![]() |
Quote:
die golf 2 van Cor staat toch niet als V5 op het kenteken? |
Quote:
2x ;) ;) voor René |
Quote:
Ja typegoedkeuring is bij de locale RDW te halen. Dus hoef je niet naar Lelystad... Ik denk dat als je meer dan die 40% vermogens winst heb met het type goedgekeurd blok en je nog steeds je 1.1 remmetjes hebt dat ze dan wel moeilijk gaan doen. |
jaja,rene heeft gelijk... ;)
Wel altijd wat over andere... :cool: |
Quote:
maar als je alles netjes naar gti hebt inclusief satbilisators etc etc...? Ik dacht dat je bij >40% altijd naar leleystad moest. |
Gaaf project!
En al dat gezeik kan ook ff wat minder. En MIVW-autos afkraken begint een trent te worden?? |
Quote:
Vind het leuk projectje, plaatselijk circuit op met hem en blazen met die 6 cilinder :cool: |
Altijd dat eeuwige gezeur over iets op kenteken krijgen. Die discussie kennen we nu onderhand wel een keer. De 1 zegt van wel de ander zegt van niet.
Ik vind het een gaaf project. Ben benieuwd naar het eindresultaat. |
Quote:
How eens, hij voelde zich zelf aangesproken en roept dit zelf op... Hij hoeft hier niet te reageren met "en bedankt?"... verder geld wat hier over kentekens gezegd wordt ook voor MIVW auto's... |
hier nog een duitse golf 1 vr6:
|
de v5 is nog niet op kenteken gewijzigd las ik laatst
|
Zo, als je alles opbouwt naar GTI specs kun je een 1.1 als GTI op kenteken krijgen. Hier is geen 40% vermogens toename van toepassing (als je tenminste alles ombouwt). Dit kost ongeveer 150 euro en kan bij het plaatstelijke RDW station.
Als je een 1.1 ombouwt naar VR6 dan kun je een goed keuring krijgen, maar geen type goedkeuring. Je zult dan wel een dure testen moeten doen. Hiervoor moet je auto's dus aan alle Nederlandse (en dus Europese) eisen voldoen. Het is een one of a kind. Er zijn er meer inderdaad maar een Mk1 VR6 word appart gekeurd. Zo is het. En nu maar weer ontopic, hoe heb je alles opgelost met de gewichtsverdeling. Hier krijgen je anders ook problemen mee, bij de RDW keuring. |
Die duitse is ook heel dik en die motor ligt er ook mooi in.
|
alles is op kenteken te krijgen als je ma weet hoe!! ma iedereen denk het altijd beter te weten terwijl ze er de ballen verstand van hebben...
m,n pa is keurmeester geweest en van die ouwe rotten zijn er nog wel meer dus niet aankomen met van dat kan niet.. der is ook nog zoiets als vriendjes politiek;) nou heeft dat niet direct hier mee te maken ma ik bedoel maar.. net ALS DAT 40%vermogen toenamen!! ik heb een redelijk zwaar omngeluk gehad met een 1.1 op kenteken waar een 1.3ig40 inlag met bijna 160pk en heb 3500euro betaald gekregen en der is nergens na gekeken..(als je iemand dood rijdt dan zal je der minder makkelijk vanaf komen ma met wat grote blikschade of wat dan ook is er geen hond die erna kraait.. nu draait het hier om een golf1 met vr6 dus eigenlijk is het appels met peren vergelijken ma ik reageer gewoon effe want altijd is er wel dat eeuwige geneuzel over wat wel en niet kan.. bouw zelf zoiets en probeer het uit zeg ik altijd dan heb je de ervaring.. goede contacten onderhouden met de verzekering en eerlijk zijn doet wonderen:rolleyes: :woowoo: ik heb respect voor mensen die met 4cilinder op kenteken rijden terwijl er een 5 of 6 cilinder inligt :D |
Quote:
.... :screwy: IK DUS TOTAAL NIET! We denk je wel jij mag dan meschien geluk hebben gehad maar voor hetzelfde geld had je met die 1.1 op papier gewoon dik en DIK moeten betalen!(en geloof me dat gebeurt in de meeste gevallen) Als je iemand gewond/invalide/dood rijd heb je zware problemen en dan heb je het niet alleen over geldboetes. |
Nee kan het hier ook niet mee eens zijn
Stel ,,,,, je zou maar eens iemand invalide of dood rijden, waar de kans groter op is als je harder rijd, dan rook je toch een goede pijp als ze de verzekering er dan achter komt. En in 90% van de gevallen gebeurt dat en dan kom je er met vriendjespolitiek :rolleyes: niet vanaf. Allemaal leuk en aardig als je hem niet wilt laten goedkeuren, maar dan zul je ook de verantwoordelijkheid moeten nemen en flink moeten bloeden als het mis gaat! Mag je op je borst kloppen dat ze er niet achter zijn gekomen Richard want anders was je nu nog aan het betalen voor dat kleine ombouwgrapje :screwy: |
Quote:
![]() |
Erg leuk project! denk ook dat het moeilijk gaat worden om op kenteken te zetten, maja dat is vaak een geld kwestie. Veel succes er nog mee!
|
Gekeurd of niet gekeurd, het blijft een super project! Laat hem uiterlijk lekker orgineel en je hebt een echte sleeper. :thumbup:
(Verder vind ik het erg ''verassend'' dat dit topic na 3 replies alleen nog maar over de RDW keuring gaat, we weten inmiddels wel hoe het zit hoor. :rolleyes: ) |
We denk je wel jij mag dan meschien geluk hebben gehad !!!
heeft helemaal niks met geluk of wat dan ook te maken. ik was gewoon goed verzekerd.. wel een hoge premie ma dat boeit me niet zo.. en indd het blijft een leuk projekt ongeacht wat andere ervan zeggen en vinden. top en vooral doorgaan:thumbup: |
Quote:
lees bovenstaande ;) de verzekering wist ervan dus gewoon alles betaald gekregen..en ook mijn wagen is na gekeken door politie en verzeringsambtenaar :thumbup: |
en 4 paginas later naar 3 pagina's gezeur is de eigenaar volgens mij allang gevlucht..
|
Quote:
:iamwithst |
zo snel als hij gepost, zo snel is hij ook weer verder gegaan met het bouwen (en niet posten) ;)
richard ,,,,, :gives: zal er maar mee ophouden want het heeft toch geen zin, eeuwen oude discussie waar toch geen einde aan komt :rolleyes: had ik al gezegd dat ik het nog altijd een leuk gebakje vind, ondanks blablabla .... :blahblah: :D |
ik kijk nog wel ik laat hem gewoon keuren als je toch geld aan het uitgeven ben kan je toch beter doorgaan ook wil ik hem laten spuiten en me wielen zijn bijna klaar zoals jullie zien ik heb alleen een vraag weet iemand waar je chrome boutjes voor bbs rm kan krijgen en dan wel die niet gaan roesten dat heeft een vriend van me in zijn bbs rs namelijk
|
gewoon rvs boutjes kopen en die ff oppolijsten
|
Quote:
weet jij die ergens te vinden?? |
neem eens contact op met Peter (a.k.a sixpack) hier op het forum, verder
- 'black devil' kan ze ook leveren - www.cultwheels.nl - www.stroevemotorsport.nl |
uitlaat zit er nu ook weer onder en hij klinkt echt heel cool ik moet alleen nog een katvervanger van een golf 3
mzzl pim |
mij is altijd verteld dat je aluminium en rvs nooit met elkaar in aanraking mag laten komen, omdat t dan juist gaat oxideren......
|
Quote:
ja rvs zal het op langere termijn het alu oplossen.. maar daar kun je zo een plastic/rubber ringetje tussen doen |
Super project en het lijkt zo te zien best snel te zijn gegaan, zeker goed eerst alle onderdelen verzamelt. Zal ook wel schelen dat er een type 3 dashboard inkomt minder ombouw dingen aan de kabelboom.
|
neej ik ben gewoon begonne ik had nie alle spullen maar hij staat nu weer op zijn wielen en kan als ik wil rijden ik heb gewoon snel alle spullen geregeld als ik het nodig had ik heb er 1 dag per week aan gewerkt en in de schoolvakanties en dat is bijna weer:P ik heb ook een filmpje van me auto nu
klik http://video.google.nl/videoplay?do...271630001858430 |
Quote:
is dit op lange termijn of kan ik die boutjes echt nie in me bbs rm doen?? |
hij hangt er wel heeeeeel laag in zeg... zo kan je niet fatsoenlijk rijden en je kan niet meer verlagen?
|
ik heb het nog nooit gehoord, maar misschien dat een van de velgen-pimpers het weet
|
valt mee hoor.. heb hier een setje oz breyton die standaard met rvs boutjes zijn geleverd..komen uit 1990.. geen probleem
|
Ja mooi projectje en super dat jij er 1 bent die zegt ik doe het goed en voor de keuring respect.
Wordt super. Maar kijk ik er zo vreemd tegenaan of is de motor een beetje tegen de klok in gedraaid in de motorruimte. |
he pim super gaaf he hij klonk super afgelopen dinsdag ;)
jammer dat ze hier geen eigen topic openen over hun rdw verhalen vind dat mensen in zoon topic hun mening mogen geven over hoe de AUTO is. Iemand stopt zijn tijd en geld in zoiets waar die hard voor werk open een andere topic over iedereen zijn rdw verhalen. anders is het nog steeds zijn eigen probleem! pim ga zo door echt een super bak :D |
Maar ehh....rijdt hij nu al??? :rolleyes:
Ben wel benieuwd hoe en wat namelijk,ook nog niet echt god kunnen rijden met onze,motor hiudt nog in helaas.. :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 00:05. |