Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Project : H.T.F.U.A.R. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57862)

GEENGTI 29-07-2009 09:31

Ik ken dit model Golf niet, is dit er zo een met een Rieger set ofzo??

Marcski 29-07-2009 09:34

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Schermen en bumpers, voor en achter vervangen door normale exemplaren...

En een front met ronde koplampen monteren:)

Dat is serieus al een keertje gedaan, als ik Melchior mocht geloven...

T.C.Z.L 29-07-2009 09:51

Zonde van de Rallye.
Gewoon terug bouwen naar orgineel met platte bandjes en flinke verlaging.
Maar als je toch ideeën moet hebben:
Mat zwart rollen met gumball 3000 stickers en dan plat op de grond leggen :rolleyes:

Misha 29-07-2009 10:10

Ik zou de kransen van de wielen ook even zwart spuiten en dan gewoon kats op de grond gooien.
Als het niet plat genoeg gaat plattere bandjes monteren, verder niks aan doen.. super zo :cool:

jarnogti 29-07-2009 10:39

en een grote luchthapper op de hood monteren :)
geintje gewoon lekker laten zakken dat ding niks aan doen :thumbup:

ReBo 29-07-2009 11:12

Quote:
Originally Posted by Ronald
Ik had gisteren al je topic gezien en toen begreep ik het nut al niet helemaal, maar nu we weer een paar posts verder zijn...., begrijp ik je helemaal niet...

Ik zie echt niet in wat de toegevoegde waarde van dit verhaal is.. Wat is het doel dat ermee wil gaan bereiken?

Hé Ronald,

Lees alle reacties nog eens goed . . . je moet toegeven dat sommige mensen die echt hebben zitten tikken met een 'big smile' op hun gezicht :D

Dat is dus een reden om het te doen . . . de laatste tijd is er zoveel kritiek, terecht en onterecht in mijn ogen, op ander mans topic, dat ik nu mensen de kans geven om echt ongezouten hun mening te geven . . . is staat daarom ook in de beginpost er MAG ook ON-TOPIC gereageerd worden . . .

De fun van een auto bouwen moet gewoon weer even teruggebracht worden !! Geloof me . . . BBS'en zijn echt gemakkelijker te vinden als 3-spaaks wielen !! De 'auto-hobby' bestaat voor mij ook uit het neuzen naar onderdelen . . . koop ik gewoon een setje leuke wielen, dan ben je in 1 dag klaar, wat doe ik dan de rest van de week ?? :D

De andere reden is . . . ik heb de mogelijkheid en kan het doen, dus waarom niet ?? Oké, het is een Rallye en wellicht in een redelijke goede staat, maar het blijft maar EEN Golf . . .

Remco

VWJYI 29-07-2009 11:28

helemaal blank schuuren en dan plat op de grond misschien nog een beter idee....lekker laten roesten

Ronald 29-07-2009 11:38

Quote:
Originally Posted by ReBo
Hé Ronald,

Dat is dus een reden om het te doen . . . de laatste tijd is er zoveel kritiek, terecht en onterecht in mijn ogen, op ander mans topic, dat ik nu mensen de kans geven om echt ongezouten hun mening te geven . . .

Remco

Met dit verhaal ben ik het zeker eens alleen ga je dit op deze manier denk ik niet oplossen... Kort gezegd, jouw topic gebruiken zodat andere mensen stoom af kunnen blazen om zo de rest van het forum in het gareel te houden? Een mening moet altijd gegeven kunnen vind ik, maar het gaat meer om de manier hoe mensen het verwoorden.. daar schort het meestal aan. Mensen / projecten afzeiken is heel makkelijk en daar hoef je geen hoogleraar voor te zijn. Ik denk niet dat je dat er zo uit gaat krijgen. Mensen moeten eens teruglezen wat ze nu eigenlijk opschrijven en voorstellen dat andere het weer lezen zonder een gezicht / expressie erbij te zien. Maar goed dat is op elk forum waar je komt zo.

Back on-topic. :thumbup: Het Gumball idee vind ik leuk gevonden, maar graag wel zonder twingodak, lexuslampen en chromepakketjes. :)

Succes!!
Ronald

breadfan83 29-07-2009 11:41

Maak eens een Rallye zoals een Rallye zou moeten zijn... zoals ik ze niet veel zie.

Licht en snel. Alles leeghalen, alle onnodige zooi wegmieteren, G60 behouden, maar dan behoorlijk bewerken, lexan ruitjes, kooi, motorsport-shifter, geen laagprofielbandjes, maar normaal rubber, veel herrie, etc.

Iets anders doen betekent niet meteen dat je het forum tegen je in 't harnas moet jagen. ;)

Boeie 29-07-2009 11:47

Remco, er is natuurlijk maar 1 kleur voor deze auto. Roze! Lexani achterlichten, 3 spaaks, etc etc :P

Zijn Ronal bear wielen niks voor je als je die 3 spaaks niet kunt vinden?

