Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ons hok (golf) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25993)

Lennart 25-01-2007 20:23

Wat voor motor ligt in er in? Als het een 1300 is kan ik er ook maar om denken!

sikke aant 25-01-2007 20:26

1600TD :thumbup:

FGizmoS 25-01-2007 22:54

ik vind nu wel dat die putdeksels op het trottoir moesten liggen en die wegen helemaal strak maken
zo ben je wel goed bezig zo te zien :)

Siem 26-01-2007 12:59

Quote:
Originally Posted by sikke aant
1600TD :thumbup:

Ziet er allemaal zeer netjes uit :thumbup: , en een tweeling als ik het zo mag noemen is altijd wel mooi ;) ....

Succes er mee, en veel goede kilometer toegewenst :D

siem

Nienke Bug 26-01-2007 21:25

Thank's zal wel lukken heb er al weer 10 000 km op zitten met het golfke. ben blij dat je hem weer klaar hebt sikke, zijn tweeling broertje wert al wat ongerust :D . En de binnenkant van dat hok van mij moet idd nog bruin, maar het is nu ff wat te koud om te gaan kliederen met verf :tongue:

grt Bonne

Alberto 26-01-2007 23:09

heb nog wel voor raam liggen sike met groene band er in

sikke aant 27-01-2007 18:09

ik heb er ook al een ander raam in.

maar ik moet nodig eens bij je langs komen voklswein (voor die buiten temp. sensor)

Nienke Bug 02-03-2007 19:59

Zo, ff een paar andere velgen onder de golf gezet :D lagen al een tijdje bij me zwager achter de schuur, ff schuuren en spuiten en het ziet er weer goed uit.

de naafkappies moet ik nog schuren en spuiten en dan kunnen die er ook op.
Ziet er wel weer leuk uit zo, al zeg ik het zelf ;) en het heeft ook nog eens €0,- gekost aleen wat tijd de rest had ik wel :thumbup:

grt bonne

sikke aant 02-03-2007 21:55

ziet er weer goed uit bonne, kan hij weer een stukkie lager :thumbup:

Nienke Bug 08-03-2007 20:21

En de naaf kappies zitten er ook onder :thumbup:

groetjes Bonne

DeNB3rt 09-03-2007 02:56

lol, leuk gevonden!

Nienke Bug 25-03-2007 13:14

Gister sikke ff geholpen met ze caddy :thumbup: , maar zijn we ook ff bij de sloop geweest voor een nieuw raammechanisme voor mijn golf en een zetje orginele rood zwarte achterlichten :woowoo:

ik ben er weer helemaal blij mee ;)

sikke aant 31-03-2007 20:03

hey, bonne, die velgen staan hem GOED :thumbup:

omdat het v/d week van dat mooie weer was vond ik dat mijn golfje ook wel weer eens wat aandacht mocht hebben, ik heb hem van binnen en van buiten even helemaal goed schoon gemaakt. en hier en daar nog wat krasjes en plekjes bij gewerkt.

hier ff een paar fototjes :)

er was ook alweer een kite surfer actief:

en als je goed ziet zie je hem hier over mijn auto heen springen :thumbup:

hier een vaage maar grotere foto:

als het goed is zijn wij binnenkort ook weer veel op dit meer te vinden, wij wakeboarden hier namenlijk altijd :thumbup:

K & C Tuning 01-04-2007 11:03

Vette auto's, :cool: waar is dat meer precies kite namelijk zelf ook

Volkswagenaar 01-04-2007 11:19

Leuke auto/foto's, bij het Eeltjemeer of niet?

sikke aant 01-04-2007 11:57

ja dit was indd bij het eeltjemeer in rinsumageest (Friesland)

wij zijn aan het einde van de afgelopen zomer begonnen met wakeboarden daar, dit seizoen willen we weer gaan wakeboarden en dan volgend seisoen willen wij ook graag gaan kiten :thumbup:

Nienke Bug 01-04-2007 19:43

He kerel, dikke foto's man, en wat is ie weer mooi schoon :thumbup:
Hij glimt bijna ;)

sikke aant 20-05-2007 13:33

afgelopen donderdag zijn we ff naar hengelo geweest om een paar velgen af te laten draaien. en onderweg heb ik ff een paar leuke foto`s gemaakt :)

JurjenV 20-05-2007 22:49

Dat is een erg mooie kleur voor die Golf zeg. Als zou ik de plastics eens met plastishine oppoetsen, dat is nog netter.

Nienke Bug 21-05-2007 20:35

Coole foto's, :thumbup:

grt Bonne

sikke aant 29-05-2007 20:36

het was niet de bedoeling maar ik heb zondag het front van mijn golf ff verbouwd, wat vinden jullie er van, ik vind het tog minder geslaagt dan gehoopt :redface: :rolleyes:

ik heb dus zondag een auto over het hooft gezien toen ik een voorrangs weg wou op rijden :mad: ik snap nog steeds niet hoe dat kan want er was ruim zicht maar heb er gewoon over heen gekeken :stupidme: :chair:

Nienke Bug 29-05-2007 20:40

Zo ist niet echt een tweeling meer, durf het haast niet aan ze'n broertje te vertellen :D . maar dit is echt kloten gelukkig geen gewonden :confused:

grt bonne

JurjenV 29-05-2007 21:16

Dat is mooi zonde...

Lennart 29-05-2007 21:22

Bonne/Nienke.. ik zag jullie nog rijden zondag toen we net aan kwamen, maar jullie gingen er alweer van door volgens mij!

@ Sikke: damn! das zonde!

