![]() |
Becky, wat voor einddemper heb jij op je auto? Ziet er netjes uit...zoiets zoek ik voor de cabrio (eingelijk met een "S" bocht, maar daar is niet aan te komen)
|
tis een supersprint (groep A) rijden heel veel mk 1tjes mee rond . S bocht is echt wel aan te komen , maar dan moet je naar onze oosterburen het wahalla van de golf 1 tuningparts. op de meeting van de duitse www.vwforum.de in castrop ff shoppen , is niet ver van hier. ;)
|
de "S" bocht zelf is wel aan te komen... maar die zijn ooit geleverd als gehele einddemper (zonder dat je zelf moet gaan lassen), maar die zijn bijna niet te vinden....
|
complete dempers zijn heus wel te vinden . vorig jaar op de meeting van vw audi event op lelystad was er een duitser met een kraampje met S- bocht pijpen in edelstaal groep A aansluiting . ik was al aan het zoeken voor je naar een kaartje van hem maar kon niks vinden . misschien vanderweek dat ik hem vind. enne anders laten maken bij eps www.uitlaten.com zal ook een optie kunnen zijn.
|
|
![]() deze bedoel je christiaan ??? |
past onder alle type1 golfjes?
|
S bocht is naar mijn weten speciaal gemaakt voor quartetbumpers , maar hij zal zeker niet mis staan onder een golfje 1 met gewone standaardbumpers.
|
Quote:
en Quote:
Okee... Dan maak ik hem even opnieuw... Heb hem namelijk niet meer (VIRUS) Als ie af is, zet ik hem wel gewoon online zodat iedereen hem kan downloaden... De link zet ik dan wel in dit topic ;) |
Hello, daar was ik weer eens om te vertellen hoe de zaken staan hier in ede met mijn golf.In september gaat het allemaal gebeuren dan word mijn schatje gelast geschuurd en gespoten.er zit eindelijk vooruitzicht in.Ik heb iemand kunnen vinden die hem dus weer mooi gaat maken voor mij.Helemaal geweldig!!Ja sorry de kleur is weer veranderd
maar die ga ik lekker niet verklappen dat hou ik als verassing tot hij klaar is en dan zal ik ff een mooie foto maken en om jullie mening vragen.Ik zal alleen verklappen dat het een type 2 kleur is en nog veel vraag naar is.ra..ra..ra..??ik vind hem in iedergeval flitsend!!ik houd jullie op de hoogte...bye bye.. |
ga denk ik dan maar eens ff spieken of in wageningen of in de garage achter jullie huis
|
dan zou je mettertijd maar in lunteren moeten gaan kijken.nu is de auto paars groen wit echt afschuwlijk
|
zeker ff wezen kijken wat het mooiste staat
die van mij ziet er nu ook ff niet uit rechts zijn me dorpels gelast en links is er een auto naar binnen komen zetten maar gaat weer allemaal goed komen |
Quote:
Laat je de auto nu ook opnieuw spuiten?of is dat niet helemaal de bedoeling? :( want dat gaat weer wat kosten.. |
Quote:
Jep, die bedoel ik.... Heb al ff een nieuw topic ervoor geopend... |
nee auto wordt niet helemaal overgespoten
dat vindt me portomonnee niet echt leuk k het meeste wordt wel vergoed via verzekering alleen stuk moet ik toch zelf betalen |
Quote:
lunteren ???? |
Yep bij speedy (Erik) hij heeft de type 2 R32 van Kees ook gedaan heel netjes.
|
@beckymk1freak: mooie kleur is ook standaard geleverd op pirellis 1983 KUPFERBRAUN Metallic
@Christian: jij bent op zoek naar een originele Schrick SR1 demper......good luck, you will need it! |
Zie ik hier de auto van becky aan de rechterkant??
|
Dat klopt ik schaam me dood maar in september ziet ie er weer toppie uit .
ziehier bonrath bumpers ff gemonteerd binnenkort ook de wielkastranden en de dorpelverbreders erop passen . |
leuke kleurtjes :D
Maar dat zal vast wel goedkomen... |
achterbumper hangt wel erg ver door in het midden..............zit er al een bumper balk in?? Anders kan je die ruimte opvullen met bijv. kunststof plaatjes (tussen de balk en buitenbumper ) en daarna een bus pur-schuim erin spuiten.
|
sorry, geen fan van dikke bumpers op golfjes 1
|
Me neither....
|
Alleen een clipper/quartett set vind ik wel mooi ;) , niet alleen op de cabrio maar ook op de "normale" golf 1, maar dit vind ik ook niet echt super...
Maar wie weet, als de auto helemaal gespoten is.... |
tis een soort clipper/quartetset, maar dan met een soort G-60 bumpers. de wielkasten zijn wat breder dan quartetset. dus maakt de auto strax wel dik. gelukkig dat we allemaal verschillende smaken hebben . met die achterbumper komt het helemaal goed : alu T profiel erin verlijmen en klaar .
|
Ach, wachten jullie maar tot Ã*e klaar is dan zou ik jullie mening nog we een een keer willen horen.Want zoals hij er nu bij staat ...nee dat vindt ik ook zeker geen plaatje.
Maar het is de bedoeling dat het strax in september helemaal goed komt en dan lekker brullen met de webers..krijg nu al de kriebels!!Maar inderdaadt ieder zijn smaak.. |
zal wel goedkomen denk ik, Alvin houd niet van half werk:)
zie ik jullie nog op automaxx???? cheerio maarten |
wanneer ? dat weekend van 28 juni? ben dan ook naar de TT races misschien dat we zondag ff komen kijken maar das nog niet zeker.
|
Quote:
Daar ben ik ook niet bang voor hoor, zal vast wel goedkomen.... Ben benieuwd naar het eindresultaat :) |
Quote:
|
je auto ziet er zo leuk uit met al die kleurtjes heb hem vandaag ff in het echt staan bewonderen
|
we hadden hem ff nodig vandaag . > heb de andere gti ( van frank) nu ook in de schuur staan - wat een project zeg , tjonge jonge .
|
ja die is behoorlijk verneukt door hem
helemaal waar ie aanhet lassen is geweest als je een hulp nodig heb moet je maar laten weten zag de auto van becky nml bij haar werk staan en kon het niet laten om ff te kijken |
koets waarschijnlijk al verkocht , tis een hopeloos geval.
|
hopeloos is nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig uitgedrukt .
|
Hey Spottuning heb je hem al zien staan in de schuur???
|
nog niet maar misschien ben ik zaterdag ff in een flits in de schuur anders zopndag wel .
|
morgen gaan we ff naar castrop rauxel ff meeting checken, zondag ben ik ook in de schuur ff die quartetset eraf trekken.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:31. |