Oudelut 29-07-2009 11:58

Quote:
Originally Posted by Boeie
Remco, er is natuurlijk maar 1 kleur voor deze auto. Roze!

Ik heb evt nog wel een blikje over... :D

Turbo-Variant 29-07-2009 12:32

Ook een pracht exemplaartje.

T.C.Z.L 29-07-2009 13:02

Quote:
Back on-topic. :thumbup: Het Gumball idee vind ik leuk gevonden, maar graag wel zonder twingodak, lexuslampen en chromepakketjes. :)

Succes!!
Ronald

Dankje, ja ik bedoelde ook zonder dat alles. Gewoon matzwart rollen zoals die nu is en dan stickers erop en plat leggen.
Maarja blijf het zonde vinden van een Rallye.
Veel mensen willen er 1 maar kunnen er geen betalen.

Domi 29-07-2009 13:24

Kenteken erop. APK erop, en rijden maar. Laat ze maar lachen. JIJ heb wel een Rallye ;)

De Pul 29-07-2009 18:03

Quote:
Originally Posted by VWJYI
helemaal blank schuuren en dan plat op de grond misschien nog een beter idee....lekker laten roesten

als het toch ongezouten mag:D
wat een ongelooflijk domme uitspraak er staat verdomme 100x in dit topic dat ie zo blij is dat ie roestvrij is,goed idee :thumbup:

De Pul 29-07-2009 18:04

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Maak eens een Rallye zoals een Rallye zou moeten zijn... zoals ik ze niet veel zie.

Licht en snel. Alles leeghalen, alle onnodige zooi wegmieteren, G60 behouden, maar dan behoorlijk bewerken, lexan ruitjes, kooi, motorsport-shifter, geen laagprofielbandjes, maar normaal rubber, veel herrie, etc.

Iets anders doen betekent niet meteen dat je het forum tegen je in 't harnas moet jagen. ;)

juist :cool:

hajong 29-07-2009 18:17

Ombouwen naar ongeblazen diesel.

sanderz 29-07-2009 18:21

een hybride van maken :screwy:

Emiel 29-07-2009 18:51

LPG60 lijkt mij dan wel weer wat

Gino89 29-07-2009 21:32

Om het idee van breadfan af te maken zou ik hem verhogen i.p.v verlagen. Dan is het een echte rallye :eek:

mk2 td driver 29-07-2009 22:39

Quote:
Originally Posted by Gino89
Om het idee van breadfan af te maken zou ik hem verhogen i.p.v verlagen. Dan is het een echte rallye :eek:

country g60 rally van maken :thumbup: :D

hajee 29-07-2009 22:51

gewoon beetje ranzig erbij zetten, aangevreten bb's-en eronder, en wat blanke lak eraf blazen met de stoomcleaner..dan is ie wat mij betreft af.. :D

Corrado_G60 29-07-2009 23:00

Ombouwen naar electro drag racer!

Zweiter 30-07-2009 07:21

echte woody rallye?

wel lachen, zo'n topic. Brengt inderdaad een hoop flauw plezier terug :D

ReBo 30-07-2009 08:04

Quote:
... Kort gezegd, jouw topic gebruiken zodat andere mensen stoom af kunnen blazen om zo de rest van het forum in het gareel te houden? Een mening moet altijd gegeven kunnen vind ik, maar het gaat meer om de manier hoe mensen het verwoorden . . .

Vooropgesteld dat ik geen wereldverbeteraar ben, geloof ik dus niet dat het mijn taak is om mensen in het gareel te houden . . .

Meningen moeten idd ongezouten gegeven kunnen worden, maar houd het wel netjes . . . als je mij een vieze vuile gore @&$#%&(!#$%&*# vindt omdat ik een Rallye te 'grazen' neem, mag je dat best denken, maar verwoord het dan netjes en zeg dat ik een 'mafkees' of een 'eikel' ben . . .

Dit is nu pagina 4 . . . het eerste doel is dus in mijn ogen al bereikt !! Lees idd eens terug . . . Kritiek staat er en volgens sommige PB's ben ik compleet gestoord . . . maar ik heb nog steeds geen steen door mijn ruit gekregen of een paardenkop naast me op mijn kussen gevonden !!

De rest van alle reacties kan ik alleen maar hartelijk om lachen en 'inspiratie' van krijgen . . . Lexaan is een leuke, maar ook de Gumball stickers . . . dus als iemand een goede stickerboer weet ?? Wat chroom betreft . . . het is altijd weer zwart te spuiten, zolang je bv nieuwe raamstrips gebruikt, zal je niet snel hechtingsproblemen krijgen verwacht ik. Bij de Wob-shop waren ze nog te koop zag ik, dus dat is al 1 ding van het lijstje afgevinkt . . .