PJVL_G60 29-05-2007 21:40

Aiiii...dat front is idd niet echt een succes geworden :D

Nee, zwaar kloten dit..:(
Geen gewonden mag ik hopen ??

Beetlefreak 29-05-2007 23:23

Minne bak Sikke! Eerst jijzelf in de lappenmand en nu de Golf. En flink ook zo te zien, is goed scheef of nie!

Succes ermee :)

Tjaap 29-05-2007 23:28

Quote:
Originally Posted by Nienke Bug
Zo ist niet echt een tweeling meer, durf het haast niet aan ze'n broertje te vertellen :D . maar dit is echt kloten gelukkig geen gewonden :confused:

grt bonne
elke familie heeft zn zwarte schapen toch

cartman 30-05-2007 17:16

das zonde

RubenD 30-05-2007 17:52

Die is overleden of niet? Echt goed krom. Was het 50 of 80 km/u weg?

sikke aant 30-05-2007 22:07

er waren gelukkig geen gewonden :thumbup:

en het was op een 80km/h weg maar ze is ongeveer met 50/ 60 bij mij op gereden.

zoals we nu kunnen zien is alleen het stukje chassis balk voor de wielkast een beetje ingedeukt en voor de rest, front, scherms en motorkap die weg zijn. dus ik ga binnen kort de scherms enzo er ff afdraaien en dan alles nog eens goed bekijken en als het dan voor 200 tot 300 euri weer klaar kan doe ik dat denk ik.

Mister Cool 30-05-2007 22:46

Die was goed raak jah :( . Zonde! Maar gelukkig geen gewonden zo te horen!

SlimMasterShady 30-05-2007 23:42

Erg jammer dit, hoop dat dit nog is te maken (binnen je budget)!
Wat heeft de bijrijderskant eigenlijk geraakt, want daar zitten ook wat lelijke deuken?

RubenD 30-05-2007 23:49

Ah, ik heb wel een slotplaat + 2 koplampen voor je liggen en ook wel ander spul. Maar verder niet voor het front.

Zie mijn verkooptopic.

Nienke Bug 02-06-2007 20:16

Quote:
Originally Posted by Lennart
Bonne/Nienke.. ik zag jullie nog rijden zondag toen we net aan kwamen, maar jullie gingen er alweer van door volgens mij!

@ Sikke: damn! das zonde!

Ja dat kan kloppen, wij waren er al als 1 van de eersten :screwy: :D . maar we moesten onze kleine ook nog ff ophalen, vandaar dat we toen al weg reden :thumbup:

sikke, weet je al meer :confused: kan ze nog gerepareert ???

grt bonne

Nienke Bug 28-06-2007 19:46

Zo, wel weer eens tijd voor een update :)

Bij de aankoop van onze golf was al duidenlijk dat de koppeling zijn beste tijd had gehad, en na nog eens 16 000 km was het dus ook echt gebeurt.
Gelijk maar een een grotere drukgroep, plaat en vliegwiel van een gti er ingezet.

de nieuwe goodies :D

de bak, ff met de stoomcleaner schoongemaakt :thumbup:

en zo stond onze schoone er bij ;)

Aleen zouden we zaterdag alles vervangen maar de nieuwe krukas keering die ik er bij kreeg was de verkeerde. Maandag nieuwe keering, alles weer ingebouwd, moest aleen nog een aandrijfas vervangen, nieuwe bakolie er in en koelfloeistof. Bleek bij het vullen van het koelsysteem de radiateur ook nog lek :confused: . Maar goed die gister ook vervangen, zit nu een van een caddy in, had me colega nog liggen :thumbup:
Vandaag weer gereden en rijd weer super, vlieg wiel is wat lichter en dat merk je ook wel goed onderin toeren. Kan nu de turbo druk naar 1 bar, koppeling kan het weer hebben :thumbup:
Sikke nog bedankt voor het regelen van de goodie's en voor je hulp :hug:

grt Bonne

Jazzblue 28-06-2007 20:07

Ziet er goed uit allemaal!

sikke aant 29-06-2007 19:16

hey bonne, nienke en jelte :thumbup: , niks te danken hoor, jij helpt mij ook altijd zeer goed.
ben blij dat alles nu weer klaar is en dat hij weer super rijd.

zoals het nu lijkt komt er binnenkort weer een nieuw project bij ons in het hok te staan, die zal ook weer gerold worden maar dan weer in een ander kleurtje.

dus bonne, jij moet binnenkort jou golfje ook weer over rollen in een andere kleur want anders zijn ze niet meer het zelfde :thumbup: :screwy:

Nienke Bug 30-06-2007 17:47

vind het best :D als je weer komt helpen ;) . kunnen we ook gelijk de binnenkant ff doe dat blijft er toch maar bij

sikke aant 01-07-2007 13:32

ja, de kogel is door de kerk, ik hab weer een golf gekocht :thumbup:

dit maal een orgineele GTD uit 1990, met nog net geen 2 ton op de klok :eek:, ABS, stuurbekrachtiging en een zeer lux interieur :woowoo:

deze auto staat al vanaf 2000 in een schuur, kompleet gestript om gespoten te worden, dit is voor mij iedeaal want ik wou hem toch weer gaan rollen :screwy: :D

dus binnenkort nieuw project met nieuwe foto`s :cool:

Nienke Bug 01-07-2007 17:40

Vetjes :D , kunnen we gelijk wat leuke goodie's van je ouwe golf op de mijne schroefen :thumbup: . Ben benieuwt, waneer kun je hem ophalen?

grt Bonne

All times are GMT +1. The time now is 08:29.