![]() |
Onder het motto foto's zeggen meer dan woorden.
Wellicht dat je mijn ride kent: Maurice |
in een woord SUPER kom eens een keer langs LUCAR in kerkrade en inderdaad een superdikke polo
|
misschien kun je m'n andere rides ook..........
[/IMG]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DXV8JMRX3.jpg[IMG] [/IMG]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DMA8QRNST.jpg[IMG] [/IMG]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DZXOAOQFJ.jpg[IMG] |
Quote:
je moet de [/img] erachter zetten en die [img] ervoor btw onemirrorman jij woont/woonde daar zo schuin tegenover die basisschool in Simpelveld? bij t klooster? |
foto's zijn niet te zien?!
Ligt dat aan mijn werkplek? |
Oh nu wel!
|
3 super mooie auto's man!
Ze liggen in elk geval laag genoeg, hele maal mijn ding. @ berserker: inderdaad, daar wonen mijn ouders. |
Mooi hoor die polo, ik begin telefons ook steeds toffer te vinden eerlijk gezegd!
|
ja die teledials zin echt stoer moeilijk te vinden man en berserker bedankt
|
Quote:
Bij het meisje met de mooiste billen van Nederland. :D |
k zal eens op een zaterdagmiddag voorbij komen bij Lucar. (wellicht morgen, is er dan iemand)
De teledails heb ik nu 3 jaar op de polo => zijn nog steeds mooi. Krijgen deze winter wel een andere kleur => denk aan mat grijs/zwart of wellicht beige.... wat denken jullie? |
mat antreciet is super denk ik in combinatie met de kleur van de auto , maar het ziet er nu al super uit
|
Die grijze passat, heeft die een keer in de auto&tuning gestaan ?
Die editie heb ik nog liggen ergens...... Groeten |
heb je die nog ik niet maar het zou kunnen
|
ja die heb ik nog wel, staat hij op de carllson velgen gopolijst.
zal is zoeken voor je, je mag hem zo hebben. Gr. ( laat volgende week wel ff wat weten ) |
leuk golfje,waar haal je t spul toch vandaan, :thumbup:
|
wat bedoel je de parts ?, en bedankt voor je reactie
|
ben wel eens bij je geweest voor iets en je hebt bij mij wel eens een verlagingsset gehaald in geleen,ik bedoel die wagens en hoe je ze maakt altijd,vette bakjes, :cool:
|
mooie bakkies hier! De kleur van je wagen vindt ik ook top! :D
|
thanks mannen everybody is welkom at LUCAR
|
Quote:
ECHT een mooi ding. zag hem een keer te koop staan op marktplaats. stuurde hem een mailtje met niet verkopen man zo'n ding:P |
nee doet hij ook niet meer , als de speedster rat klaar is wordt deze met alle waarschijnlijkheid weer in originele staat hersteld.
|
hallo kuh je mij vertellen waar je die witte knipperlichten kan krijgen voor een usa bumper aangezien ik ze nog nergens heb kunnen vinden?? wil me er even een Pb over sturen?? bedankt alvast gr ronnie
|
update nieuw 2de hands stuurtje voor de ratrod
![]() ![]() |
Vet !
:rolleyes: |
dank je boss
|
Quote:
Die zijn nog prima te vinden, de zwarte / smoke zijn juist het probleem. Vivid wonders levert ze. Op het moment ligt hun site geloof ik even plat, maar via Vortex zijn ze nog wel te bereiken. Een vriend van me in de VS heeft er als het goed is ook nog een paar setjes van liggen. Als je nog interesse hebt laat je maar even wat weten. |
ERG gaaf stuur..
|
thanks rene
|
All times are GMT +1. The time now is 18:29. |