado had ie momenteel helemaal niet maar heeft misschien wel wat onderdelen op voorraad. In Leusden hebben we ook nog wel wat liggen van een Corrado.... wat zoek je precies ?
|
hebbe ze ook een mk4 cabrio staan..!??
greetz rob |
grote up, zo :)
|
Topic reanimator :)
|
Iemand nog geweest afgelopen week/maand ben namelijk opzoek naar onderdelen 6n2 spiegels achterlichten en daklijsten ???
|
Niemand ???
|
Quote:
De beller is sneller? beetje onzinnige reden om een topic die praktisch 4 jaar dood is op te duiken :) mvg db |
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |