![]() |
het was ondanks de regen een zeer geslaagde dag, mijn complimenten aan de organisatie :thumbup: !!!!
en omdat niemand mijn polo heeft gefotograveerd post ik hem zelf maar even :D ! ![]() gr. Martijn |
geslaagde meeting, heb me best vermaakt ondanks de regen.
alleen mn foto's zijn allemaal mislukt. echt balen. dus sorry lennart voor je rolin shot |
Vind de achterkant van de kar het mooiste :)
![]() |
Quote:
Helemaal mee eens ;) |
|
je weet toch wel weer altijd de mooiste foto's te maken Lennart... respect:)
|
zo echt wel pfffff
![]() super foto!!! |
leuke foto's van de meeting!
|
Ook ik heb me goed vermaakt! De speeders hadden het weer goed voor elkaar!
En nog even een lekker ijsje bij Klaas gegeten!! Jammer van het weer, maar er was genoeg summerstyle! |
Quote:
Oh fcuk , ik zou nog terugkomen voor een ijsje :tongue: maar ben op het laatst druk geweest met het verkeer regelen etc... en daarna zag ik je wegrijden dus was te laat Volgende keer beter dan maar :hug: Heb geen foto's geknipt, te slecht weer, geen zin, druk met andere dingen en geen goede camera :D |
foto's zien er goed uit jammer dat ik het heb moeten missen maar stond met een kapotte koppelingskabel
|
iemand nog een foto van deze passat? de witte dan heh..
![]() |
jammer dat je een deuk in mn achter scherm hebt achtergelaten;)
Maar gaaf man! bedankt voor de foto, die gaat op de achtergrond :D ![]() |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk :? na hoop heibel met de server, staan er een paar foto's online op www.vw-speed.nl --> Gallery --> Meetings 2007 viel spass |
Krijg de foto's niet te zien als 'k er op klik...
|
ik ben er mee aan het werk :S
nog ff en dat pokke apparaat gaat het raam uit |
als het goed is, werkt nu alles
|
Heb er ff doorheen gebladerd en geen foutmeldingen o.i.d. gehad :)
|
Quote:
Bij deze: ![]() ![]() |
Mijn foto's ook maar online gezet, was wel erg donker om mooie fotoos te maken!
Van de 150 zijn er misschien 80 naar wens :redface: Beetje bewerking doet wonderen :) HIER zijn er alvast 56 te vinden, misschien druk ik er nog wel een paar bij ;) Mijn favo's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() LIMBO ... eerder een duitser ofniet ?? :D:D jammer van het weer .. maar lekker druk ! enige was.. dat ik meer standjes had verwacht (a) .. verder SU-PER ! |
Vond het ook geslaagd ondanks het weer,
was leuk weer met wat mensen gesproken te hebben en de golf 2 erg vaak terug gezien op het net en hele leuke reacties op gehad. Bedankt. Quote:
dit vond ik ook een van de erg geslaagde foto's van Talitha's Daily |
Thanks dude :thumbup: |
Twan,
je auto stond er super bij!!! |
Leuke foto's, die van die witte wielen is leuk gerk :D
|
gooi dat album hier nou ook ff vol... anders zitten we over een half jaar weer tegen een thread vol kruisjes aan te gucken...
|
Quote:
Nee iedereen wil zoveel mogenlijk hits op de eigen site ;). |
Quote:
Hmmm, Geile foto nog geworden bij Stellema! |
Quote:
Ik wil gewoon geen volksforum logo in mn foto's ;) |
Voor Gerrit ;)
![]() |
kijk dat zijn de foto's! :thumbup:
|
Quote:
Als je weet dat er een meeting komt waar jan en alleman heen gaan is het handiger om een eigen stukkie in het fotoboek te openen vooraf ipv achteraf :D |
even dagje lichtenvoorde..
nou ja dagje.. was om half 12 daar en ben om half 1 weer weggegaan vriendin had een schaatswedstrijd later op de dag. smorgens in colonne vertrokken met henk ferdi in de golf 4 op kop. verder bestond de colonne uit marko met zijn nieuwe golf 4 met vol leder!toppie wagen marko! nog een derde golf 4,2 golfjes 3 een polo een golf 1 cabrio en ik in de seat ibiza.. onderweg een enorm k@#weer gehad en aldaar was het ook huilen met de pet op. in lichtenvoorde zelf was de opkomst erg groot ondanks het nederlandse winterweer.. even met de jongens gepraat en 2 snelle fotorondjes gelopen. aantal bekenden erg kort gesproken en toen weer huiswaarts gegaan. desondanks toch een 300tal foto's gemaakt.. hieronder een kleine impressie van de dag.. meer foto's op www.vwteampg.nl onder foto's vw meetings.. veel kijkplezier en tot de volgende keer greets miquel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
mag ik daarom niet op de foto :D :D :D :D |
Quote:
Jij ook op de foto :tongue::tongue: ![]() |
:thumbup:
|
mijn wieletjes nog maar een keer, even wat zelfbevlekking:
|
Dan vlek ik met je mee... alleen is tenslotte ook maar alleen..
< geile golf, ding houdt het maar prima zo met knipperend olielampje!> |
Quote:
wat voor merc velgen zijn dit, amg, lorinser? en 19 inch? |
Carlsson of niet/
|
All times are GMT +1. The time now is 10:20. |