Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf mk3 1.6 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49834)

De Pul 04-02-2009 20:07

gespoten!!!!

vanmiddag men spullen bij de spuiter opgehaald en (vanzelf) meteen opgebouwd!!! echt super geworden al zeg ik ut zelf :screwy:
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
foto's spreken voor zich toch??
gr.

De Pul 05-02-2009 03:47

zou iemand zo vriendelijk willen zijn de naam van dit topic te veranderen in 'golf 3 1.6 kompressor' en ut hele zwikkie verplaatsen naar watergekoelde projecten?? denk dat dit beter is voor ut overzicht....
B.V.D.

P.s. mede-forummers laat jullie horen! krijg nou un beetje het idee dat ik de enige ben die ut un leuk project vind............

Tjaap 05-02-2009 08:59

verplaatst en titel aangepast. Denk dat deze titel ook meer aandacht trekt dan: "Hallo" ;)
Vind de bumper netjes geworden.

De Pul 05-02-2009 09:03

ja top geregeld dat dacht ik ook... thanks!
bumper ben ik erg blij mee ja heeft aardig moeite gekost maar lijkt zo origineel....
gr.

martiepartie 05-02-2009 09:08

Quote:
Originally Posted by De Pul

P.s. mede-forummers laat jullie horen! krijg nou un beetje het idee dat ik de enige ben die ut un leuk project vind............

Kan wel elke keer gaan roepen dat het er netjes uit ziet, maar dan wordt het ook zo saai.. ;)

Goed opgelost zo met die sleuf in de bumper, het valt ws. niet eens op dat er een extra gat in zit als je van normale hoogte kijkt.

De Pul 05-02-2009 09:18

haha maar dat bedoelde ik eigenlijk ook niet helemaal... er mag gerust kritiek op gegeven worden is leerzaam...........
die sleuf heb ik erin laten maken om het oppervlak van men ic wat achter de bumperbalk(is ook uitgezaagd) zit ook te benutten.
vin ut wel un stoer detail net zoals de gepolijste aluminium buis in de linker luchthapper en de oliekoeler in de rechter........

Vains 05-02-2009 09:26

De bumper is goed gelukt. Puntje van kritiek dan maar... nog even het kunststof van de bumper terug zwart maken ;)

De Pul 05-02-2009 09:32

klopt maar de bestuurderskant moet ook nog gespoten worden en as dat gebeurd is en de hele auto is gepolijst doe ik al het ongespoten plastic met de gasbrander..... word helemaal nieuw!

Emiel 05-02-2009 16:06

gaaf project!!!

stn1 05-02-2009 16:17

mooi project.. wel veel vermogen op de originele koppeling. Maar zolang t heel blijft :thumbup:

Zweiter 05-02-2009 16:20

ondanks het summiere commentaar weet ik zeker dat er velen dit lezen en respect hebben voor het werk dat je doet. een 1600 met compressor bouwen verdient gewoon respect, het is weinig gezien en dapper, erg gaaf gewoon! ga vooral door en hou de boel hier goed bij. is voor jezelf over een aantal maanden/jaren erg leuk om eens terug te lezen. mag best gezegd worden: zet hem op!

mark2fpolo 05-02-2009 17:38

:iamwithst

Ben echt benieuwd naar d resultaten van deze setup.. Respect voor het werk wat je gedaan hebt :thumbup:

De Pul 05-02-2009 18:02

thanks everyone....
weer un stap verder;het saaie badstof GL interieur eruit gekwakt en vervangen door un interieur van un GT TDI met un stofje wat ik nog niet eerder had gezien,de kleurtjes in de blokjes hebben wat weg van de fire&ice kleurstelling.... lukte me niet om un mooie scherpe foto te maken maar die houden jullie tegoed!! ziet er wel veel beter uit en daar ging het tenslotte om......
gr.

De Limburger 05-02-2009 19:16

Erg vet project hoor echt mega mooi en zeer gedurft.. ga zo door..

De Pul 06-02-2009 13:30

interieur foto

dit is um dan....
[/IMG]
heeft iemand van jullie dit vaker gezien?? dacht dat ik alle geleverde stofjes wel kon maar nee dus.....
gr.

Vains 06-02-2009 13:49

Dit is volgens mij geen GT interieur, deze hebben meestal dikkere wangen. En deze kleurcombi heb ik nog nooit in een GT gezien. Maar het ziet wel strak uit :thumbup:

De Pul 06-02-2009 13:53

dacht al dat ut niet origineel was... un GT heeft ori. volgens mij kuipstoelachtige apparaten plus dit interieur is in nieuwstaat en die auto had 3,5 ton gelopen en zag eruit as un varken......
gr.

De Pul 11-02-2009 12:05

dagje vrij

vandaag un dagje vrij, ben de dag goed begonnen door men sideskirts op te schuren en weer netjes in de zwarte structuur te zetten.... ook nog f bij de spuiter geweest om un afspraak te maken voor de best.zijde, die zal waarschijnlijk begin volgende week worden gespoten :) betekent dat ik aan het einde van volgende week helemaal klaar ben inclusief un verse apk!
gr.

