![]() |
ik ben weleens bij een g60 wezen kijken met een f&i interieur...Ik kan het idd nou ook niet echt mooi vinden. De lakkleur vind ik wel erg mooi.
|
dit is mijn f&i
een 90 pk 8v staan al een jaar binnen omdat ik hem helemaal aan het aanpakken ben |
leuke f&i
|
iemand nog een f&i
|
Fire and Ice
Heb er gisteren een gekocht.
Uit Zwitserland,1e eigenaar. 09/1991 16V uitvoering. (Zoek nog 2 F&I stickers) |
Ik heb nog wat leuks voor de Fire And Ice eigenaren..
Gecleande klep met special paint en super strakke bumper met uistparing voor kenteken plaat.. (zie verkoop gedeelte) |
Quote:
en al een foto van de 16v ben benieuwd. |
Ik gaat ''m a.s. donderdag halen/rdw/keuren&dan foto,s ;) :thumbup:
|
Quote:
super wachten af ;) |
Ik heb er ook 1 in het bezit
Gaat om een 1.8i 8v 90pk ![]() ![]() ![]() Heb je nog wat leuke spullen liggen voor een fire and ice, of motorblok (motorcode RP) laat het me weten. Dingen zoals heldere / witte knippers, heldere mistlampen e.d |
mooie orginele f&i super ding.
|
ik moest een paar jaar geleden zo'n ding klaar maken voor de apk
toen ik er een rondje in ging te rijden moest ik op 1 of andere manier naar alle jongens zwaaien hahahahh kwam door interieur denk |
Quote:
dat kan wel ja. ;) |
Hier mijn Fire and Ice VR6 :)
En die G60 die naar cl omgebouwd is is alweer omgebouwd naar G60 ;) Ik heb gehoord dat er een Corrado blok in is gehangen. ![]() ![]() |
mooie vr6 f&i
|
Ik heb er nog eentje staan die ik helemaal uit elkaar aan het trekken ben...
Dus als iemand nog iets zoekt geef maar een PMtje Lars |
iemand nog een f&i
|
ik had er een,had em helemaal klaar(na mijn mening)en heb em toen verkocht
nog steeds net zoveel spijt van! ik zou wel willen weten wie em nu heeft en hoe te met em is dit was em ![]() ![]() |
Dat is echt een gigantisch mooie Golf F&I, inderdaad jammer dat je hem verkocht heb.
|
jah maarjah,als ik alles van tevoren geweten had:(,achjah,heb nu een wob weer waar ik ook blij mee ben en tis wle een goeie basis alleen duurt nog wel even voordat ik hem net zo strak krijg als die feni
|
Quote:
echt jammer ja was een super mooie f&i :thumbup: |
|
|
Quote:
Hij bestaat ieder geval nog wel ;) |
mooie f&i super ding en super laag.
|
mijn F&I GTI 8v (pf)
bij aankoop ![]() ![]() NU! |
|
dankje sander ze is er ook super blij mee met de f&i :thumbup:
|
Fire and ice van m'n kameraad 1,8 8v :
![]() ![]() na aanraking boompje: ![]() ![]() ![]() auto is alweer bijna recht :cool: |
dus komt weer goed met de 5 deurs f&i gelukkig.
|
Wie heeft er een corrado fire and ice?????.foto,s
|
Die bestaat niet, dat is dan een Jet uitvoering.
|
http://link.marktplaats.nl/210445942
Gerben je oude fire and ice, zo te zien niet veel veranderd. |
mooie fire an ice is dat.
|
Ziet er netjes uit ja, je zou hem toch zo ophalen.
|
Quote:
ja klopt maar 4 golfjes mk2 zijn wat te veel van het goede. :thumbup: p.s kom ik wel op 3 f&i :D |
|
Mijn F&I nr 2 hoort er ook bij,ookal herstelt ie momenteel van een ongeluk...
![]() ![]() |
Is een Fire and Ice minimeet geen goed idee? :)
Ik heb zoiets al eerder gedaan,maar we waren toen maar met z'n 4en... |
Nog ééntje bij de club...
Ik ga er ook één kopen... met véél werk! (vóórschade)
![]() de Fire and Ice-foto's volgen (veel) later wel, deze foto is om jullie zo lang zoet te houden... Het is een GTI 8V uit 1991 met ca. 188.000km. Naar zeggen staat-ie al 3 jaar stil, maar in ieder geval sinds februari dit jaar; op naam van de huidige eigenaar. Maarrrr ik ga hem proberen te redden... Een nette motorkap in 'dark violet pearl' (de naam van de kleur alleen al, daar zwijmel ik bij :screwy: ) heb ik nu al! Heeft iemand nog de Fire and Ice logootjes v/d zijkanten en/of vóórschermen in LC4V? Nog meer algemene vragen: -Heeft elke Fire and Ice een schuif/ kanteldak? -Heeft elke Fire and Ice een 16V-antenne en dus GEEN antennegat boven in het linker vóórscherm? -Is de Fire and Ice officieel echt alleen in Duitsland geleverd? (laatste modeljaar MkII 1991; dus vanaf oktober '90) -Hoort bij een F&I ook een 'GTI'-logo op de grill te staan? Ikzelf vind het interieur errug leuk en fleurig. Vooral de borduring in de rugleuningen vind ik prachtig. Sterker nog: paars en roze zijn mijn lievelingskleuren (...en nee, ik ben niet gay...) De combinatie met de donkerpaarse metallic-lak maakt 'm één van de mooiste 'aktie-modellen' van Volkswagen ooit, samen met de Polo G40 Genesis (ook paars, dus... ;) ) |
All times are GMT +1. The time now is 08:26. |