Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wat vinden jullie nu van mijn schatje ;) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6808)

hajee 30-12-2004 19:52

Quote:
Originally Posted by Tommy
Deze bedoel je Marco? Stijn's ex golf:

mijn voorbeeld wagen voor ik een auto mocht rijden, en toen ik nog niet op forums zat... :cool: goeie ouwe tijd. :D

komt me bekend voor..heeft ie toevallig ooit in borne gelopen/gereden en/of zwolle?

T-bo 31-12-2004 00:42

Quote:
Originally Posted by Tommy
Die wagen heb ik voglens mij in lelystad gezien toen, Golf-meeting? Belg?

hele aparte wagen, erg nice!

klopt, nu ziet hij er heel wat minder uit...door het winterweer van de baan tegen een boom geschoven (reed mss 20km/h) met als gevolg: balken krom.
De opvolger zal een waardige opvolger zijn denk ik wel :cool:

Tommy 31-12-2004 12:22

Quote:
Originally Posted by hajee
komt me bekend voor..heeft ie toevallig ooit in borne gelopen/gereden en/of zwolle?

Ik zou het iig niet weten. Had begrepen dat ie in Friesland was beland...

Quote:
Originally Posted by T-bo
klopt, nu ziet hij er heel wat minder uit...door het winterweer van de baan tegen een boom geschoven (reed mss 20km/h) met als gevolg: balken krom.
De opvolger zal een waardige opvolger zijn denk ik wel :cool:

Zonde! Was een hele aparte wagen... mooi om te zien. Succes met het volgende project iig...

SUPER_CUPRA 01-01-2005 06:29

kleiner wieltjes en laten zakken

VWRopie 01-01-2005 12:44

Ik zal binnenkort even wat fotootjes plaatsen van die van mij :biggrin:

Helaas moet ie wel omhoog, maarja dan nog is die laaaag :tongue:

Groetjes

Johan-dtc 01-01-2005 13:05

mijn oude auto stond er altijd zo bij, mijn voorruitzicht was er nog een carterbeschermplaat er onder te monteren zodat ie nog lager kon, daar hou ik van

VWRopie 01-01-2005 16:54

Zo laag is die van mij dus ook... Misschien inderdaad geen slecht idee om er een carter-bescherming onder te knallen...

Stijn 01-01-2005 17:09

Quote:
Originally Posted by hajee

Ik heb een jaar in Enschede gewoond/gestudeerd, reed toen ook met die Golf (voor de haters: ja, dagelijkse auto!)

OakgreenVR6 01-01-2005 23:29

Blijft een mooie auto Marald! Komt ook mede door die fantastische kleur natuurlijk ;) Misschien een keertje een dubbele fotoshoot doen op een leuke Zeeuwse locatie? :) :tongue:

Een setje donkere knippers in je voorbumper niks voor jou? Mijn point of view hoor.

Markku 02-01-2005 14:38

De blauw golf is super! is het blauw van VW Racing? :rolleyes:

VolkswagenRacing 03-01-2005 14:49

Quote:
Originally Posted by DubstremeVR6
Blijft een mooie auto Marald! Komt ook mede door die fantastische kleur natuurlijk ;) Misschien een keertje een dubbele fotoshoot doen op een leuke Zeeuwse locatie? :) :tongue:

Een setje donkere knippers in je voorbumper niks voor jou? Mijn point of view hoor.

Hey Pieter, lijkt me heel gaaf. Genoeg leuke locaties voor een fotoshoot hier.
Geef maar een gil als je auto weer netjes in elkaar zit en je in keer in de buurt bent. :)

All times are GMT +1. The time now is 20:18.