![]() |
Quote:
Heb je haar telefoonnummer, ik wil dat shirt wel kopen :biggrin: |
Quote:
Deze is echt COOL , moet je eens laten zien op dit forum http://www.thechopperdome.com/ucmeforum.htm Wil je er een meenemen aanstaande dinsdag :) |
Quote:
Ik zal je adres e.d. even noteren dinsdag as. Ik moet de t-shirts nog ff laten drukken namelijk! Waneer er genoeg animo voor is (en dat is er wel volgens mij :D ) zal ik overgaan tot drukken en het eventueel toesturen van de shirts!* *s.v.p. wel eerst betalen zodat ik zeker weet dat men de bestelde shirts betaald! |
No Problemo !
|
Quote:
Okay gaan we dat allemaal regelen! CU dinsdag! :D |
|
Quote:
De spijlbus op zichzelf in geen aanleiding genoeg voor Miss M. ?? :wink: Quote:
Jaaa !!! ... één maal deze voor Miss L.,en dan voor mij een ... ![]() |
hee, krakje !
Ik dacht dat jij een weekendje weg zou gaan ??????????????? |
Quote:
Doe je ook internationaal verzenden. Vind die splitty Lowrider wel heeeeeeel cooool. Laat het me even weten , ik woon in England (misschien wist je dat al geloof ik)! |
Quote:
We gaan vanmiddag richting Bkz in Zeeland ... moet nu nog wat aan de bus doen :( Gister (30-07) waren er even wat andere dingen belangrijker ;) |
Quote:
Ik heb het plan om niet naar VW Euro te gaan,maar naar Vanfest ... Misschien kan ik ze dan meenemen,of hebbie niet zoveel geduld ?? |
Quote:
ja hoor, genoeg geduld, wij gaan zeker naar vanfest, misschien zie ik je daar dan wel. over 5 weken. Dan zal ik even kijken of nog meer mensen hier z'n t-shirt willen , kan je er gelijk een zooi mee nemen! |
All times are GMT +1. The time now is 19:00. |