![]() |
Nog geen informatie over hoe te bestellen beschikbaar??
|
uitverkocht?????
waar zijn ze dan te bestellen geweest |
Quote:
Leuke grap Ray Geen idee waarom je m maakt maar laat ik je zeggen dat er nog niemand een watergekoeld shirt heeft : zelfs wij als oprichters van dit forum niet .. Klok wel horen luiden maar voor de rest roep je maar wat kennelijk . Kortom : als Waldorf weer boven water is dan zal hij reageren over wanneer ze beschikbaar zijn . Dat is de T shirt man van ons . Dus met zijn alle : WALDORF!!!!! [/fillum van ome Willem] |
Quote:
Waldorf was maandagavond nog in de Bolku-garage. Waldorf is dus niet verdwenen. :biggrin: btw: Ik heb een cabrio-grille geruild tegen een watercooled shirt |
Kan Waldorf makkelijk doen : als die straks maar het t shirt betaald ;)
|
dat ie dan maar snel online komt en laat weten wanneer we met onze t-shirts mogen paraderen :D
|
idd, voor mij vast een xxl en een xl reserveren!!
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldoorf Waar Blijven De T-shirts !!!!!!!
|
ik wil oook mijn shirt :(
|
Count me in please :cool:
Gaan we elkaar ff lekker herkennen op meetings en zo :P |
gewoon om de hoop te vergroten ;)
WALDORF!!!! |
aarde aan Waldorf??? breaker breaker , got you're ears on??? :D (dukes of hazard)
|
Quote:
Quote:
Quote:
Get in line !! ... er zit nóg iemand vóór !! ;) |
We hebben een W,
We hebben een A, We hebben een L, We hebben een D, We hebben een O, We hebben een R, We hebben een F, WALDORF!!!!!!!! |
WALLY,waar blijven die misswet T-shirts???
|
ben effe online. ik kom hier voor het eind van de week op terug. sorry voor de overlast.
|
Hij bestaat nog! :eek:
|
eindelijk weer een teken van leven ;)
nu nog ff een idee over wanneer we onze t-shirts mogen verwachten :p |
Jaja nu wordt ik ook wakker!
Graag 1 voor mij... En Jeff laat eens per mail een foto zien! ;) Grtzzz |
was dit een eenmalig teken van leven van WALDORF??????? :confused: :tongue:
|
rustig aan mensen. Gelijk de aircooled shirts laten we hier eerst het ontwerp zien, en wordt er een pagina aangemaakt met voorinschrijving. Dus gaat nu niet meteen brullen van ik wil er ook één, want daar kunnen we nog niets mee.
De reden dat het zo lang duurt, is dat we nog aan het ontwerp sleutelen. De meningen waren nogal verdeeld. Ik vraag nog een klein beetje geduld. Soon vrienden, soon. . . |
we kunnen er deze zomer toch nog mee pronken op de meetings e?? :p :D
|
Quote:
Dat hebben een aantal van ons nu wel vaak genoeg gehoord !! :mad: kom nou maar eens over de brug, of komt er van uitstel afstel ?? :confused: niet te hopen ..... |
ik hoop van niet want wij hebben de onze al betaald op retro vw mania
|
Quote:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: khoop voor jullie dat jullie goed kunnen fluiten ... :tongue: |
ja maar niet zo goed als in jouw geluidsfragmentje :D
|
Quote:
leuk dat stoken. :( je wint er alleen niets mee. Maar de shirts komen er in ieder geval. Het ontwerp wordt alleen in kleur iets aangepast. Andere bestuursleden vonden de gekozen kleurstelling minder. Zij gaan nu kiezen in welke kleur het gebracht gaat worden. Als zij eruit zijn, wordt er direkt gedrukt. De mensen (9 pers.) die al betaald hebben en hun geld terug willen, mail naar shop@volksforum.com en er wordt vandaag nog terugbetaald. Ik hoop echter op jullie vertrouwen in het bestuur. PS, Moet er iemand zijn om tegenaan te trappen? Ga je gang. Ik ben er. En voor de modderwerpers: de stichting volksforum staat los van mijn privéleven. |
ik wil mijn geld niet terug, ik wil mijn t-shirt :D
denk dat het meer om te lachen is hoe er hier gereageerd wordt hoor. ik blijf mijn vertrouwen erin hebben dat de t-shirts er komen ;) ben ik een van de eerste met een t-shirt :) |
ik wil ook gewoon mijn shirt ;)
ik hoop dat we ze kunnen dragen op de meetings tegen het einde van de maand :p PS. geduld is een schone deugd, maar je moet ze hebben :D |
zijn de aircoold shirts nog te bestellen ik heb geprobeerd om opmailto:shop@volksforum.com&subject=Volksforum Tee te komen maar ik kom er niet op ik zou graag een shirt willen hebben in de maat xxxl :confused: :confused: :confused:
en ook wil ik een watercoold shirt in de zelfde maat. ps is er een ander email adres voor te bestellen groeten redbull |
stuur een email naar shop@volksforum.com dan komt alles goed ;)
|
ok thanks
|
ik loop iedere dag met spanning naar de brievenbus, maar ben geduldig...
tot die tijd maar ff luchtgekoeld rondlopen. |
heb geen luchtgekoelde auto dus ook geen t-shirt
|
Goh zeg, wat kan een mens zich druk maken om een shirt....
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:52. |