![]() |
Quote:
Kom morgenvroeg op de fiets denk ik :D Maar ziet hem wel staan op me vaste plek wanneer je je 1e OD weer hebt. |
Vanavond een Golf 2 1.3C van 1984 erbij gekocht, zodat de Polo deze winter lekker droog en warm binnen kan blijven staan :thumbup: Maandagmiddag ff ophalen, en dan alleen ff met de bek op de grond leggen en bredere pantoffels monteren, ook wil ik er een Twingo-schuifdak in zetten, moet alleen nog iemand vinden die dat met me durft te ondernemen :D
![]() |
Hee Bert, gaaf ding ja! Is hij in het echt ook net zo netjes als op de foto?
Ruilen van grille? :D |
mooie auto bert
plannen klinken goed |
Quote:
Ja, is in het echt ook zo gaaf en strak. Heb hem werkelijk van de 1e eigenaar gekocht, een oude man van 83 jaar en hij heeft nog maar 98.512km :eek: aantoonbaar gelopen. Helemaal origineel op de lelijke wieldoppen en een jammer genoeg aftermarket glazen kanteldak. :( Vandaar dat ik er een linnen cabriodak van een Renault Twingo in wil zetten. |
Gefeliciteerd met je 1e prijs Bert!
![]() :D |
Gefeliciteerd ;) Ziet er goed uit :)
|
God,met de hele vwteampg crew op de foto :tongue:
|
Lees de reacties nu pas, maar thnx, was een leuke dag. En volgend jaar zeker weer van de partij.
|
Alvast paar foto's van de type 2, morgen helemaal klaar na vele vele tegenslagen. En dan meer foto's want de velgen pasten niet helemaal, liepen een beetje erg aan. Dus nu paar hele knappe 15inchen met hogere et-waarde en 45'er bandjes. En dan afspraak maken bij Rdw voor omkeuren van benzine naar diesel
|
bijna klaar dus mooi :thumbup:
|
Nadat er veel tegen zat is de Golf eindelijk klaar voor de keuring bij Rdw, en daarna voor de APK. Vrijdagmorgen mag ik me melden bij de Rdw om de Golf te laten omkeuren van benzine naar diesel. En dan volgende week naar me vaste apk-adres voor de jaarlijkse keuring, maar daar kan niets meer mee misgaan, want van de ophanging en remmerij is eigenlijk alles vervangen.
-nw. draagarmen -nw. fuseekogels -nw. stuurkogels -nw. remleidingen en slangen -nw. remschijven en blokken -nw. accu -nw. schroefset -nw. setje velgen -revisie schakelstangen/rubbers enz. enz. enz. En tevens goede geluidsapp. geplaatst om me deze winter door te helpen :drive: ![]() |
gaaf zo bert!
|
leuk wagen park heb je daar!!!!
erg mooi! |
ziet er goed uit bert
|
ja, bedankt Willem, jij had er het meeste werk van, en niet alleen fysiek. Maar je hebt me redelijk rustig kunnen houden, hahahahaha.
|
En heb vandaag de Passat verkocht, en zoals't nu lijkt donderdag middag een Seat Leon ophalen :D Seat Leon 2.0 tdi 190 pk fr WTCC Edition 2006 :D
![]() |
zo das een dik apparaat. zou aleen die extra vleugeltjes eraf halen. of hoort dat bij de WTCC editie?
|
Quote:
Zoals ik van de vorige eigenaar heb begrepen is deze auto standaard zo afgeleverd :redface: En laat hem deze winter gewoon zoals hij is, zie komend voorjaar wel weer. Heb het ook nog te druk, ben druk met de Polo 1Gt :D |
Inmiddels de Leon thuis staan. En direct de booskijkers eraf gehaald, en druk op zoek naar originele uilaat/eindstukken.
|
Vandaag bij Eps geweest, maar konden er geen nw. eindstukken onder zetten door prutswerk van vorige eigenaar. Mag me nu volgende week vrijdag om 8.00u al melden bij Eps, en dan krijg ik er een compleet nw. RVS uitlaat onder, van voor naar achter.
|
Uitlaat onder de Leon gekregen bij Eps :D Ziet er een stuk beter uit :thumbup:
![]() |
En hoe klinkt dat met 1 demper?:D
|
In de auto vrij rustig, alleen hoger in de toeren begin je hem een beetje te horen. En buiten de auto een beschaafde brom. Dus een degelijk maar sportief geluidje
|
bert :eek:
|
Nice
|
Jij wisselt net zoveel van auto als ik van onderbroek :D Mooie Polo! En die Leon is ook niet mis.. :thumbup:
|
ff een update na lange tijd. Heb de Polo verkocht aan een echte en goede liefhebber. En nog geen waardig vervanger gevonden, maar alles met de tijd. Doe het rustig aan, en loop vanzelf tegen wat leuks aan, denk aan type1 cabrio o.i.d.
En voor 't meissie een woon/werk auto gekocht, een Seat Cordoba 1.6 sxe van 99, met alles d'r op en d'r aan. (elektr. pakket/airco, enz.) En na mijn verhuizing gaat hij weer de verkoop (bingo) in, heb dan tenminste ook weer plaats voor wat leuks zoals boven omschreven :D |
Heb de Cordoba verkocht, en een Corsa 17 Cdti van 2001 voor terug gekocht. En zaterdag gaat de Leon de deur uit, wordt ingeruild op een Volvo C30 R-line.
![]() ![]() |
gaaf ding.
|
nondeju! mooi!
hoop m snel te spotten hiero... |
en alweer verkocht hoorde ik? ;)
|
Quote:
ja klopt hij heeft nu een golf 6 gekocht :thumbup: |
kiek...das altijd goed
|
Idd, heb een Golf 6 gekocht. 1.4Tsi Comfortline
![]() |
De Golf6 is al weer een poosje weg, en is een Volvo V50 voor teruggekomen. En mijn vriendin haar A-Klasse is ook weg, en is een Seat Arosa voor terug gekomen, een 1.4 16v sport uitvoering. Ik heb de Arosa inmiddels verlaagd met een Weitec-setje, en de 14inch heeft plaats gemaakt voor 17 inch Tsw Black Ice met 185/35/17 rubber.
![]() ![]() |
YESSS!!!!!! Ik heb mijn Polo 1f Gt weer teruggekocht.
![]() |
Sow die is ook echt mooi!!!!!
|
Wat n polo:thumbup:
|
Vandaag mijn nieuwe raamrubbers en Keihin carburateurs binnen gekregen, morgen komt het Rvs inlaatspruitstuk, en aankomend weekend het Rvs spaghetti spruitstuk ophalen. En dan kan het beginnen, hoef ik me aankomende winter tenminste niet te vervelen.
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:46. |