Basisdoel is om gewoon weer wat lol te hebben in het bouwen en zoeken naar onderdeeltjes . . . in mijn ogen moet de BBS's creativiteit gewoon eens een beetje doorbroken worden . . . dat dit dan toevallig met een Rallye gebeurt, maakt toch niets uit :confused: Ik had net zo goed een Jetta kunnen pakken, maar deze stond vooraan in de loods . . . :D

ReBo 30-07-2009 08:06

Quote:
Originally Posted by Zweiter
echte woody rallye?

Heb ik serieus overwogen . . . Beige en met een Woody zijkant . . . idee is jammer genoeg alleen al eens met een Golf 2 op dit forum voorbijgekomen
en dan nog . . . ik ben creatief genoeg met hout, maar een hele zijkant van hout maken, gaat me toch iets teveel tijd kosten om dit allemaal te schuren,
te verlijmen en te lakken ;)

Oudelut 30-07-2009 08:19

Quote:
maar ik heb nog steeds geen steen door mijn ruit gekregen of een paardenkop naast me op mijn kussen gevonden !!

Zwarte roos door je brievenbus toevallig? :D

kb2 30-07-2009 20:22

Ik ben het helemaal met eens om welke rede je dit doet.En iedereen mag zijn/haar menig geven op een nette manier.Vindt ik persoonlijk een project of auto niet mooi dan reageer ik gewoon niet.
Om deze topic heb ik wel hartelijk om zitten lachen :thumbup: :D :D :D :D :D :D :D :D :D.Wat een fanta de mensen hier wel niet allemaal hebben.Heerlijk gewoon.Ik daarom ook zeker dit project blijven volgen.

Dan mijn idee maak er een cabrio van met een OPEL front of zo.Succes

Tjaap 30-07-2009 20:43

cabrio is een serieus leuk idee. Of je bakt er een jetta kont aan. Maar het beste idee is natuurlijk hem gewoon aan mij te doneren. Dan zet ik hem op mn country chassis voor je.

Alberto 30-07-2009 20:44

Quote:
Originally Posted by Tjaap
cabrio is een serieus leuk idee. Of je bakt er een jetta kont aan. Maar het beste idee is natuurlijk hem gewoon aan mij te doneren. Dan zet ik hem op mn country chassis voor je.

kijk daar hebben we een top idee ....
nog nooit eerder vertoond :thumbup:

ik zeg DOEN

Emiel 30-07-2009 20:48

Doe dan de kont van een astra sedan erop en de neus van een deejwoe Nexia, dan het dak ervanaf en op een country chassis.

Dasher 30-07-2009 20:54

:thumbup: of zoiets ervan maken

fabbi 30-07-2009 21:02

Golf 2 cabrio MET kenteken heb ik nog wel voor je...
Hoef je em ook niet meer te importeren....:_)

lager 30-07-2009 21:21

Quote:
Niet echt, zo iets staat er namelijk al . . . wat is nu leuk aan origineel ?!

Je pompt een berg geld erin en hij is origineel, maar die durf ik verder nergens neer te zetten !!

Dit is veel leuker en veel moeilijker !! Het lijkt allemaal wel zo simpel, maar heeft 1 van jullie wel eens moeite gedaan om 3-spaaks wielen te vinden ?? Geloof me, op de sloop lachen ze je zelfs uit en zijn die dingen al ritueel 'vermoord' :D

De RS'en blijven overigens wel in dezelfde staat, ondanks dat het het meest walgelijke wiel is dat er is . . . omdat je ze zoveel ziet ;) blijft het een tijdloze RETRO klassieker . . . en RETRO is goed ;)

Iemand hier ervaring met raamschakelaars maken in een 'C'console ?? Ik denk dat de diepte het net niet haalt . . .

zonde hoor. zijn vrij unieke auto's . maar goed het is jou auto he :D 3 spaak heb ik nog wel liggen geloof het of niet 15" 5x100 :D

knedel16vweber 30-07-2009 22:24

ik heb me er maar bij neer gelegd, daag mooie rallye :(

maar begrijp je standput in iedergeval wel :D

succes!

ReBo 30-07-2009 23:55

Opmerking 1 :

Het moet wel een VW blijven . . . delen van Opel zijn pas echt FOUT om te doen :mad: :screwy:

Opmerking 2 :

Quote:
Originally Posted by lager
. . .zijn vrij unieke auto's . . .

Wat is uniek ?? Iedere auto is uniek voor zijn eigenaar . . . al is het alleen maar omdat je je knokkels hebt opengehaald met het standaard klote VW krikje omdat je ff snel je winterbandjes ging monteren . . . dat maakt een unieke herinnering voor die auto . . .

