Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Volkswagen Golf MKII 1.6 milieudiesel (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26162)

JeeWee 09-02-2007 20:31

Hee broeder, staat erg mooi zo! Lekker apart, nog niet eerder gezien! En glimmen dat die wieltjes doen!
good bizzie gosurt ;-)

jettaracing 09-02-2007 21:41

Vette Velgen !
Staat erg leuk onder zo'n rode golf!
Nu nog een set witte knippers en een paar rood/witte achterlichten ,dat zou het echt afmaken!

Gijs 09-02-2007 21:52

Ziet er gaaf uit met die wielen :) Nooit eerder gezien!

Mister Cool 09-02-2007 23:59

Quote:
Originally Posted by Domi
En waar komen die ook alweer vandaan :D

Die zijn al weg :D

Mister Cool 10-02-2007 00:05

@ Bas: Dit is zonder spoorverbreders, wil er binnenkort nog wel 20 mm tussen proppen, dan is dat iele wat michel al zei er ook wat af...

@ Benji: Ik heb jou ook gezien, maar was te laat om te zwaaien :redface: ...

@ Wytze: Ik zat te denken aan edition achter... Maar nu twijfel ik toch weer... Zijknippers gaan er zowiezo uit, komt iets anders leuks voor in de plaats... En verder ben ik bijna jarig en er zijn mensen in de familie die weten wat ik leuk vind, dus wie weet! Afwachten maar :D

Verder iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties :D . Ik ben er zelf ook zeer content mee. De naafkapjes liggen nog te drogen, die waren namelijk zwart, die komen er dus nog op!

Mister Cool 10-02-2007 00:39

Ik had overigens nog een vraagje...

Ik ging vanavond tanken, zal m'n tankklap open doen, G$*@#*@E, zit er een dikke kras achter op m'n c-stijl :mad: , lijkt erop dat een of andere idiot er met 'n sleutel bij langs is geweest ofzo, want hij ging dwars door m'n lak heen :mad: . Maar hoe zit dat nu met dat waarborgfonds ofzo, heb er eens iets van gehoord, maar zou je daar evt. geld weg kunnen krijgen?? Zal er morgen als 'k het niet vergeet even een foto van maken...

Of zou iemand van hier dat misschien fatsoenlijk weg kunnen werken voor 'n leuk prijsje?? :redface:

Alberto 10-02-2007 07:15

Quote:
Originally Posted by Mister Cool

Of zou iemand van hier dat misschien fatsoenlijk weg kunnen werken voor 'n leuk prijsje?? :redface:

moet je even langs mijn broer rijden ......... :rolleyes:

die zwarte steenslag kap is wel een aanslag op jou lak marco
vooral als het er nat onder is geweest

mooie wielen marco staat hem goed dat witte :thumbup:
ik heb nog wel set edition achter lichten liggen ( maar dat weet je wel )

JeeWee 10-02-2007 13:25

jaja ROOD met WITTE stippen haha!

klote van die kras en ik zal ff aan je verjaardag denken!

Mister Cool 10-02-2007 20:17

Quote:
Originally Posted by voklswien
moet je even langs mijn broer rijden ......... :rolleyes:

die zwarte steenslag kap is wel een aanslag op jou lak marco
vooral als het er nat onder is geweest

mooie wielen marco staat hem goed dat witte :thumbup:
ik heb nog wel set edition achter lichten liggen ( maar dat weet je wel )

Ja ik weet nog niet of ik hem er op laat of er af zal doen... Heb 'm er net weer 2 dagen op, gaat niet meteen raar...

Heb je ook toevallig rood/wit niet heldere versie alberto?? Ik moet nodig ff eens langs komen :redface:

En die broer van jou, die doet meer dan alleen lakreconditionering dan?? Het is echt een diepe kras hoor, tot op de witte onderlaag :mad:

Alberto 10-02-2007 21:35

Quote:
Ja ik weet nog niet of ik hem er op laat of er af zal doen... Heb 'm er net weer 2 dagen op, gaat niet meteen raar...

