![]() |
Quote:
In de VW-barn bij Don ;) ,dat is zo ongeveer op de grens met België. Is voor bijna iedereen wel errug ver uit de route :cool: Wel een toffe lokatie als Don en de Barncrew het ermee eens zouden zijn |
Ik vind de oorspronkelijke vraag/stelling van een aparte type 3 club interessanter dan discussies over waar wel of niet een type 3 meeting gehouden zou moeten worden.
Uiteraard wil iedereen het zo dicht mogelijk bij zijn eigen huisdeur gehouden hebben. Dat is ook niks nieuws. Die meetings komen wel als de club er is lijkt me, don't worry. Ideetje voor een club moderne stijl: Gewoon alleen een web-based club: iets wat nauwelijks administratie geeft voor de 'host/voorzitter', dus geen clubblad en een tijdrovende ledenadministratie, maar een (inter)actieve site en de enige lidmaatschapsvoorwaarde zijnde dat je een type 3 hebt en je dus kan inschrijven met een chassisnummer en wat gegevens van je auto op een plek op die site kwijt kan/'moet'. Zo hou je ook voor degenen die de type 3 club eventueel zouden willen oprichten, de drempel laag. Meets als de inspiratie opkomt en/of één van de leden iets ergens organiseert. Een eigen (doorzichtige) clubsticker voor op je (achter/zij)ruit zou het groepsverband kunnen versterken. Nogmaals, tis maar een ideetje... Greets, Walter |
Mycha,
Ik heb er op keversite ook maar ff een link naar gelegd: http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?t=6829 Hoe meer (type 3) zielen, hoe meer vreugd toch? |
En via het type3 register moeten er toch een hoop nederlandse type3 rijders
te benaderen zijn,die niet allemaal hier op het forum zitten ..... toch ?? |
goed idee.........
Quote:
Kijk dat zijn mensen die mee denken, SUPER. Ik ben ff aan het brainstormen wanneer hoe en waar. Denk omgeving Tilburg, denk aan een datum na budel, spa, en ddd3 (september) een beetje het seizoen afsluiten en dan voor volgend jaar (voorjaar) een grotere meeting met onderdelen etc....... wordt vervolgd ;) gezellige relaxte club met veeeeeel type'3 dat moet toch lukken ? Greetz Mycha boxer crew |
Quote:
Wel als het nog redelijk weer is he? ;) T'is s'winters koud in mijn notch! :p |
Quote:
Is het misschen een idee voor degene die zich geroepen voelen eens een keertje af te spreken in een bar of wat dan ook en dan ideeen u te wisselen en ieder zijn plannen en ideeen te bekijken en dan een beslissing nemen. Laat ik voorstellen diegene die dat willen dan een email te sturen naar info@vwtype3.nl zodat we toch wat namen hebben om hierop verder te brainstormen. |
Ik doe mee. SOWIESO. Met mij zullen zeker al een man of 25 meedoen. !!
Lijkt me een super idee !! BTW, 1 dingetje............................ NIET TE LANG WACHTEN !! |
Quote:
Nou kom op dan, gooi Henny z'n postbak maar vol! Ik ben al geweest |
Type III club/meeting is altijd VET en ik zal er zekers bij zijn. Moet alleen even kiezen met welke Type III ik dan langs zal komen :D
|
Quote:
Post maar eens een stapel pica's dan ;) Greetz Ron |
Quote:
25 type 3 rijders? |
Ik roep al die type-3 rijders op maar eens naar de ACN te komen, kunnen we wellicht daar wat afspreken.
|
volgende keer ben ik er bij, is ie weer goei namelijk:)
|
type3 meeting
ivm drukte huis (verbouwing) en nieuw blok voor mijn notch, moet klaar voor ddd3 ff geen tijd gehad voor de type3 meeting, maar er moet toch iets te plannen zijn? mycha |
druk druk druk hahahha veel succes mycha...
