![]() |
Woa zeetie ... das klote, goed dat het nu opgelost is in ieder geval!
|
ja dat wens je niemand... :shake: maarja andere deur erin alarmpie nog ff inbouwen en goan!!! :thumbup:
|
Kiek m goan :D goed bezig, kun je dat hoofdstuk ook weer afsluiten :thumbup:
|
idd.. ben er erg blij mee.. :D
op naar het volgende :cool: |
Goed zo Mark, nu snel die adapters en wielen er onder.
|
je reed schuin naast me op de n325 vanmiddag om half 2.....;)
je auto ziet er errug dik uit met deze wielen:thumbup: weeet niet of je het zelf al eens rijdend hebt gezien,maar het is erg apart..... |
Dat zou goed kunnen hij moest naar school rond dat tijdstip ;)
|
er zat iemand bij in,dat heb ik wel gezien;)
zag er echt bruut uit met die grote ronde spiegels:D |
heeft jan de gt achterlichten eruit?
|
Bij mij zitten er nu gt look a likes in ;).
Maar ik verwacht weer een setje "echte" uit DLD voor de diesel. Ontopic, velgen stonden erg goed Mark, word een hele dikke Jetta zo ! |
@ De pul, jou niet gezien in welke auto reed jij dan?? Was samen met mijn vriendin had die dag vrij genomen! :thumbup:
en nee, heb de auto nog niet rijdend bewonderd. zou ik toch eens moeten doen dan :D @ wesley, ik heb de jouwe :D verder bedankt voor de leuke reacties mennekes! :thumbup: |
okay,ik kon niet goed zien wie of wat er bij jou inzat,maar stond schuin achter je bij de stoplichten.was met de family car,rode golf 3 op LM-reps.
edit,je moet echt eens iemand anders een stukje laten rijden zodat je het rollend kan zien,super apart :thumbup: |
Ik heb laatst toch een stukje voor je gereden Mark, hier van het viaduct af :thumbup:
|
oja.. maar dat was zonder naafkappen... en maar een piep klein stukje eiglijk!
Maar een keer een rondje gaan maken samen, ik in de jouwe jij in de mijne :thumbup: |
Quote:
Ik verheug me er nu al op :D |
Nette jetta hoor''!
|
Even weer een klein beetje afstoffen. Na lange tijd hier op volksforum maar weer even de vorderingen posten omdat ik alleen op ons eigen forum zit, subdubbers.nl/forum
Golf3/polo klinken ![]() Gele mistpitten ![]() Motorruimte helemaal opgeknapt Voor: ![]() Na: ![]() ![]() Lederen interieur met 4 deurpanelen zonder raamslingers :cool: zoek alleen nog elektr. raammechanismen, iemand?? ![]() G60 lederen stuur ![]() Zwarte zonnekleppen, 'klaphandvatjes' (zou niet weten hoe het heet) en Interieurdelen gespoten + zelf mijn hemel bekleed met stof. ![]() ![]() Emblemen in de 'passat 35i look' En het eindpijpie. ![]() Dit waren de grotere dingen die zijn veranderd aan de jetta, kan zijn dat ik wat ben vergeten. Probeer vanaf nu het topic wat meer bij te houden :thumbup: |
Zo Mark ! goed bezig zeg ! Vooral dat jetta Embleem in de carrosseriekleur , een erg leuk detail :thumbup:
Als ik deze dan weer zo zie ,mis ik mijn rode wel weer hoor :( Gelukkig heb ik nog m'n witte :cool: Dat leren interieur past ook heel mooi in combinatie met een tornadorode Jetta! |
mooi hoor
|
Goed bezig knulletje, dit is ecjht een TOP Jetta geworden !
|
Ik ben op zoek naar iemand die kan kunststof lassen, iemand een adresje of iets dergelijks?
|
even voor tijdelijk de g60 staaltjes eronder gemikt,
![]() ![]() ![]() ![]() binnenkort 16inch staal :thumbup: |
die ligt lekker plat
|
allein die titanic liegt tiefer!! :D
|
Van de week mijn jetta ook in de wintermodus gezet.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes hoor ,met die witte wielen !
|
Quote:
x2,nice :thumbup: |
Is dat staal, vw of opel?
|
opel staal, zelf gespoten
|
stond er zeker strak bij Marc, echt een nette Jetta!
|
Netjes Mark
Ben je het poetsen al beu ? |
Nette wielen man.....
Overall zowiezo een nette Jetta... |
tja duidelijk! ook mijn gti moet maar op 16inch staal!
|
ik heb hem nog niet zien staan met deze witte staaltjes.
en heb je trouwens al een adres gevonden voor dat kunstoflassen? |
bedankt voor de leuke reacties mannen!
@ Dennis, ze zijn alweer bruin!! @ Patrick: nog niet gevonden, weet je iemand? |
All times are GMT +1. The time now is 01:54. |