Heb je ook toevallig rood/wit niet heldere versie alberto?? Ik moet nodig ff eens langs komen :redface:

En die broer van jou, die doet meer dan alleen lakreconditionering dan?? Het is echt een diepe kras hoor, tot op de witte onderlaag :mad:

nee rood wit heb ik niet

hij kan veel met krassen ....trouwens die uit deuker zonder te spuiten
doet dat ook krassen weg werken bel hem ook eens ...wie weet

Alberto 11-02-2007 07:54

Quote:
Ja zal ik ook snel even doen... Maar even kijken of dat in 't budget past allemaal...

gaat geen giga vermogen kosten marco valt je wel mee denk ik :thumbup:

Mister Cool 11-02-2007 10:41

Quote:
Originally Posted by voklswien
gaat geen giga vermogen kosten marco valt je wel mee denk ik :thumbup:

Nee, maar er moet wel een gigavermogen uit mijn blokje komen :tongue:

Mister Cool 21-02-2007 14:58

Ik was bezig om een update voor m'n auto te maken. M'n gele mistlamp voor onder de bumper. Ik dacht laat ik even de steuntjes nog mooi zwart spuiten. Ben ik 'm even aan 't demonteren dus, flikkert -ie uit m'n handen :mad: :redface: ... Dus wie nog iets heeft liggen voor 'n leuk prijsje, ik hoor 't graag!

Zweiter 21-02-2007 18:20

hele coole golf zo! vooral met die ORIGINELE wieletjes er onder... TOP!

Jurgen Santana 21-02-2007 18:58

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Staat heel erg mooi zo! Super! :thumbup:

Ziet er inderdaad heel erg mooi uit!

Mister Cool 21-02-2007 22:14

Danku heren :D . Van 't weekend komen er nog wel spoorverbreders aan de achterkant, want daar vallen ze echt te ver weg! Kan nog net voor de meeting. 20 mm aan elke kant :D . En misschien nog iets leuks ipv de knippers in de schermen, maar dat is zelfs voor mij een verrassing :rolleyes: ...

Maar iemand die nog 'n leuk lampie voor me weet??

Mister Cool 04-03-2007 18:31

Gister 'n nieuw achterklep slot erin gezet, en een nieuwe accu. Nu wil hij overigens koud nog niet starten... Nieuwe gloeiers erin denk ik maar even... Edition lampen gekocht, komend weekend er maar even in zetten... Iemand ook nog een leuk goeikoop adresje voor achterwiellagers?

LuNaTiK 04-03-2007 18:50

Quote:
Iemand ook nog een leuk goeikoop adresje voor achterwiellagers?

ASD Automaterialen Dokkum! Topzaak, met veel voor weinig :thumbup:

Stoere bak zo onderhand!!! :cool:

jettaracing 04-03-2007 21:32

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK

Stoere bak zo onderhand!!! :cool:

:iamwithst

Alberto 04-03-2007 21:55

Quote:

zei ik al he .... :D

Johan-dtc 04-03-2007 23:32

ik kan achterwiellagers leveren voor 65 euro incl, normale prijs bij de automaterialenzaak is iets van 90 euro, deze zijn gewoon nieuw, en doos bevat 2 lagers(binnenste en buitenste), keering, moer, borgplaat en borgpin

de prijs is voor de linker en rechterkant.

LuNaTiK 05-03-2007 12:52

Holy SHIT!

ASD = 8 euro

En begin niet over de kwaliteit te mekkeren, want we rijden hier bijna allemaal rond de ET0 en als ze wel over een paar jaar kapot zijn zet je er gewoon een nieuwe in voor 8 euro :eek:

Mister Cool 05-03-2007 19:29

8 euro is geen geld :D . Naja, ET 0 rijd ik niet, dat zou dus never nooit passen onder mijn bakkie, loopt alles aan :D . Maar goed, 'n setje spacers en zelf gemaakte naafgaten, ach dat wil ook wel slijten :D . Hebben ze dat spul daar op voorraad, of moet je even van te voren bestellen...

LuNaTiK 05-03-2007 19:40

Alles = op voorraad.

En neem gelijk maar een aanhangwagen mee voor de 1-euro-spuitbussen die je daar tegenkomt!

Mister Cool 05-03-2007 19:43

Quote:
Alles = op voorraad.

En neem gelijk maar een aanhangwagen mee voor de 1-euro-spuitbussen die je daar tegenkomt!

Haha, ik ben er nog nooit geweest... Veel oud spul daar?? Kom enkel wel eens bij YK, maar die vind ik prijzig met hun ouwe zooi...

LuNaTiK 05-03-2007 19:45

Alles nieuw daar, en goedkoop want het is een groothandel. Maar iedereen kan er zo naar binnen lopen.

Jurgen Santana 05-03-2007 19:53

Quote:
Holy SHIT!

