![]() |
Ik kom ook weer een keertje buurten, is een jaar geleden :eek:
|
Quote:
Met de kubel als ie heel blijft,heen wel maar terug rijdt ik ook nie,miss da joepie zich geroepe voelt. Gij mag zuipe hoor manneke,gij hebt al te lang drooggestaan:p |
Wij komen ook even langs cruisen :D
|
hey leon had gezegd dat ik er bij zou zijn...
maar heb een verhuizing van me nichie dus kan helaas niet... |
Quote:
Zonde!! Zoals het er nu naar uit ziet word het errug druk!! Al veel aanmeldingen gehad, dus je ziet de foto's wel woensdag :) Succes met verhuizen! |
Morgen!!! :D Kheb er zin an!
|
'kook wel.
|
zoals het er nu naar uit ziet kom ik ook en prik ik een vorkje mee
en ik neem nog 2 andere eters mee |
Quote:
erg zonde ja volgende keer beter hopelijk... |
Quote:
...Ik wil / moet trouwens ook nog wel een keer jou kant op komen. Ff kieken naar wat je hebt staan! :D Quote:
Kijk gezellig gozer! Je komt 'gewoon' met je bussie neem ik aan!?! Tot morgen dan! :D |
Vandaag is het dan zover :rock:
Het weer is gelukkig wat koeler.....er kan af en toe een druppel vallen, maar dat mag de pret niet drukken!! Voor de winnaars van de concour is er naast een ACN-beker ook nog een T-shirt door één van onze sponsors ter beschikking gesteld! Tot vanavond!! |
![]() De verwachtingen voor vanavond, best goed...... |
Mensen vergeet niet je laarzen mee te nemen.. :)
|
Quote:
nou,nou,nou Dennis, zo erg is het ook weer niet :rolleyes: :tongue: Er is even een buitje gevallen vanmorgen, maar hier in Schiedam heeft net het zonnetje al weer geschenen !!! |
Hier in Capelle aan den IJssel komt langzaam de zon ook weer een klein beetje door. Dus ff duimen dat het de rest van de dag goed blijft!
|
Quote:
yes. en jeroen komt met een van zijn kevers (ik hoop de ovaal) en marjolein komt in de kever van haar zus. de parking wordt nog te klein daar! |
en ik kom met de peug! :rolleyes: :redface:
|
Quote:
Nope! Helaas, maybe nexttime :) En we eten ook niet mee! ff dieselen en dan hopen we rond 19.30 er te zijn. tot strax! |
ik kom ook en prik een vorkje mee.
Bus staat in de VA-shop zonder engine. Nieuwe 1641 wordt nu opgebouwd, maar was net nog niet klaar voor de ACN. ![]() |
Quote:
Dat bedoel ik... :D Quote:
Dat bedoel ik! :D Quote:
Wat!?! :chair: ;) Quote:
Wat!?! :chair: ;) Quote:
Netjes hoor... maar eigelijk net te laat klaar ;) :D |
Dikke motor, gek !! :rock:
Word zo te lezen lekker druk iig !! Zullen er rekening mee houden op de parking, dat er deze x 2 rijen in het midden komen :thumbup: |
Quote:
...dank u... :D |
Quote:
Wow! Ziet er netjes uit! In september dan maar de scheuren in het asfalt op de parkeerplaats trekken? :rock: |
Quote:
ehh nee, het hoeft niet kapot... |
Wij komen ook, en eten mee.
We komen met :mad: nog steeds niks!!! :( |
Quote:
Je had ook kunnen komen helpen .... |
met niks! da's toch best een eind lopen
|
Quote:
Serieus! :D |
Quote:
Had gekunt natuurlijk... ;) :D Tot straks! PS. Hoe laat gaan jullie (Oskar en jij ?!?) eigelijk rijden, vertrekken jullie weer betijds vanuit A'foort of niet? |
Quote:
We gaan allebei na het WERK direct naar 7 huizen. O vanuit Amsterdam en ik vanuit Naarden,. |
Quote:
Jullie gaan zeker voor de zojuist geintroduceerde 'Roadkill-burger' ??? :D |
Quote:
Ik vraag me af of dat nog wel een beetje vers vlees is... :D |
Quote:
Okay dan... ik denk ik check 't ff, aangezien jullie de vorige X 10 min. eerder waren en wij allemaal vanuit Amersfoort vertrokken... :D Quote:
Verser kan volgens mij niet!?!... :rolleyes: |
oeiii, als je iemand boos wilt hebben, zet het even op haar menu lijst dan merk je dat vanzelf.. :D
|
even off topic :
Komen er nog Aircoolers 27 aug naar de Dub05 meeting ? http://www.dub05.com/dub05_meeting_06.htm of gaat iedereen naar Spa ? Anders houden we Aircoold prijzen over ... :redface: |
Quote:
OK... ik denk dat ik iets gemist heb DAN HE |
Quote:
misschien frist dit je geheugen op. |
Quote:
Ik / wij zitten met een behoorlijk cluppie op Spa... ik denk dat er wel heeeelllll veeellll meer aircoolers op Spa zullen zitten, maar er is altijd wel iemand die niet richting Spa gaat, dus die beker zul je echt wel kwijt raken hoor... Ik ga nu op huis aan!!! Tot zo in 7Huizen!!! |
Quote:
Oh ja... heb ik op de vorige ACN gehoord... als ik het me kan herinneren, wild wild op de weg... toch!?! |
ik zit nog op mijn werk, maarre hier komt het met bakken naar beneden in Amsterdam.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:57. |