Waggel 11-02-2009 12:41

Ziet er goed uit. Bumper ook erg nice gedaan. En ben benieuwd hoe hij word. Ga zo door :)

toth75 11-02-2009 12:46

je bolide ziet al inderdaad beter uit met de gespoten delen, succes! :thumbup:

De Pul 12-02-2009 21:43

sideskirts gemonteerd....

vandaag gelijk maar even de sideskirts gemonteerd was wel benieuwd naar ut resultaat....
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
ben er zelf erg over te spreken :rolleyes:

Vains 12-02-2009 21:45

De zijskirts zien er goed uit, ze lijken bijna op de originele. Mooi zo :thumbup:

De Pul 12-02-2009 21:48

dank je.... ze vielen mij ook gelijk op had un golf voor de handel gekocht daar zaten ze op..... ziet er erg strak uit idd,niet zo schreeuwerig(vin ik zelf)

De Pul 13-02-2009 18:14

beter goed gejat dan slecht verzonnen.....

weet ut, niet erg origineel maar ik kon ut niet laten vind ut zo'n geinige tekst.......
[/IMG]

Richard 13-02-2009 18:20

Quote:
dank je.... ze vielen mij ook gelijk op had un golf voor de handel gekocht daar zaten ze op..... ziet er erg strak uit idd,niet zo schreeuwerig(vin ik zelf)

schijnbaar ook een lexus voor de handel gehad, gezien de achterlichten :eek: ;)

De Pul 13-02-2009 18:26

krijg wel vaker reacties van mensen die ut niks vinden maar zijn de mooiste die ik tot nog toe gehad heb.....
rood/helder, smoke, led en volledig rood geprobeerd blijf geen achterlichten kopen.......
hoef waarschijnlijk niet uit te leggen dat er ooit ook eens originele inzaten haha

Wim. 13-02-2009 18:38

In mijn ogen verpesten die achterlichten ook een beetje het plaatje :D
Maar dat is gewoon een smaak kwestie natuurlijk.

Verder is het wel een leuk ding! :thumbup:

stn1 13-02-2009 18:40

skirts staan m goed, net als de tekst. Zou m dan wel wat verder verlagen ;)

De Pul 13-02-2009 18:45

Quote:
In mijn ogen verpesten die achterlichten ook een beetje het plaatje

in mijn ogen ook ben er niet super dol op ofzo maja as iemand van jullie nog wat leuks weet?? er staat gewoon erg weinig goed bij rood.....

Quote:
Zou m dan wel wat verder verlagen

dat kan niet want dan kom ik het centrum van ons prachtige dorpje niet meer in doordat ze om de 100 meter zo'n k*t punaise op de weg pleuren en aangezien ut men daily is....

stn1 13-02-2009 18:49

Quote:

dat kan niet want dan kom ik het centrum van ons prachtige dorpje niet meer in doordat ze om de 100 meter zo'n k*t punaise op de weg pleuren en aangezien ut men daily is....

:D ja dat ken ik... gaan hier een rotonde maken, duurt tot medio mei. Kan ik t dorp alleen uit via 6 drempels die je niet schuin kunt nemen. Moet dus even thuis blijven met de golf :screwy:

De Pul 13-02-2009 18:52

dat gaat verd*mme toch nergens over... heb al un keer men carter eronder uit gehad daarom rij ik nou ook op 17inch, heb ik in elk geval men wielkasten nog vol.....

stn1 13-02-2009 18:55

ja ligt er mooi bij, nette golf zo.

De Pul 13-02-2009 19:55

hoe langer ik er nou naar kijk hoe meer ik ut erover eens ben dat die achterlichten de boel wel erg verstoren.... heb nog 1 optie niet geprobeerd, die originele donkere achterlichten..... toch maar eens un setje van opsnorren......

tiefflieger 13-02-2009 23:19

Leuk project, maar die achterlichten verpesten ut inderdaad wel un beetje.

Arnaud 13-02-2009 23:57

Achterlichten!

De Pul 14-02-2009 11:31

dit komt eigenlijk op hetzelfde neer as helemaal rood, omdat ik ut rood v.d. lamp en ut rood v.d. auto niet mooi naast elkaar vind.... ben er druk mee bezig heb nog un setje originele rood/oranje liggen die ik ga aanpassen,as ut lukt zie je ut hier.....

is trouwens wel un hele mooie golf>>>>>>>>
gr.

Vains 14-02-2009 11:34

Die hierboven vind ik wel zeer geslaagd

De Pul 14-02-2009 11:36

@vains... ik niet en aangezien ik ze waarschijnlijk ut vaakst zie haha of er moeten achterliggers gaan klagen....

Demonic 15-02-2009 13:17

Mooi project kerel, ik ben benieuwd welk vermogen je eruit krijgt.
Gelijk een vraagje, waar heb je die sideskirt vandaan?

De Pul 15-02-2009 23:16

Quote:
Gelijk een vraagje, waar heb je die sideskirt vandaan?

dat staat erbij,makker..... heb geen idee welk merk ut is ofzo er staat ook niks op.... misschien dat iemand anders hier ze vaker heeft gezien?? ut is wel goede kwaliteit, de pasvorm is geweldig......

All times are GMT +1. The time now is 10:40.