ASD = 8 euro

En begin niet over de kwaliteit te mekkeren, want we rijden hier bijna allemaal rond de ET0 en als ze wel over een paar jaar kapot zijn zet je er gewoon een nieuwe in voor 8 euro :eek:

Wie wil er anno 2007 nog kwaliteit? Als je maar dikke wielen hebt en laag bent. Daar gaat het toch om.

Begint me wel een beetje duidelijk te worden waarom je een hoop mensen niet ziet op meetings als Woerthersee ;) :D

Mister Cool 05-03-2007 20:02

Wat moet je met kwaliteit als die met dergelijke dikke wielen en verlagingen net zo hard slijt :D . Weer 'n paar tientjes over om te sparen voor de volgende set wielen... Steek die tientjes liever in goeie banden e.d.

sikke aant 05-03-2007 22:01

ja indd, ik rij er ook op en zolang ze niet stuk gaan is er toch niks mis mee :thumbup:

jettaracing 05-03-2007 22:29

:iamwithst :woowoo:

Ik rij al 2 jaar met deze lagers , met 8,5x15 et08!,en nog geen enkel probeem gehad!(met 25000 km per jaar! :eek: )
ASD rules!

LuNaTiK 05-03-2007 22:51

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Begint me wel een beetje duidelijk te worden waarom je een hoop mensen niet ziet op meetings als Woerthersee ;) :D

dus je mag alleen naar de Wörthersee met originele wiellagers :confused:

JeeWee 05-03-2007 23:03

lekker belangrijk, je hebt toch ook geen originele benzine meer in je tank. Dat haal je niet naar wuttersee.

Mister Cool 11-03-2007 19:59

Zo, een paar kleine dingetjes veranderd, nieuwe wiellagers gemonteerd. Heerlijk die stilte :D . De veranderingen ten opzichte van de eerdere foto's:
- spacers achter, 20 mm per kant
- wisser plat
- edition verlamping
- naafdopjes op de wielen
- rabbit-plaatjes ipv knippers in de zijschermen

Split52 11-03-2007 20:05

Helemaal goed Marc, ding wordt met de handeling mooier..je stijl bevalt me wel, wist je al :)

Nienke Bug 11-03-2007 20:15

Heb je vrijdag nog zien rijden in drachten, die auto is echt netties wel wat anders dan dat hok van mij :D

Grt Bonne

Benji 11-03-2007 21:22

Ziet er goed uit! Zag je zaterdag nog rijden he ;)

Bonne, jij hebt zeker die bruine Golf? Tweeling zusje van Sikke Aant. Zag hem zaterdag staan bij het ziekenhuis te Drachten.

Mister Cool 12-03-2007 00:33

@ Split: Ik ben het helemaal met je eens ;)

@ Bonne: Ik heb jou niet gezien. Wil dat hok wel eens in 't echt aanschouwen :D .

@ Benji: Ik zag jou ook, en beide een giga grijns op het gezicht :D . Dat is vw rijden ;) Ik vind die campert trouwens wel supercool :thumbup:

Benji 12-03-2007 17:18

Quote:
@ Benji: Ik zag jou ook, en beide een giga grijns op het gezicht :D . Dat is vw rijden ;) Ik vind die campert trouwens wel supercool :thumbup:

Ik lach altijd wanneer ik in de Camper rij :thumbup: Bedankt voor je compliment, de jouwe mag er ook zeker wezen! 5-deurs is best gaaf!

Nienke Bug 13-03-2007 19:49

Kan kloppen dat "het hok" daar stond we waren met onze kleine int ziekenhuis.

En dat je mijn hok niet zag kan kloppen want er staat een boswal tussen die rijbanen :D

En 15 april is ie wel te aanschouwen in drachten op de meeting bij Friesland kevers :thumbup:

Grt bonne

Mister Cool 13-03-2007 20:05

Quote:
Originally Posted by Nienke Bug
Kan kloppen dat "het hok" daar stond we waren met onze kleine int ziekenhuis.

En dat je mijn hok niet zag kan kloppen want er staat een boswal tussen die rijbanen :D

En 15 april is ie wel te aanschouwen in drachten op de meeting bij Friesland kevers :thumbup:

Grt bonne

Was het op de rondweg dan ofzo... Kan ook niet missen, want verder ben 'k ook niet geweest :D . Was iig al laat in de middag :D

All times are GMT +1. The time now is 00:16.