![]() |
Nu al helemaal nie meer want ik ga voor 95% zeker verhuizen en dan gaan de geldkraan voorlopig ff dicht
|
Wat doen we met het interieur en pookknop dan?
|
ja die neem ik nog wel
|
maar eeeeeh... piet... hoest met de 3 cilinder ?
|
Goed...hoop ik ;) Ik heb deze week de spuiter aan de lijn gehad en de auto wordt, zoals het er naar nu naar uitziet, komende week gespoten (AT LAST!!). Maar goed, 3 weken geleden zei hij ook al dat ie de week erop gespoten zou gaan worden, dus we zien het wel weer.
komende vrijdagavond ga ik ff'tjes kijken daar in Woudenberg en dan babbelen we gezellig verder. Hij wilde ook nog (wederom) bevestigen of dat de kleurcode van de sticker achterin de auto ook daadwerkelijk de te spuiten kleur is, MAAR NATUURLIJK! :D Gewoon de originele kleur graag. Vrijdag kijken we nog welke varianten (tinten) er hierop nog mogelijk zijn. Ff bij de weg, zomaar tussendoor, afgelopen maandag had ik mijn auto ZEVEN jaar!! Alweer een jubileum :) |
Je hebt 2 tinten in oakgreen,
|
ben benieuwd
|
Quote:
Donkergroen en donkergroen? ;) Volgens jou zijn er maar 2 tinten van de L94E? |
Quote:
Nou en of, ik ook!! Komende week krijg ik ook m'n nieuwe mistlampglazen binnen, heb eindelijk een adresje kunnen vinden die ze nog kan leveren. (Bedankt Ruud!). :cool: Dan na het opbouwen m'n xenon-verlichting nog pasmaken in het Rallye front (tips anyone??), m'n Corrado leder erin frotten en dan nog dat 70mm systeem onder de auto krijgen :rolleyes: |
oakgrun... jummmmm :cool:
|
Volgens het boek op me werk, (sikkens) heb je L94E in 2 varianten.
Oud en nieuw :S |
Update:
Vanavond bij de spuiter geweest en wat nieuwe fotootjes geschoten. Het gaat de goede kant op, waarschijnlijk volgende week spuiten! |
wist niet dat jij dubbel dtm had? LELIJK :p
|
Sinds anderhalf jaar ofzo, de 2x vierkant eraf geslepen en deze erop gelast...wat er onder gaat komen is trouwens veeeel leuker! :tongue:
|
waar in woudenberg staat ie ? ken ik een keer kijken ;)
|
Bij een gerenomeerd autospuiter die hoofdzakelijk projectauto's doet. :D
|
Mooi, mag ik het adres hebben ? we hebben nog een kever staan die gespoten moet worden en nog een golf 2 :)
|
Hoe heet de kleur die erop komt?
|
Quote:
Oakgrün L94E mijn favo kleur voor een golf 2 :biggrin: |
Mooie golf met mooie velgen, mooie kleur ook bdw! En VR6 is helemaal te gek in een mkII
Heb je ook een adres van die spuiterij? |
Neem maar eens een kijkje op http://www.achterberg-autoschade.nl
|
Quote:
Je hebt het niet over mijn G60-velgen neem ik aan he? ;) |
Quote:
Ziet er goed uit! Nette, duidelijke website! |
Quote:
eg wel :cool: |
Ik kreeg zojuist een telefoontje van de spuiter, ennuhhh...MIJN AUTO IS GESPOTEN!!! :tongue: :)
Vrijdagavond ga ik het in levende lijve aanschouwen. Ik hoop dat ik niet te emotioneel word dan... :roll: |
vergeet voral de foto´s niet he !!
kunnen wij meekijken !! |
Laad je batterijen van je cam maar alvast op ;)
|
Zal ik doen (2x). :)
|
Sow, nu al piet :tongue:
Ben benieuwd...... |
Quote:
Breek me de bek niet open... :o Na zoveel tijd moet het resultaat wel verbluffend zijn! :wink: Maar goed, hopelijk binnenkort wereldpremière op de Dubstreme-site hè. :cool: |
Quote:
Ik hoop het..... |
ik ga er snel ff heen.... ff foto's maken :p
|
Gefeliciteerd Pieter. Nog ff en je kan weer rijden :)
|
Quote:
Kun je doen, maar ik wil nog geen foto's zien voor vrijdagavond ja!! :mad: |
Zoveel tijd? Piet, laat me niet lachen man. Mijn auto was vele maanden weg en moest nog eens terug komen ook voor 2 maanden omdat de lak niet goed was.....dusse. Wees tevree!!!!
|
komen de foto's vrijdagavond dan pas?? ik zit er echt op te wachten :D ben benieuwd
|
Quote:
Da's nog maar ff afwachten :p |
spannend man, allemaal slapeloze nachten tot vrijdag...
|
Klaar voor de foto's Piet ? :p
|
mail d'r is ff een paar door dennis :D
|
All times are GMT +1. The time now is 10:18. |