Opmerking 3 :

Quote:
Originally Posted by lager
. . . 3 spaak heb ik nog wel liggen geloof het of niet 15" 5x100 :D

Heb je ook schijven en naven liggen dan in 5x100 want een Rallye heeft ook 'maar' 4x100 standaard . . . . :D

Opmerking 4 :

Quote:
Originally Posted by fabbi
Hoef je em ook niet meer te importeren....:_)

Ik mag op Spaans kenteken blijven rijden . . . een Twingo dak is al cabrio genoeg, weet je anders wel niet wat ik aan verzekering kwijt zou zijn !! Het eigen risico van een linnendakje gaat me net iets te ver . . .

Opmerking 5, tevens de belangrijkste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie van jullie is in zijn vrije tijd politie agent ??? Nou ??? Wie ??? Wie ??? Niet zeiken nu, gewoon eerlijk er vooruit durven komen !!!

Geen steen door mijn raam, geen paardenkop in bed, nee, zelfs geen zwarte roos door de gleuf . . . maar er is hier wel een of andere grapjes die agent is in zijn vrije tijd en zijn 'vriendjes' tegen mij heeft lopen opstoken !!

Ik parkeer vanavond om 20:34 in Rotterdam, krijg ik om 20:35 een bekeuring dat ik te dicht bij een Zebra sta . . . ik eet niet eens varkensvlees dus wat moet ik met een Zebra vroeg ik nog ?? Werd niet gewaardeerd, BOETE :( So be it . . . rij ik nog geen 10 minuten later over de Van brienenoord . . . Bellen en 141 rijden werd ook niet gewaardeerd door 2 andere collega's . . . ik wordt een echt alle jesus eind verder pas aan de kant gezet omdat ze geen geschikte plek vonden, waardoor ik nog eens een pokke eind moet omrijden om weer een beetje op de route te komen . . .

Dus welke geinkonijn heeft er 'vrienden' bij de politie ?? Als je het niet eens was met mijn project had je ook gewoon even een PB kunnen sturen ;)

1 gelukje . . . ik had nog geen prijs genoemd aan mijn klant, dus zijn vloer is ineens een happie duurder geworden :D

Tenslotte opmerking 6 :

Ik ga mijn bed opzoeken, want zoveel onrecht op 1 avond kan ik niet aan :( Daarnaast gaat over 4 uur gaat de wekker alweer, truste ;)

servibruls 31-07-2009 00:47

Ik vind het wel een vet idee,

Ik zeg, verhogen, chrome m3spiegels, uitlaat tever laten uitsteken.
3 spaaks velgen of gewoon staal met spinners(wieldoppen)
En wat betreft de kleur, een zo fout mogelijke combinatie.

Al zou ik um ooit wel in ere herstellen..
Aan mij verkopen kan ook een optie zijn:P

Oudelut 31-07-2009 09:37

Meld Misdaad Anoniem is anders ook aardig effectief, merk ik wel?! :D

chris_vw89 31-07-2009 13:27

Dit is interessant project..

Mijn idee van stylen in jouw ogen :D

Exterieur:

- Veel Halfords racegaas
- Twingo dak of andere open dak ff ergens in het dak monteren
- Lekkere verroeste dakdragers/imperiaal
- Grote gaten in voorbumper maken voor CAI
- Motorkap scoop van een Subaru Impreza, zo ook op het dak
- Motorkap vastzetten met van die race pinnen/scharnieren
- Koplampen pisgeel spuiten
- Standaard staal onder droppen ( heb ik wel voor je liggen met Tyfoon bandjes )
- Uitlaat, Jap style einddemper van ongeveer 3 tientjes bij Autostyle
- Lexus look achterlichten
- Auto kanari geel of gifgroen rollen met vlammen stickers aan zijkant of ook rollen natuurlijk
- Schoolbord verf op motorkap
-Race/cup zijspiegels
- Ruitenwisser achter verwijderen en afdoppen d.m.v een dikke bout
- koffergreep lijst verwijderen
- Alle logo's verwijderen en dichtsmeren met plamuur
- EVO spoiler op dak of zo'n stalen geval!!

Interieur:

-Alles dr uit.
- I.p.v voorstoelen een achterbank monteren met klapfunctie of van die sjonnie kuipstoelen
- Laminaat vloertje in leggen, goedkoopste merk van de Praxis.
- Plafond en voorstoel/achterbank bekleden met hoogpolig pluche rose of ook gifgroen

Motorisch:

Flink tunen d.m.v powerfilter van Autostyle en heel veel kleurige kabeltjes.

Zo dat was begin van mijn ideeen..haha :thumbup: :D

knarfmk1 31-07-2009 13:31

ik zeg ook country onderstel eronder!

All times are GMT +1. The time now is 18:04.