![]() |
Quote:
heeeeeeee Jeff !! Kom je ook een bakkie halen ?? |
Quote:
ehhhhhhh........... Overdag vanaf 16.30 uur Vrijdags vanaf 12.00 uur en anders idd alleen savonds :redface: |
Ach, misschien kom ik ook ff een bakkie halen woensdag! :)
|
Hmm, das balen, moet werken woensdagavond.. Maar heb geregeld dat Vic en Jens ze meenemen, zie mail..
|
Quote:
GEZELLIG !! @ niels (customcabrio): Jammer, het word een echte mini-meet volgens mij :D:D |
:( k*tploegen...
|
Quote:
Ok, vrijdag 30 september houd ik t even op dan, kun je mij een PB met je adres el telnr sturen aub dan bel ik je nog ff vantevoren ;) |
@Volksaddiction..gezellie..minimeet!!! zal ik mn partycamper eens komen showen!!!!
tot morgen!!! greetz..Vic.. |
2x175/55 voor mij? kom ze volgende week halen.. past toch wel op 7,5J ?
groetjes paul |
Quote:
Moet lukken !! Heb ze zelf op 7J en heb nog ruimte over, dus 7,5 moet ook lukken ! Mail maar wanneer je komt ! |
hebbie een foto van die 175 op een 7J....ps je hou voor mij 2 goeie appart hee :biggrin:
|
Quote:
Mail m wel ff, staat niet meer op de site dus kan m niet linken........... leg 2 stuks 175 voor je apart ! |
De smalle zijn op, maar kunnen wel alvast besteld worden voor de nieuwe zending (ong. 3-4weken)
Hier een fotootje van een 135x70 op een 4J velg, met whitewall!! :D |
nogmaals dank voor de bandjes en gezelligheid heren!!!!
greetz vanuit braboland!! see you all at ACN next time!!! vic.. |
Ja, idd! Het was heel gezellig! Ik had het bijna gemist, was het helemaal vergeten! :o VA bedankt voor de reminder! :)
Ook leuk om weer wat gezichten bij de namen te hebben. :cool: |
Bob > waar blijft de foto der fotos ? ;)
@ Leon : vergeet je de Firstones niet !! |
Quote:
Die heeft Erwin (kleverpeach), ik heb de foto naar hem gebloetoeterd al op de ACN. Je moet dus ff bij hem zeuren. :wink: |
dan kunnen we er lang op wachten vrees ik :D
|
Ik zal het eens navragen... Anders doen we (jullie dus...) het gewoon nog een keer op de volgende ACN! :D
|
Ja dag .. nog een vieze smaak van in mijn bek
Wat is die gozer smerig :( |
Was inderdaad erg gezellig jongens!!
En leuk om iedereen nu eens "live" te spreken!!! Leon / Clemens, Regel voor mij meteen even een setje 135/70 bandjes bij de volgende levering. Tot op de ACN, Gr, Richard |
Quote:
Geen dank ! en tot 4 oktober! (de laatste ACN van dit jaar :mad: ) |
Quote:
Was zeker een gezellige avond ! Zal bij de volgende levering gelijk 2 stuks 135 klaar leggen voor je :) tot de 4e !! |
heb jij nog 175/45/14 liggen??
|
Quote:
Ben me wel in het verdiepen in de 14" banden !! mischien over een week of 4........... |
Quote:
Graag optie op deze banden!!! Waarom zijn het eigenlijk SMART-banden? of is dit een hele stomme vraag? :confused: |
Quote:
ze hebben een IQ van 170 :D Nee hoor, geintje Banden worden standaard geleverd onder de smart......zo'n plastic 2 zitter met 3 cilinders ;) |
hey leon!!
Nogmaals heel erg bedankt!! van het weekend gaan ze erom, zit nog even te wachten op me ventielen. Zal een foto posten! grtz en tnx Danny |
hee leon ik zocht nog platte smalle 16 er..stond ook in vorig topic..
|
Quote:
jep ga me binnenkort verdiepen in de 14" en 16" ! |
Leon, vrijdag de 30ste staat vast dan kom ik de 175-55ers halen. denk rond een uurtje of 13:00 smiddags, ik zal je er op tijd over bellen.
16iners heb ik ook wel interesse in trouwens laat maar horen |
Quote:
Top, zal zorgen dat ik er ben ! 16" zal ik over een wek of 4 meer over weten, weet niet hoe die prijzen liggen omdat het moeilijk is er daar 50 van te kopen ofzo........ |
Hmm, als je dan toch bezig bent :p
Ik ben ook op zoek naar smallere banden op m'n bus (voorkant), er leg nu 185/65-14 op, zou die 155 bandjes dan ook passen als je die eventueel weer binnen krijgt, of is dat weinig verstandig onder een bus :o :) |
Quote:
Verstandig moet iedereen voor zich weten, wij rijden zelf al jaren met 145's onder de bus, maar er zijn er ook zat die zich perse willen houden aan de maximale loadindex van een band........... |
Komen er trouwens nog meer mensen banden halen vanavond ??
Koffie en stroopwafels aanwezig :D :D Laat maar even weten, dan hou ik er rekening mee ! leon@volksaddiction.nl |
Quote:
De banden die er nu onder liggen zijn ok niet volgens de loadindex. Maar 14 inch duurde nog ff voor je die had, toch? |
Quote:
Duurt idd nog ff Zijn 120 banden 'gereserveerd' , maar tot nu toe nog maar 50 opgehaald. Zodra ik er meer kwijt ben hebben we weer plek om de 2e partij te gaan halen ! |
Quote:
Is prima, geeft mij nog ff tijd om te "sparen". |
Leon,
Bel me even op 06-21263200, ik ben je telefoonnummer en adres kwijt en kan niet in mijn mail. Groeten, Jeroen |
Quote:
hee Jeroen, je hebt echt op alle forums een bericht gezet :) Sliep bij vriendin dus heb geen pc meer gezien vanmorgen...maar toch nog gelukt iig !! Zijn ze al gemonteerd ook ?? Ben wel benieuwd naar de foto's ! |
All times are GMT +1. The time now is 05:33. |