![]() |
Quote:
? |
von t ook erg geslaagd, niet te groot, maar wel geslaagd...
|
Vond het ook een gezellige dag en eindelijk kon ik mijn auto mee nemen.Al is die nog niet klaar maar de centen zijn ff op.Nu maar ff flink sparen voor nieuwe velgen en banden plus een nieuw (stroeve) stuur.En de rest komt wel.Verder veel mooie auto's gezien.Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.
|
zijn er trouwens al foto`s van jouw auto gemaakt becky??
|
Quote:
inderdaad........... ik had het anders gedaan ;) |
Ja, er zijn veel mensen de auto wezen bekijken en veel op de foto gezet dus dat is wel gaaf !!Maar hier zie ik nergens een foto staan :(..Alvin zou er wel vanavond een paar op zetten.
|
Quote:
Wat dacht je van WWW.VWOUTLAWS.NL |
ik heb er een album voor aangemaakt en ben mijn foto's aan het uploaden.
De overige foto's die zijn ge-upload zal ik ook verplaatsen was een leuke meeting trouwens, top jongens!! |
@joosie ja daar heb ik gekeken kan alleen nergens op klikken als ik de tekst zie staan waar de foto's zouden moeten staan...
|
heb nog de derde prijs gewonnen in de type 1 catagorie :D erg leuk vin ik dat...
|
Quote:
en hier sta je weer met je neus in andermans zaken!! :D |
foto's staan ook op www.vwmovement.nl
en hier http://www.mijnalbum.nl/Album=74S73AWN 2e prijs audi MIVW 2005 Gr Richard Vw Movement |
Quote:
jaa dat kan heb ik al wel vaker gehoord dat dat niet kan..... er moet een klein fotootje voor de tekst staan en daar moet je op klikken.... als ie er niet staat dan moet je iets in je computer aanpassen zodat ie er wel staat.... alleen wat weet ik niet. Bij de meeste is het gewoon te zien. |
Heb het goed naar m'n zin gehad! Alleen balen dat de avond voor de meeting m'n achterband lek ging... Voor de rest echt veel dikke en vooral nette auto's gezien. Volgend jaar maar weer dus... (alleen dan zonder lekke band en gepolijste Rials..)
|
Zat ook net ff op cleaned te kijken.... daar hebben ze ook een forum met iets over de mivw...... die vonden het maar helemaal niets hier in Nederland als ik ze goed begrijp.....
|
zondag ff met riotje tdi naar leiden gereden.
we waren blij met rianto zijn navigatie in de auto dus hebben een relaxed ritje gehad. later kwamen felix leonie en zijn broer nog ff aan. was een mooie show daar.veel mooie auto's,alhoewel ik toch wel een aantal mensen miste... hierbij een kleine inmpressie van de dag. de rest van de foto's staat op www.vwteampg.nl have fun :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img][/img] |
Quote:
had ik toch goed gegokt met golf 4 cabriolet neus :cool: |
ik kan je thuis wel zien Joosie...
onze foto's staan ook gedeeltelijk online op http://www.teamflykiller.nl/index.p...2ad3cdfa0425946 |
ik ga even zielig doen hoor...
:D :D :D
:o Kom em nergens tegen op foto's :( |
Zie nog een bekende op de foto. Zie die gozer met die witte trui wel vaker in mijn spiegel
|
[/QUOTE] |
??????
|
jij kreeg hem er niet op... dus vandaar dat ik hem er ff opzette,...;)
|
Is dat niet de man met de gele auto:D
|
Quote:
De wagen schijnt de bestaan, Maar een UFO wordt vaker waargenomen. :biggrin: :cool: ;) |
![]() jullie zijn langs een leuke stad gereden!! |
Quote:
Damn, wat ben je dan snel ;) zag meteen dat ik de H was vergeten. Toch bedankt. :D |
sneller dan dat gele ding van je..:D:D:D:D:D:D
|
Quote:
He Johan, probeer eens je firewall uit te schakelen, en druk dan ff op F5 als je in de explorer staat !!!!!!!!!!!! Lukte bij mij ook................. Succes, en gefeliciteerd met je derde prijs !!! Grtz.............. LRR |
Quote:
Oke, Ff voor de kenners onder ons: Wat zijn dit voor wieletjes ??? Ik weet dat ATS ook een tijdje iets soortgelijks gemaakt heeft, maar ik dacht een keer een foto van Maria Wörth te hebben gezien van deze Cabbie en dat het een ander merk was...................iemand enig idee ??? Zo ja, maak me gek !!!! Grtz.................. LRR |
Quote:
je staat naast de auto van bbs tiran ....van ut forum hier oftewel Roy ...... |
|
![]() kon alleen mijn eigen auto vinden. |
@LRR ik kan ze thuis wel zien dus dan hoef ik op de zaak niet te klooien aan de pc...
krijg ik straks weer de schuld als er iets is hahaha... @Tommy we hebben van jou auto ook foto's gemaakt hoor... van de week gaan de foto's naar de foto zaak en dan gooi ik ze ook effe online... |
Quote:
hahaha ja je zou denken dat t chrome is ja.... knap werk joossie |
hier nog wat pics van onze duitse collega's http://www.rhein-style.de/
|
Quote:
MMMMMMMMMMMMMM, ik heb andere verhalen gehoord....................... |
Quote:
leg eens uit dan ? |
ja, die snap ik ook niet? of dat we lol hadden om het plaklood? :D Had trouwens niet door dat die dingen 10 J????? waren... Dan is het lood weer in verhouding, en omdat het op de rand niet ken natuurlijk, krijg je binnen meer. Maar goed.... als je er toch niet mee rijdt, haal er ff af... :) ;)
En zonde dat in die andere putjes zaten, maar daar heb ik inmiddels de verklaring voor gehad... steenslag wat er niet uit te schuren viel, en afdraaien was geen optie... Maar goed, tis toch een "sport" om iets te vinden aan een auto zoals die... Zie het als lichte jaloezie, en ga er niet aan hangen... Want het is gewoon een super project, en dat zullen niet veel hem na willen of kunnen doen. |
Quote:
Wat je ook bouwt, het is ook nooit goed. Ik snap best dat jij het allemaal FF beter had aangepakt ;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:12. |