![]() |
Zo even een tijdje niks laten horen< dat komt ook dat er de laatste tijd niet veel gedaan is !
Ik laat al t restauratie werk aan iemand anders over (ben zelf geen lasser) en hij had beloofd dat hij voor mei al klaar zou wezen !! maar er kwam steeds meer uitstel ! heb nu besloten de auto weg te halen en op zoek te gaan naar een nieuwe ruimte ! lasser heb ik alweer gevonden en een nieuwe hobbyschuur waarschijnlijk ook ! het leuke is dat mn maat ook een mk1 gti gekocht heeft en dat we samen verder gaan met het projekt ! dat werkt ook leuker ! morgen haal ik de auto op dus binnenkort kan er weer gelast worden ! verder nog wel wat leuk spul op de kop getikt hier de fotos ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er goed uit man! succes met je project
|
netjes hoor,succes verder...
|
Mooi project.
Zal straks wel ,ooi klinken met die webers. |
nu we in de schuur zitten besloten om niet meer met de oude body verder te gaan !
hij is te rot en er zit gewoon te veel laswerk aan dus deze week een body op de kop getikt , aan de andere kant van nederland met veel minder laswerk gelijk de auto kaal gemaakt en nu begonnen met het dirty werk ![]() ![]() ![]() |
Kijk aan goed bezig !
|
krijg ik toch nog gelijk ;-] succes met je nieuwe body! als je nog setje groen glas zoekt je hebt mij nummer 250 euro voor de set
|
Quote:
ik hou t in gedachten maar ben nog niet zo ver ! HaHa |
Naar een week van krabben,krabben en nog eens krabben nu eindelijk met de slijptol alles er een eind eraf !
heel veel werk maar zal wel mooi worden als de bodem straks in de kleur staat! hier de fotos (niet echt duidelijk met mobiel gedaan ) ![]() ![]() ![]() |
echt klote werk is dat. Maar wel heel goed dat je hem zo grondig aanpakt.
Blijf dit volgen ;) |
heey, ziet er top uit man! echt mooi dat je het zo aanpakt. wat voor kleur word ie?
|
Mooi gezicht zo 2 golfjes 1 op zijn kant klaar om weer als nieuw te worden!
|
Quote:
zoals de planning nu loopt wordt de onderkant en de binnenschermen creme ! net zoals de bekleding van de deurpanelen en het interieur ! de auto zelf wordt blauw ! zit nog steeds heel erg te twijfelen over welke kleur blauw ! veel mensen vinden dat het een vw kleur blauw moet blijven maar ben zelf het meest onder indruk van de subaru impreze blauw niet te donker past goed bij het creme en bij alle chrome accenten die op de auto komen ! en een kleur die ik nog niet al te vaak op nederlandse mk1"s heb gezien ! maar vind het nog steeds moelijk vind imbus grijs ook mooi maar dat zie je zoveel ondertussen ook de achterassen en draagarnen van mij en mn maat zn auto gestraald deze binnenkort later scoeperen en dan poedercoaten in de kleur van de bodem ! we willen ons best doen om volgend jaar de 2 mk1"s op de trailer naar de worthesee te transporten maar zal nog een hele klus worden gelukkig doen we deze 2 projekten met zn 2en zodat de motivatie er in blijft want zou geaag weer willen rijden !! |
Uiteindelijk gebruik je dan niet zoveel meer van de oorspronkelijke GTI....beetje miskoop achteraf dus,zonde.
Maar je pakt het wel goed aan zo! |
Huge project but it will become a great car I gues.
|
Ziet er goed uit! grondig bezig!
Morgen komen de schanieren jouw kant uit! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sooo het heeft je in het begin wel tegen gezeten maar nu met een nieuwe body aan de slag! Erg tof! En je hebt er nu de vaart in zetten..
ben erg benieuwd naar de vorderingen en het eindresultaat.. blijf het zeker volgen. |
lekker bezig gaat de goede kant op zet hem op :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:10. |