![]() |
Quote:
Nogal jah :D ,maar gezien ik in het hoge noorden van dit kikkerlandje woon en jij in het uiterste zuiden is dat niet echt handig om jou aan een adres te helpen (low budget). Weet wel dat er op Keversite enkele limburgers rondhangen, parkeer daar je vraag anders! Grotere kans dat je iets vind :) |
Zal het eens bekijken
tnx.. |
Hier de foto's van de V6 4-motion voorspoiler en van de heldere zijknippers :)
![]() ![]() Ben op het moment met Xenon bezig -> zie andere topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8607 en Audi naafkapjes. Forumfreak en ik waren er al achter dat je ze met een schroevendraaier er niet af krijgt.. moet echt wiel eraf halen. Er komen Audi kapjes op :) |
eerst maar es die xenon erop! dat kost al knaken zat.. komt totaal weer op zo'n 700 incl verstelling en adapters blabla...
dr zijn mensen die daar een maand voor moeten werken! |
De Bosfoto is mooier :)
Ik ben ook al teruggebeld door rijkswaterstaat. Ze willen nogal wat weten, fotos van situatie enz. dat gaan we dus allemaal regelen voor ze en hopen dat er nog wat geld terug komt! |
WOW...nice one...alleen nog net teveel ruimte tussen de wielen maar verder blijft het een ruig gebakje!
|
:eek: WOOW !!! damn gwoon ff een nieuw setje rs4 velgjes kopen, dat kan niet iedereen zomaar :tongue:
hij ziet er wel super cool uit met de rims :cool: nog 1 advies :D : omlaag gooien en dan is ie af !! ;) :dance: |
echt heel strak met die nieuwe wielen.
jullie zijn alleen je kenteken vergeten weg te halen op die bosfoto ;) |
die wit/rode achterlichten erin zetten, vind ik de auto altijd goed doen :) en dan niet die heldere maar de originele.
|
Quote:
ik weet niet hoe het in nederland is met verzekering en taxen enzo, maar hier in belgiƫ is dat niet te doen, tenzij de verzekering op naam van mama en papa staat dat verandert de zaak. gwn schandalig als jonge gast mag je auto van de verzekering max 80 kw hebben, het mag wel meer zijn, maar dan moet je alles speciaal aanvragen met veel papier werk en blablabla. ende tarieven dat ze aanrekenen voor zo gezegde risico bestuurders. kvind het allemaal super belachelijk!! |
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |