![]() |
Ziet er goed uit! Ik heb interesse in de dorpels als deze goed zijn en de linker wielkastijst voor. Die 3 delen zijn namelijk kapot bij mij. Zijn deze nu misschien wel te koop? Ik heb wel een dikke lijstenset te koop/te ruil voor 3 deurs met dunne bumpers!
|
vind ik en hele goede ruil.. echter heeft de linker dorpel nu wat overspray... zal eens kijken of ik dat schoon krijg
|
Quote:
ja met jou: |
Die botsauto op het dak,, super!!
|
je komt eens thuis om 9 uur savonds en je verveeld je....
dus je maakt een stenciltje en gooit er wat andere wieltjes onder,.. ![]() ![]() ![]() :sly: :sly: overspray heb ik nog weggewassen, voordeel van een smerige auto,.. overspray zit op het stof en niet op de lak :woowoo: :redface: maak morgen wel betere foto's....... |
meer foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tis helaas het weer niet om een gat in je dak te zagen,.. |
vanmiddag weer heel wat roest aangepakt, kijken of het dit keer wegblijft (vorige keer was ik niet diep genoeg gegaan blijkbaar)
![]() |
vandaag lekker geklust bij alain samen met marc en wouter. heel veel gaatjes dichtgelast (ik kan zo goed bakken, croma is er niks bij :tongue: ) viel uiteindelijk niks tegen...
had geen tijd meer voor plamuur dus heb het even gesealed met verf allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() achterkantheeft nog wat liefde nodig: ![]() omdat alain recht tegenover de sloop zit zag ik ineens dit: ![]() ff snel kijken dus.. zat nog veel op, maar de eigenaar had haast dus mocht er niks groots meer afhalen.. dit heb ik wel nog mee weten te snaaien... gratis ![]() |
stoer .... :D :thumbup:
|
en ik ben uiteraard lui, dus de gaatjes waren toch weer gaan roesten... dus bij stijn gestraald en in de zinkspray gezet...
|
Jaap Jaap Jaap :shame:
Wanneer gaat je auto eens naar de spuiter? :D:D |
echt niet...... veels teveel bekijks zo :tongue: positief of negatief. aandacht is aandacht ;)
|
Quote:
:thumbup: :screwy: :cool: Opzich ziet het er wel gaaf uit natuurlijk :thumbup: |
hij gaat echt wel een keer hoor.. maar eerst moet hij echt strak zijn. en aangezien ik aartslui ben, duurt dat nog wel even.
|
Waarom wil je hem naar de spuiter brengen? Hij rijdt er niet beter op hoor ;)
|
zelf spuiten... ik ga geen 2 ruggen neerleggen om een auto van 600 te spuiten
|
Quote:
Okay, die gedachte had ik idd ook ;) Succes! Kleuren al bekend? :) |
busje blauw mat erover en hij ziet er een stuk beter uit.
|
Quote:
Wat dacht je van blanke lak ;) is meer als genoeg :tongue: |
Haha ja ;)
|
hier op de sloop staan 10x nettere jetta's.. wat een ding joh
|
Het verschil is alleen dat die Jetta's niet meer op de weg mogen, cq niet meer rijden ;)
|
Quote:
maar die roesten en hebben geen verse apk ;) don't judge a book by its cover |
Quote:
Net als: het gaat niet om het uiterlijk van een vrouw maar om het innerlijk" :screwy: ;) |
Superwagen toch zo :thumbup: :thumbup:
Als zoiets op een US-site staat zijn ze der meestal krankjorum van en als iemand hier in zoiets rijdt krijg je lauwe opmerkingen. Ik vind de wagen super zo :thumbup: :rock: ![]() |
Het heeft wel wat idd :D
|
helemaal geweldig, maar niet voor de eeuwigheid
|
kleur ben ik over aan het twijfelen... wil al heel lang een witte... en toen ik deze 1.5 jaar geleden kocht zou hij dat ook worden.. maar begin nu te twijfelen aangezien alleen al op het forum al iets van 6 witte rondrijden nu... en wit het nieuwe zwart is.. maar roze is weer het nieuwe wit... maar dat is hij al... dusssssssss geen idee...
|
PurperViolet van een golf 3 vr6 highline.... of Rosewood red van de polo 9n..... droom-verfjes!
|
weet trouwens iemand welke kleur de klep heeft? tis een ori kleur, want heb hem van een standaard 85 jetta van de sloop af, maar heb hem verder nog nooit gezien.
|
Quote:
als we toch in de duurdere verfjes gaan kijken, er is een blauw-grijzig kleurtje van de 9N wat ik helemaal geweldig vind. |
Ik vind volvo kleurtjes zelf ook wel erg vet
Silver green metallic van de V40 |
gister bij stijn aan de TD gewerkt.. en later op de middag nog even aan de jetta
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en vandaag ook nog even geschuurd.. en geprimed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zou het dan toch nog een keer wat worden met deze auto ? :tongue:
Ben benieuwd wat voor kleurtje je gaat kiezen :rolleyes: |
:D topper.. Hij is gewoon af. Niks meer aan doen. :D
|
Hee, een Formido oliebollen doe-het-zelf-pakket emmer :tongue:
Is de TD weer APK klaar? :) |
Die parkeerplaats komt me bekent voor :D :cool:
Ik vind het wel iets hebben zo (Ich liebe Ratten !! :cool: ) Ben ook wel benieuwd hoe hij er ga uitzien als hij gespoten is :) |
Zijn dat voor velgen ;)
|
Quote:
hellllllll yeh, heb ik al jaren dat ding.. lekker grote emmer TD is weer klaar maar we waren te laat bij de APK om nog af te melden. dus dat gaat stijn een dezer dagen een keer doen :thumbup: |
Quote:
leuk he ons beroep ;) vind hem geweldig ........ die emmer :D komt dit goed ........komt er meer goed :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:26. |