![]() |
Hierbij de beloofde foto's
wob mattenset: voorfront met de originele knipperlichten en verstralers: voorfront met de nieuwe knipperlichten en verstralers: de nieuwe achterlichten En als laatste alvast een voorproefje van de le mans eronder zonder schroefset. Dit weekend verbreed staal ophalen bij dasher meer foto's volgen dan. Na het passen van het staal wordt de schroefset (customade)gemaakt zodat beiden sets wielen perfect passen samen met de verlaging. Wordt vervolgd........ Groet, Marco |
Ziet er goed uit,
vebreed staal gaat vast goed staan:rock: zelfde maten als wat ik onder mijn mk3 krijg, ook via dasher en ook van het weekend klaar;) iig Succes |
de velgjes.....................zie je morgen :D
![]() ![]() |
Quote:
Zo ik heb vanmorgen de wielen opgehaald en afgegeven bij de bandenzaak. Helaas waren mijn banden nog niet binnen en kan ik de wielen dus pas volgend weekend monteren. Erg jammer maar geduld is een schone zaak. Ben erg benieuwd hoe het zal staan onder een golf 3. Dus als jij ze eerder onder de auto hebt dan ik zou ik graag een foto zien. groet, Marco |
De banden zijn inmiddels binnen en gemonteerd,dus morgen de velgen monteren.
De achterbanden 195-45-15 op 8,5 j kregen ze bij de bandenzaak geen lucht in. Ik ben hiervoor naar een zaak gereden waar ze vrachtwagenbanden monteren De cabrio is enkel nog met veren verlaagd dus plat ligt ie dan nog niet. wordt vervolgd...... groet, Marco |
Hierbij de beloofde foto's
195-45-15 op 8,5 J Achterkant: Achterwiel: En de zijkant : De schroefset moet nog gemaakt worden en zal de cabrio voor zeker nog 2 cm zakken Achter vind ik hem voor dagelijks gebruik eigenlijk wel goed staan met de huidige standaard verlaging. Ik heb alleen 1 probleem de naafkapjes blijven niet zitten en passen slecht. Iemand nog tips of ervaring met de naafkapjes in deze opel velgen :confused: :confused: :confused: |
Heb de zelfde naafkapjes erin zitten, maar ik heb juist problemen om ze erop te krijgen. Die dingen zitten echt strak erop!
Koop je 4 nieuwe met bij passende dopjes voor over je wieldoppen. Ik was iets van 25€ kwijt voor het hele setje. |
Quote:
Dat bedoel ik dus Ik krijg ze er niet goed op of in. Telkens als ik het onder goed heb zitten en ik wil het boven erin klemmen laat het onder weer los. Hoe heb jij ze uiteindelijk gemonteerd dan ??? |
Haal een setje van een Caddy 2. Die zien er bijna hetzelfde uit en dan heb je dat pas probleem ook niet meer!
|
Wat een vette cabbie....!!!
Vraagje, waar heb je die mattenset vandaan, ziet erg netjes uit en past volgens mij best goed.. Gr Lars |
Quote:
Die wat jij hebt, Marco, zijn de stevigste. Heb die van mij gemonteerd met een schroevendraaier en heel hard drukken op het kapje. Dan wil hij na een paar keer proberen er vanzelf in springen en komt hij niet meer los. Verwijderen van de kapjes is een wielbout losmaken. Trouwens, 195-45 om die 8.5 inch, STOER!! :cool: |
Quote:
Gekocht in essen afgelopen December en past idd erg goed. Quote:
Ok bedankt voor je reactie zal het morgen nog maar eens proberen. Ik heb dan nog een extra paar handen. |
En als je nou die kapjes monteert tegelijkertijd met je wielbouten?
Ziet er goed uit zo trouwens...maar de Lemans blijven wel mn favoriet :D |
Quote:
Natuurlijk ook al geprobeerd thx. |
Ziet er goed uit:rock:
helaas hen ik ze nog steeds niet binnen:S Maar wat je zegt geduld is een schone zaak;) |
Ziet er erg gaaf uit Marco!
Die matten, zijn die een beetje goed passend? En ook in andere kleuren te krijgen? |
Ziet er goed uit Marco, velgen misstaan zeker niet ! :thumbup:
|
Quote:
Yep die duitser op essen had ze in diverse kleuren en ze passen goed hoor. Quote:
Ach ja bij mij blijken de naafkapjes nog steeds niet te passen en ben er nog steeds niet uit hoe dat kan. :confused: En ook is de schroefset voorlopig nog niet klaar. Dus ja geduld he ;) Quote:
Thx Mate :thumbup: |
ik heb nog kapjes (ook zwart), alleen deze zijn iets anders. In deze kapjes zijn zeg maar de wielbouten in verwerkt. Ik bedoel dat zo dat je deze kapjes over de op de wielbouten kunt klikken. De vorm wat de bout zit er zet maar in verwerkt (in het kapje).
