![]() |
ik zie hier ook oude bromfietsen.
WIe heeft er foto's of informatie van de eerste 50 cc ducati. Mijn vader heeft er in Zijn kinderjaren een gehad geimporteerd uit italie. Verder NOOIT meer gezien of wat dan ook. Misschien dat jij het weet jasper? gr Ben |
Dit is mijn motor. Een honda CBR 600 f2. In heb begin is ie nog wel snel. Maar jah, alles went. Misschien binnenkort eens kijken naar een R1. :rock:
![]() Oja, hier nog een actie foto. Vriendin was iets te laten met drukken. Normaal gaat ie hoger. :) :D ![]() |
Quote:
Ja idd, zeg dat wel. Een Toer 700 overigens, met zo'n fijne nexus 7-bak, en met eco light systeem (licht zonder dynamo :D ), en een brooks zadel, ligstuur en nog meer wat fietsen comfortabel maakt :D M'n racefietsende vader heeft ook nog een fijne bike staan. Koga FullPro-R, volledig ultegra afgemonteerd met ksyrium wielen. Zal net een jaartje oud wezen geloof ik... |
Quote:
Sorry ben zo uit mijn hoofd geen idee ,maar heb thuis nog wel een boek waar hij misschien instaat zal eens kijken van de week ! Groeten |
Mijn bike: Yamaha FZR600 streetfighter uit '89. :cool:
|
Quote:
Ga er volgende week een ophalen van 1962, maar er zijn ook oudere types geweest, moet je maar ff vragen aan je pa welke... |
ongeveer 1965 die koors. 1964.
Ik hoor graag wat er en wie er wat heeft. Bedankt jongens |
Quote:
super! :hug: |
dit is mijn 8 ball lowrider :D :D
Gr. michiel |
Zo heb ik dus ook een 8Ball-LowRider en mijn nieuwe aanwinst (thanx to Chrisjuh) dit blauwe choppertje... :D
Meer pics op AirMighty.com ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb 2 oude puchies staan uit de jaren 60-70...allebei uitvoering MV50..heb er ff geen pica's van..
de ene is in RAT look..primer rood en primergrijs.. de tweede ben ik aant opknappen in originele staat..deze gaat eruit want vw is toch de grootste hobby!! greetz..Vic.. |
Quote:
lkkr old school :P ik ga mischien van mijn lowrider een rat-looker maken behalfe de veldgen... :D gr. michiel |
![]() dit is mijn 2e transportmiddel, daarnaast ook nog een sparta lucky, MET beenkappen!!! :D |
![]() ![]() ![]() en een actie shot ;) |
Hee zespak bij welke makelaar staat dat huis te koop ?
|
vet!
heb je meer spec's van het blok? dik ding man.... |
Rides beside (naast m'n Edition One '89)
Ik reed vroeger op een Honda MT-5, maar als er iemand met een MTX langs reed, was ik jaloers.... om van dat trauma af te kome, heb ik maar een oude MTX-50 gekocht om te restaureren.
![]() Zo was-ie, toen ik hem éindelijk vond op 28 januari 2005... Hij is he-le-maal uit elkaar geweest en wordt onderdeeltje voor onderdeeltje weer langzaam weer opgebouwd. Hier en daar betere onderdelen vandaan gehaald en dingen zelf gedaan. Het vordert gestaag, hier de laatste foto's: ![]() "kontje" ![]() van voren In de zomer rijden ik en mijn vriendin lekker op een Citta langs de West-Coast: ![]() Van mijn vriendin Mirella ![]() Zo was de mijne.... ![]() ...zo moet-ie worden (gepimpt met paint) Ideaal in de zomer en rijdt één op veertig! Maar ik denk dat de mijne in de verkoop gaat, als de MTX klaar is, op kenteken èn in 2007 een èchte old-timer! Groeten van René type twee. |
Quote:
Hee chris heb je hem al opgehaald?? |
Ik heb een blauw/witte Suzuki GSXR750 SRAD, mijn vriendin een Yamaha FZR600. Wheels genoeg dacht ik! Zal binnenkort eens een fotootje bijplaatsen...
|
Quote:
Stond te koop bij Marc Peters (of Peeters, da week ff nie) Maar is al n ouwe foto :) |
Ik heb een groene Gazelle met een ander kleur voorspatbord en een blauw metallic Raleigh mountainbike... De Gazelle kostte me 55 euro, nadat m'n vorige fiets gejat was... :rolleyes:
De mountainbike staat 99,99% van het jaar stof te vreten in de schuur. Waar een Golf al niet slecht voor is :giggle: |
vorige week mijn nieuwe frame binnen, dus maar snel opgebouwd, mijn flatland bmx:
![]() alleen nu is het kloteweer :mad: moet nog een goede indoorspot zien te vinden... |
ik heb een pug maksie en die gaat hard jonge van de wind af 213,6 km eg waar ik stuur nog wel een fotooo kicke ding man dan kunnen jullie allemaal de bek af vegen ....zo dat staat
|
hahahahahahha jarno jarno jarno toch !! :D:D:D:D
jij hebt een hok vol puchies toch ?:D:D |
Quote:
sorry voor de late reactie maar zag net het boek staan ! :redface: :D Weet hij toevallig ook nog het type ? Heb hier in het boekje staan een : Ducati Elite 204cc 1962 Italië kan dat kloppen ? |
nee is een 50 cc of 49 maar goed een bromfiets.
ik dacht al krijg nooit meer een reactie jasper hahaha:D |
Kawa ZRX 1100R, maar ik wil em gaan verkopen en voor een deel van het geld weer een Einser-Golf gaan aanschaffen.
|
Quote:
Ik ben trots op je !!!!!!!! Grtz............... LRR |
Quote:
Danke, maar et blijft toch wel een mooi brommertje, ik doe hem met pijn in et hart verkopen, misschien iets voor jou? :D Greetz, Rene´ |
Na lang zoeken toch een topic voor 2 wielers kunnen vinden :D
Dit is mijn custom Honda Monkey: ![]() |
Geweldig ding :thumbup:
Jammer dat het hier zo lang stil is :( |
Ja inderdaad het bericht voor mij was alweer van 12 jaar terug !
|
Na wat zoek werk kwam ik dit topic tegen altijd leuk :rolleyes: Omdat ik de plek niet heb voor een lucht gekoelde VW heb ik maar iets anders gekocht. BJ 1966 650 CC en bijna 35 PK :tongue: Sleutel motor uit Rusland, loopt niet hard maar gaat wel even hard door het veld als op de weg.
![]() ![]() Je kunt hier nog altijd alles zelf aan doen, sleutelen maar ! ![]() |
Ik heb een Kawasaki Z1000 uit 1977 streetfighter met 1170 cc gpz 1100 blok en gsxr 1100 voorvork en achterbrug. Lachgas er op en bijna 200 pk aan het wiel.
Ook nog 5 Zündapp 517's waarvan een KS 50 Super Sport motorfiets en 4 Puch maxi's. |
Ik rij ..
Yamaha YZF600r
Thundercat 2002 Laser Hotcam uitlaatje ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |