![]() |
Quote:
straks ff naar dussen da's ietsie dichterbij, maar bedankt voor het aanbod ;) gr. Martijn |
Leuke Pleu Martijn! :)
|
had dit even gemist.. leuk ding... maar.... waarom?
|
dat weet martijn zelf ook nog niet...:D:D
|
vw johs zijn broertje moest er vanaf dus heb ik me maar opgeofferd :D
de audi heeft wat liefde nodig en moet me toch vervoeren in de tussen tijd ! waarschijnlijk gaat deze polo na die tijd weer weg en ga ik opzoek naar een steilhech :rock: gr. martijn |
hok
|
steilheck schopt kont :thumbup: :D
|
Quote:
idd dus denk dat hij tzt plaat gaat maken voor een steilheck, mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag ;) gr. Martijn |
vandaag de polo ff overgeschreven en betaald dus hij is nu echt van mij :D !
verder weinig nieuws ik ben al een paar dagen niet helemaal fit :( gr. Martijn |
ook mexicaanse vlektyfus?
;):D |
Neuh, gewoon een dikke kop. :D
|
laatste keer dat ik martijn zag had ie nog geen dikke kop:confused:
|
gistermiddag de kop er weer opgeschroefd inc alle andere bende !
maar starten wilde hij alleen op remreiniger dus van de week maar is ff kijken wat er loos is ? jan bedankt voor de telefonische hulp :thumbup: !! gr. Martijn |
hij doet het, hij doet het :D
de brandstof pomp kreeg geen spanning dus nog is ff aan het zoeken geweest en bleek een verkeerd draadje aangesloten te hebben :screwy: en nog ff bij golfparts een 2e hands K&N filtertje gekocht voor op de carb. gr. Martijn |
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
goed zo tijntje,jij kan dat ;):D:D:D
|
was erg gelukkig vanmorgen toen hij aansloeg :D
dingen die er nog moeten gebeuren : aanjager maken (vervangen ben ik bang) parafaanplaat zoeken/monteren (oorzaak overrleden aanjager) stuurkogel vervangen grondig schoonmaken aan de binnenkant dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen... gr. martijn |
Quote:
er is veel veranderd in die tijd :D |
jou heb ik langer niet gezien dan gerben, dus denk dat jij de gene met de dikke kop bent !
gr. Martijn |
volgens mij bedoelen ze gewoon die dikke polo cilinderkop die je er net opgeschroeft hebt:D:D
|
.
|
Quote:
heb hem te RUIL staan idd wil graag een <'86 steilheck. nope nog niet naar de motor code gekeken en die nokkenas is info van de vorige eigenaar ! gr. Martijn |
word ik vanmorgen wakker staat er een witte polo op de plek van mijn groene ?
bij het dichterbij komen krijg ik in de gaten dat moedernatuur weer is vervelend bezig is geweest... de polo maar is gestart en al vloekend de voorruit met een cd doosje ontdaan van ijs (de krabbel lag natuurlijk nog in de audi :( ) toen ik de voorruit ontdaan had van ijs wachte mij aan de binnenkant de zelfde onaangename verrassing :( aangezien de aanjager het ook niet deed was het een erg onplezierig ritje naar mijn werk vanmorgen.. na mijn werk eerst een (gister bij jellehier :thumbup: opgehaalde) aanjager er in gezet en met het gewenst resultaat naar huis gereden. net even wat vorst preventie spul voor de ruit gelegd en morgen is kijken hoe het MET werkende kachel bevalt :D gr. Martijn |
Lekker bezig :thumbup:
|
Quote:
tobbert :tongue: |
:screwy:
:tongue: |
hahaha, lekker hè, winterse praktijken met een oud karretje waar nog niet alles helemaal van in orde is :D
Ik ging gisteravond pas weg met de daily (citro ZX), die al een weekje stil stond. Punt1, deursloten bevroren... Na een tijdje blazen op het slot deed het portierslot het weer. Punt2; tank bijna leeg (rij al een tijdje met reservelampje aan), natuurlijk is het slot daar ook bevroren..... Dan maar niet tanken :D Punt3; na het krabben aan de buitenkant bleek de binnenkant ook niet ijsvrij te zijn, ik kon ook krabben aan de binnenzijde.. Waar ik wel heel blij mee was: Een ijskrabber met handschoen :D De motor startte binnen no-time! De achterruitverwarming werkt... Ik ben bijna zover dat ik me bij de ZX-club aanmeld :D |
Die groene achterbumper, doe je die weg?
Vanwaar ben je? Wat moet je ervoor? |
de polo vanmorgen toen ik wakker werd
![]() en nadat ik er mee weg geweest was. schuin een vak in gereden en 3 buurmannen hebben de kont op zijn plek geschoven :D ![]() gr. Martijn |
Kan het zijn dat ik jou vrijdag in Reeuwijk heb zien rijden?
Leuke auto! Ik reed undercover in een caddy. Waar ik tot Nijmegen nog aantal uurtjes in het gezeten! |
Quote:
kan heel goed kloppen ik werk in reeuwijk ! gr. Martijn |
mooi dat de aanjager geholpen heeft..
|
de polo brengt mij nog iedere dag naar het werk en weer terug :D
|
wil de polo eigenlijk ruilen tegen een steilheck maar dat wil nog niet zo lukken.
dus ben opzoek naar ori bumpers en een setje 13" met 175 50 13 bandjes en de polo gaat 80/80 zakken..... |
ori bumpers geregeld en ben er ook uit welke wielen er onder gaan komen.
|
.
|
let me think,BBSjes?
|
Ats classic?
|
@ sjon en gerben : NEE jullie mogen niet raden :D
@ rickyg : nee het worden geen atsjes ;) |
vandaag ff bij sjon 2 wieltjes voor de polo wezen halen :thumbup:
![]() nu heb ik een complete set van 5 :D denk dat ze deze kleur moeten worden: |
All times are GMT +1. The time now is 21:32. |