Deze heb ik ook al gebruikt en werken perfect! weet niet of je naar vw-speed gaat, anders kan ik ze daar wel mee naar toe nemen (kapjes hebben dezelfde afmetingen, als die je nou hebt) groetjes siem |
Quote:
|
Volgens mij ligt aan je velg marco, dat je kapjes niet goed passen. Ik kan me niet voorstellen dat een opel velg de zelfde "kom" rond de boutgaten heeft als een vw-velg...(diepte, radius etc.?) Het is maar een suggestie.....
|
Quote:
Het vergt even wat kunst- en vliegwerk maar als je eenmaal de manier weet om ze erop te klikken is het een fluitje van een cent. :) |
Ik heb ze zelf ook gehad die caddy 2 doppen, daar heb ik nooit problemen mee gehad, maar indien het kapje de naaf raakt of niet diep genoeg over de bouten valt, zal het nog niet blijven zitten... Misschien is dat het geval? Verder heb je helemaal gelijk natuurlijk..........
|
Ik denk zelf dat ik de verkeerde wielbouten heb en dat de kop of rand te klein in diameter is om te kunnen klemmen.Het zijn nieuwe bouten van de velgenhandelaar geen origineel vw.
Zou hier nog verschil in kunnen zitten en dat de kapjes daarom niet blijven zitten ???? |
;) Heb ze zelf gepast hier thuis.................gewoon met de lelijke vw bouten en kapjes klikken er zo op.................maat van de ronding binnenin de velg is nagenoeg gelijk aan de vw velg.
|
Quote:
Na een hele drukke periode heb ik nu eindelijk tijd gehad en de oude bouten van mijn jetta eens geprobeerd.De kapjes blijven nu wel achter de bouten zitten maar er blijft erg veel spelling over ?????Ik krijg ze in geen geval vast geklemt in de ronding van de velg. Wat doe ik nou verkeerd?????? Ik snap er niks van. Groet Marco |
zeer mooie cabrio hoor... die stale wielen vindt ik er niet onder passen.. zet die lemans er maar onder veel mooier.. gr ronnie
|
Quote:
Je doet niks verkeerd. Ze klemmen alleen op de bouten. Die ronding van de velgen heeft daar niks mee van doen. Dus beter als dit zal je het niet krijgen. |
Quote:
Das mooi klote dan.Als ik dat had geweten was ik niet eens aan de kapjes in combi met deze wielen begonnen. Misschien dan maar kapjes van een caddy 2 bestellen. Sluit dit wel mooi aan of is dit hetzelfde verhaal ??? Groet, Marco |
Nu de jetta verkocht is ben ik van plan de cabrio wat grondiger aan te pakken.
Op mijn verlanglijstje staat: Custom-made voorbumper Zijknipperlichten uit zijschermen verwijderen evenals de antenne Kleine parkeerdeukjes verwijderen Cult-society lijstje op de achterklep 2 kleine golf 4 spiegels Spuiten Zwart leren Colorconcept recaro's Schroefset En als het budget het toelaat misschien toch maar weer rs-en maar dan wel in 17" en anders de le-mans replica's eronder. We zullen zien hoever we met het budget komen :D Groet, Marco |
Project is al niet zo klein meer zo onderhand :)
|
Quote:
Klopt ik weet alleen niet hoe ik het woordje mini uit de titel kan halen. :confused: Groet, marco |
Er is vast wel iemand die dat uit kan leggen, ik weet het ook niet... Mods?
|
alsje
|
Quote:
dankje :thumbup: |
Klinken erg leuk je plannen, vindt het een mooi model een golf 3 cabriolet!
Ik houdt je topic in ieder geval in de gaten, veel plezier met het opbouwen. :thumbup: |
heel mooie cabbie !! plannen horen zich ook ni slecht aan ;)
|
Omdat ik erg twijfel tussen helemaal laten spuiten af gedeeltelijk (alleen front ivm steenslag) vandaag de cabrio maar eens goed gepoetst en de zomerwielen eronder gezet om te kijken hoe ie er nu uit zag.
Zie foto's Voorkant Achterkant Omdat mijn vrouw er dagelijks mee rijdt en ook weleens boodschappen ermee doet vind ik het zonde om hem helemaal te spuiten. Ik denk dan ook dat ik alleen het front laat doen en de parkeerdeukjes eruit laat lepellen. Tot zo ver de updates Er volgen binnenkort meer o.a de schroefset zodat ie eindelijk flink kan zakken. ;) Groet, Marco |
![]() hier een foto waar we het over hadden vanmiddag. |
Quote:
Vind de gaten rechts boven toch wel erg dicht bij elkaar zitten zo op het eerste gezicht op de foto dan. :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 05:48. |