Nou wal hebben: Locatie: BIJ VW barn, in Gilze, en ...... Wanneer: alleen na.......... Dag:.............. (door de weeks of in het weekend?) Tijd:............. in vullen maar |
Gilze is ok, acn kan toch ook nog, dat is lekker neutraal.
|
Quote:
Om te starten lijkt het mij het beste om het in het weekend te doen, ikzelf woon in Zeeland en moet dus eerst een uur rijden voor ik echt ergens naar toe ga! Er zijn meer mensen die eerst hun hoek moeten verlaten, eer zij koers kunnen zetten! Dat is ook de reden waarom ik nooit naar een ACN kan, anderhalf tot twee uur rijden op een doordeweekse dag terwijl er de volgende dag weer gewerkt moet worden.... Btw, m'n ponton is toch nog niet klaar :eek: |
Quote:
Een echt seperate meeting is nog beter natuurlijk. Dat maakt het ook iets meer 'eigen' en onafhankelijk van wat en wie dan ook. Maar ik vind een eigen type 3 club nog steeds leuker dan een eigen type 3 meeting... :rolleyes: |
Quote:
Eens maar we moeten wel ergens afspreken dan, om iets te gaan regelen? Het liefst centraal voor iedereen. |
Quote:
Keppersinnan :D |
28 augustus
vanaf een uur of 12.00 mc donalds bij ?? alleen ff lokatie roepen en dan kom ik ook.... |
kom dan ook zeker kijken! kan dan meteen inspiratie opdoen voor een volend project!
|
Quote:
28e augustus ben ik er niet :frown: de 4e van september kan wel :D (mc donalds Goirle ligt aan de a58 en heeft een industrieterrein: sprinten ;) ) mycha |
Quote:
nice! :cool: noem een datum, tijd en plaats en ik zal er zijn, maakt niet uit waar wat mij betreft. Als hij spa gaat halen dan haalt hij het in nederland ook wel. (pssst, liever geen friesland :p ) |
Quote:
4 sept Mc D Goirle is cool . Woon er 800 m vandaan :D Wat er al eerder geopperd is : eerst de meeting Zie je dan wel hoeveel animo er is voor een aparte club . |
dus 4 september mc donald bij Goirle vanaf een uur of 12.00 !!!
ik zet hem in de agenda en kom....wie sluiten er aan ?? |
Misschien een idee om het als meeting aan te kondigen ?
Als er wat meer zijn die Ja zeggen dan maak ik er wel een topic over in het Meeting gedeelte inc poll |
yep i'll be there!!
|
04-09-2005 TYPE III MEETING 12.00 MC Donalds Goirle
oke..........Ik ben er met mijn 64er notch.
De boxer zal er ook zijn met zijn variant uit 1971, Speciale stickers zijn reeds in de maak voor alle type3 deelnemers :biggrin: Deelnemerslijst: 1 = mycha, 64 notch 2 = Boxer, 71 variant 3 = Sabine bug, 63 notch 4 = Hanz, 68 ponton 5 = ......... laat het me weten????????? mycha |
5 = Peppie met de '67er variant... :D
astie door de APK komt :o |
1 = mycha, 64 notch
2 = Boxer, 71 variant 3 = Sabine bug, 63 notch 4 = Hanz, 68 ponton 5 = Peter, 67 variant Om het lijstje ff compleet te maken.... ;) Ennuh, zonder apk rijdt ie ook hoor, mijn ponton is al een jaar verlopen.... :o Nu wordt ie volgende week ff gekeurd. |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12306
Hier verder graag Staat nu op de agenda der meetings met een poll erbij |
mag mijn audi ook komen ???????????
|
O nee verrek ik heb dat ding weer terug van Hanz oke een fastbakkie dan geen audi , hee hanz keur jij mijn tltje ff .....
|
Quote:
inderdaad wel ff de TL weer apk klaar maken en dan weer gewoon een jaartje er tegen aan he... :D kan je ook in style naar de ACN... |
sticker promo is klaar......
kijk ff in andere thread..... sticker is er :biggrin: :tongue: :cool:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12306 Type3 rijders kom allemaal........... |
All times are GMT +1. The time now is 23:06. |