![]() |
is er eigenlijk van de vorige event al een filmpje van wagenwerks?
|
Nope, werken ze nog steeds aan.
|
Jammer ben dan waarscheinlijk bier aan het drinken op de zwarte cross.
|
kijk wel effe of ik in de buurt ben....hihi
|
Quote:
En de cabrio stiekem af is? :D |
dit jaar was ik helaas niet aanwezig maar komend jaar staaat ie in de agenda;)
|
Quote:
Ik vind jou meer een type voor de Zwarte Cros :D |
zwarte cross?? dat vind ik meer iets voor bas v/d werf...haha
cabbie gaat niet goed komen, ligt nu een dik pak sneeuw op... met een beetje inzet is de bus in elk geval lager en zit het leren dash er in... ...misschien alvast gaan speren voor schermpjes en dvd set, als het weer zo'n weer is, kunnen we met z'n allen de film van 2009 droog bekijken... @cor: reclame, reclame??? kan ik inmiddels mooie dingen gaan printen?? |
Zijn hier zeker weer bij super vette meeting vorig jaar. Dus hier hoeven we niet lang over na te denken.
|
Aanwezig :)
|
Aanwezig :)
|
k ben er ook weer bij...dit keer met de diesel....hopen op beter weer!!!
|
jep wij zijn ook zeker weten weer van de partij. top meeting en ieder jaar groter en beter.
@ emiel,cor en de rest succes met de voorbereidingen :thumbup: |
bagger had mn zin er al helamaal op gezet
maar helaas zit ik dan op mallorca dus dan moeten we maar een jaar overslaan en met de polo naar een andere meeting |
He jammer, zonde
|
Zonet de planning gekregen van de vrouw haar werk ,en ze is vrij dat weekend van de 17@18 juli voor MIVW!
So i'll be there too ! enne Cor ,regel je dit jaar iets minder regen....... :tongue: |
Emiel en ik zijn nog aan het bedenken hoe we dat risico kunnen indammen, in Rusland gooien ze zakken cement uit vliegtuigen. Dat zou regendruppelvorming tegengaan.
|
|
gelukkig,keverdag schagen is dit jaar 1 week hiervoor,
dus kom ik ook langs met de t2 pick up ZININ |
Leuk!!
|
Vanaf wanneer is de Holiday-Inn te boeken? Vorig jaar helaas te laat geweest, dus dit jaar maar vroeg boeken :)
|
Is het al bekend dat het op vliegveld valkenburg is dan?
|
Quote:
Het Holliday inn laat nog geen boekingen binnen. wij zijn nog in gesprek met Holliday inn ivm speciale prijzen;) Zodra er geboekt kan worden wordt dit direkt hier vermeld. |
Quote:
Meer info hierover volgt binnenkort :thumbup: |
Waar en wanneer t ook is ik zal er zijn:D
|
ik hoop er ook bij te zijn met mij mk1 20vt als ie goed gekeurd word, of met mijn nieuwe aanwinst een mk5 :D
|
Ik kom ook, ik weet alleen nog niet met welke auto. Zal wel de Passat worden of misschien toch 1 van de 2 golfjes 1. Maar om nou met een een 1.1 of een 1.5 aut. zo'n eind te rijden.
René (Tiefleger) |
toch wel
oh wat lekker. Dacht ik t eerst te missen wegens vakantie. Ga ik nu pas 21e weg. Dus kan ik alsnog hier naar toe. Dus druk door aan de polo 1 zodat ie nice en shiny in de hangar kan glimmen :D
|
Is er al een 2010 flyer hiervan? :D
|
Stuk ongeduld! LOL
|
Quote:
kom op René ..... :rolleyes: lekker rustig aan die kant op rollen :thumbup: dan maar ff uurtje eerder plassen kerel :D |
wij zijn dr ook weer bijjjjjjjjjjjjjjj :thumbup:
|
zeer waarschijnlijk aanwezig met! polo! :thumbup:
|
Daniël ... Echt???? Dat zou zoooooooo cool zijn kerel!!
|
Quote:
ben ook aanwezig :thumbup: |
Dit jaar ook van de partij! Vorig jaar zat ik lekker in Amerika :cool:
|
Cekur aanwezig en gaan er dit jaar weer een weekend van maken.....
Ben benieuwd wanneer de film van Wagenwerks klaar zal zijn van mivw 2009.... Suc6 heren met de voorbereidingen...!!!! |
alvast de flyer even bijgevoegd!
![]() |
Gave flyer!! :thumbup:
Gelijk geplaatst op het Lupo, Arosa en Beetle forum. |
Denk je "hè lekker in de buurt, MIVW in Valkenburg"... is dat Valkenburg Zuid Holland in plaats van Valkenburg Limburg. :chair:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:26. |