Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Bbs rm 15' randen hoeveel J??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=123529)

Van Limburg 29-01-2014 17:52

Ik weet niet of 195x35 of 205x35(30) ook bestaat? dan zou het dus geen probleem mogen zijn?

wessel97 29-01-2014 17:58

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Ik weet niet of 195x35 of 205x35(30) ook bestaat? dan zou het dus geen probleem mogen zijn?

bestaat denk ik wel, maar hoe dunner de band hoe duurder de band, en volgens mij zijn zulke banden zelfs alleen maar verkrijgbaar in run flat's wat het denk ik nog duurder maakt

kan zo ook geen banden vinden ergens alleen in 16 inch, dus als je dat wilt zullen ze zeker niet standaard zijn.

BLEK 29-01-2014 18:39

Quote:
Originally Posted by wessel97
Weet iemand wat voor randen ik nodig heb voor bbs rm wielen onder een golf mk1/cabrio? Wil de wielen ongeveer gelijk laten lopen met de wielranden.

alleen ik meen dat de velgen zelf zonder randen 6j zijn, voor heb ik randen van 05-1J nodig, alleen achter kan ik niet goed achter komen... Iemand die dit wel weet?

Wat bedoel je precies met, gelijk met je wielranden...?

Verlaagd de binnenranden...of hoog op z,n poten de buitenranden?

Ik heb nu onder m,n cabrio BBS RM (hart zonder rand) 6 J met zowel voor als achter een rand van 0,5 J.

Eerst met voor en achter 175.55.15....dit liep verlaagd aan de voorkant aan...ook nadat ik het overbodige plastic van de clipperset tot aan de metalen binnenrand had weggevijld.

Dit was achter ook nodig trouwens.

Voor zit er nu 155.60.15 op.

Je kan mooi laag en er loopt niets aan..ook niet bij diep inveren...voor zover dat nog mogelijk is ;)

Maar.......,heb je een Classicline..of Sportline ook geloof ik,dan zijn de randen al bewerkt en kan je wel breder gaan :cool:

wessel97 29-01-2014 18:51

Quote:
Originally Posted by BLEK
Wat bedoel je precies met, gelijk met je wielranden...?

Verlaagd de binnenranden...of hoog op z,n poten de buitenranden?

Ik heb nu onder m,n cabrio BBS RM (hart zonder rand) 6 J met zowel voor als achter een rand van 0,5 J.

Eerst met voor en achter 175.55.15....dit liep verlaagd aan de voorkant aan...ook nadat ik het overbodige plastic van de clipperset tot aan de metalen binnenrand had weggevijld.

Dit was achter ook nodig trouwens.

Voor zit er nu 155.60.15 op.

Je kan mooi laag en er loopt niets aan..ook niet bij diep inveren...voor zover dat nog mogelijk is ;)

Maar.......,heb je een Classicline..of Sportline ook geloof ik,dan zijn de randen al bewerkt en kan je wel breder gaan :cool:

ik heb chrome bumpers.. dus geen quartett set, en ik heb hem gewoon verlaagd, en de wielkasten niet verbreed ofzo

kijk zo wil ik ze eigenlijk hebben:

Style 29-01-2014 18:52

Zo op het oog heeft deze geen 7 en 7,5 :D

wessel97 29-01-2014 18:53

Quote:
Originally Posted by Style
Zo op het oog heeft deze geen 7 en 7,5 :D

dat dacht ik ook, maar bij de beschrijving stond van wel dus ik had zoiets van dan zal het wel kloppen...

BLEK 29-01-2014 19:00

Oke" geen clipperset..en je bedoelde de buitenranden..

Dan zal je moeten zorgen dat de veerweg begrensd word, zodat er niets aan loopt....

Ben benieuwd naar het resultaat :thumbup:

wessel97 29-01-2014 19:09

Quote:
Originally Posted by BLEK
Oke" geen clipperset..en je bedoelde de buitenranden..

Dan zal je moeten zorgen dat de veerweg begrensd word, zodat er niets aan loopt....

Ben benieuwd naar het resultaat :thumbup:

ik ook eerlijk gezegd :D hoop dat het lukt zoals ik het wil haha

een weet ik zowieso al zeker, mijn golf gaat heuvels niet leuk vinden :rolleyes: al weet ik nog niet of ik er zelf wel blij van word maar dat zien we dan wel weer

Style 29-01-2014 19:12

Je kan ook anders je harten monteren blok hout er onder en dan van buiten kant hart naar je scherm meten.

kwaroks 29-01-2014 19:19

Dit is 6,5 voor en 7,5 achter. Samen met 165/45-15

wessel97 29-01-2014 19:28

Quote:
Originally Posted by Style
Je kan ook anders je harten monteren blok hout er onder en dan van buiten kant hart naar je scherm meten.

en dan omrekenen naar 'inches'? is een optie idd! :thumbup:

Style 29-01-2014 19:51

Quote:
Originally Posted by wessel97
en dan omrekenen naar 'inches'? is een optie idd! :thumbup:

;)

Dat zier er zeer leuk uit kwaroks en achter idd ook geen probleem.
Denk dat je dit toch wel gaat krijgen met 195/45 achter op de 7,5

Ik heb ieder geval mijn schermen om gerold voor dat tie naar e spuiter ging ;)

DeGolf1 29-01-2014 20:36

Volgens mij worden sommige mensen een bertje boos of geiriteerd haha
Mensen blijf het allemaal luchtig zien .
Hij vraagt alleen met welke rand hij het mooiste uitkomt bij z'n wielkast.
En of dit nu in "inch" of "j" maat is how give's a fuck

kwaroks 29-01-2014 20:40

Met de standaard wielkasten ga je met 7.5 en 195-band niet uitkomen. Of ja, het gaat wel, maar dan moet je niet te laag gaan.

Wanneer je met spatbordverbreders of een clipperset gaat rijden en je slijpt het spatbord aan de binnenkant weg dan kun je misschien naar 8 gaan (2" rand)

wessel97 29-01-2014 20:56

Quote:
Originally Posted by DeGolf1
Mensen blijf het allemaal luchtig zien .
Hij vraagt alleen met welke rand hij het mooiste uitkomt bij z'n wielkast.
En of dit nu in "inch" of "j" maat is how give's a fuck

idd!

Style 29-01-2014 21:25

Quote:
Originally Posted by kwaroks
Met de standaard wielkasten ga je met 7.5 en 195-band niet uitkomen. Of ja, het gaat wel, maar dan moet je niet te laag gaan.

Wanneer je met spatbordverbreders of een clipperset gaat rijden en je slijpt het spatbord aan de binnenkant weg dan kun je misschien naar 8 gaan (2" rand)

Duidelijke uitleg Thanx :thumbup: moet wel laag dus idd geen 195

Erik Baas 29-01-2014 21:25

Quote:
Originally Posted by DeGolf1
Ja, vind je 't gek? Iedereen blijft eigenwijs doen en stug volhouden, terwijl ik nota bene links gegeven heb naar de feiten. Daar word ik narrig van, ja...

Quote:
En of dit nu in "inch" of "j" maat is
Er bestaat niet zoiets als een "j" maat.

Quote:
how give's a fuck
Je bedoelt zeker "who gives a f*ck"? Probeer maar even geen Engels te schrijven als je met Nederlands nog zoveel moeite hebt...

wessel97 29-01-2014 21:43

erik, hou nu a.u.b. op, lees terug ik geef eerlijk toe we hadden een miscomunnicatie want ik had het in eerste instantie al helemaal over iets anders dan jij, ik had het over de breedte van die randen en niet de vormt etc. en wat de naam enz. er van is.

dus laten we nu gewoon ophouden, want ik heb geen zin in weer een discussie;)

DeGolf1 29-01-2014 21:43

Ach een typfoutje.
We zijn allemaal mensen.

TEGELTEKSJE
Wie niet in staat is om een fout te maken is tot niets in staat

wessel97 30-01-2014 13:45

klopt.

All times are GMT +1. The time now is 02:36.