Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Corrado en Scirocco (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   mverh85-Scirocco GT II (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79956)

Campion 15-10-2011 14:00

erg netjes geworden! heb je ook een foto van de andere kant?

De Pul 15-10-2011 14:02

moet nog gespoten worden,mike wil nou eerst het technisch deel voor elkaar maken omdat er nogal wat probleempjes de kop opstaken.

Vento Vice 15-10-2011 18:25

leuke foto's, maar wij willen natuurlijk de (ex-)schade-zijde zien! ;)

mverh85 15-10-2011 19:13

Heb zo snel geen foto van die kant (morgen maar even maken) maar is in principe nog steeds met die groene deur erin en het tectyl spoor op het spatbord.
Heb alleen de dorpel weer netjes gemaakt en staat nog in de zink.
Zoals de pul al zegt,het moet nog gespoten worden dit zal ergens na de winter worden en qua tijd en geld heb nu ook even geen plek en hij moet naar mijn mening zsm naar de apk en dan zien we weer verder ;)
Beetje bij beetje komt dat wel goed hoor :D

Vento Vice 15-10-2011 19:15

...oh, overheen gelezen...; dacht dat het spuitwerk al was gedaan...

mverh85 28-10-2011 18:40

Gisteren de rocco laten voorkeuren.
Puntjes waren,
-accu vastzetten
-massasluiting achterlichten
-ruitenwisserbladen voor
-stationair te hoog en co was iets te hoog

de eerste 2 puntjes zijn gelijk gefixed, wisserbladen haal ik morgen en gelijk even de carb afstellen dus valt allemaal reuze mee gelukkig kunnen snel een afspraak maken bij de rdw voor de wokmelding + apk :)

Vento Vice 28-10-2011 19:12

goed zo!

C1Rob 28-10-2011 21:44

Lekka lekka ;)

Hopen dat ie er dan ook in 1 keer door komt ;)

Enne hoe zit het nou met je rijbewijs :P Al theorie gehaald?

René 28-10-2011 22:30

Pierburg eraf....en een DMTL Weber erop met K&N filter....en je rijdt met een dikke grijs op je kop;)

mverh85 03-04-2012 23:09

Quote:
Originally Posted by Campion
erg netjes geworden! heb je ook een foto van de andere kant?

Inmiddels een deur gevonden in kleur, vandaag even de tijd genomen om deze te monteren.

Ziet er weer netjes uit dacht ik zelf, moet de binnenkant nog even afmaken. ;)

Vento Vice 04-04-2012 10:57

het lijkt alsof de 'vouw' in je flank niet het hetzelfde is bij je nieuwe deur...

Dr.Golf 04-04-2012 11:34

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
het lijkt alsof de 'vouw' in je flank niet het hetzelfde is bij je nieuwe deur...

Volgens mij mist alleen de sierstrip :thumbup:

Vento Vice 04-04-2012 11:48

ja, ik zag het later ook! gelukkig maar...
Duzzz: snel die strip er ook op doen, Mike!

Chriskee. 04-04-2012 11:49

Dat komt volgens mij inderdaad door de sierstrip die niet op de deur zit. Als ik het zo zie, zat op die deur de sierstrip iets hoger, en zitten de lijmresten er nog op nu.

mverh85 04-04-2012 18:24

Ja de strip moet er nog op haha ;) maar deze deur hangt ook ietsje hoger met het slot - deurpin verhouding moet het nog even afstellen en met de karamelschijf even de lijmresten eraf halen en dan de lijst even netjes recht plakken zodat het goed aansluit maar vandaag regent het helaas dus kan ff niks doen, morgen waarschijnlijk weer verder.

De Pul 04-04-2012 18:25

zit nou niet zo veel spuitwerk aan idd,dat scheelt weer.....ik neem volgende week je harten ook mee,oke?

mverh85 04-04-2012 18:28

Quote:
Originally Posted by De Pul
zit nou niet zo veel spuitwerk aan idd,dat scheelt weer.....ik neem volgende week je harten ook mee,oke?

Is goed kerel! :D :thumbup: en dat stuurtje ook als je wilt.
Ja scheelt inderdaad spuitwerk nu, alleen de dorpel voor het net, zou ik zelf ook op een zonnige dag kunnen spuiten.
Rechter voorscherm moet dan nog gedaan worden en het opendakje.
Zal hem eens wassen en poetsen dit weekend ;)

De Pul 04-04-2012 18:40

ik denk dat je de dakplaat met wat polijstwerk wel weer knap krijgt hoor....schermpje en dorpel zou ik gewoon ineens laten doen,heb nog wel een cheap adresje,hebben we het dan meteen even over.en stuurtje neem ik ook mee:thumbup:

corrado-usa 04-04-2012 21:34

ziet er al een stuk beter uit mike. :thumbup: nou nog een paar dikke velgen er onder. ;)

mverh85 10-05-2012 23:50

Quote:
Originally Posted by corrado-usa
ziet er al een stuk beter uit mike. :thumbup: nou nog een paar dikke velgen er onder. ;)

U vraagt wij draaien :)

Heb de OZ's laten coaten in de kleur Classic Gold Chameleon.

Afgelopen weekend maar even de scirocco gepoetst met de machine en ja die 3m afplaktape is er inmiddels af.. :D

motorisch is hij nu eindelijk in orde dus gaat goed :cool:

mverh85 24-05-2012 17:52

Goed nieuws weer 8 juni mag hij naar de spuiter.

Strip op de deur zit er weer op inmiddels (had ff wat van dat dubbelzijdige tape nodig) vandaag bij de spuiter geweest om het een en ander te bespreken, wil ik wegrijden blijft het gaspedaal liggen....

Scheen dat de gaskabel uit het pedaalrubber was gegaan.. wat een pokke werk met deze temperaturen maar het zit weer in elkaar, gelukkig want een nieuwe is 129 eurie:(

Velgen gaan donderdag in elkaar als het meezit daarna nog even bandjes bestellen en een schroefsetje.

Vento Vice 25-05-2012 07:53

sommige mensen hebben hun gaspedaal altijd op de bodem liggen...

gelukkig kon je het zelf oplossen en ben benieuwd naar het resultaat als-ie gespoten is
(het vakantiegeld is binnen? :D )

mverh85 27-05-2012 14:07

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
sommige mensen hebben hun gaspedaal altijd op de bodem liggen...

gelukkig kon je het zelf oplossen en ben benieuwd naar het resultaat als-ie gespoten is
(het vakantiegeld is binnen? :D )

Ouwe rommel met een rubbertje en een plastikie, dingen breken altijd af of vergaan naar mate van tijd en soms moet je beetje mazzel hebben en kan het wel weer in elkaar. :wink:

Heb gisteren de velgen weggebracht, de randen worden opnieuw gedaan en daarna in elkaar gedraait en gekit.

De Pul 27-05-2012 15:03

oz's zien er goed uit:thumbup:

De Pul 09-06-2012 20:27

auto nu ook,kreeg deze foto net door;

nu nog plat op oz's,ben benieuwd!

mverh85 09-06-2012 20:34

:) beetje groot maar wel lekker ik doe de hele dag al niks anders dan smilen zo blij ben ik :D

[quote="Mikeroccogt84"]Vandaag de rocco alweer opgehaald, voorscherm en de dorpel zijn gespoten, ziet er strak uit weer.

Chriskee. 10-06-2012 11:25

Prachtig Mike! :thumbup:

Mtdi 10-06-2012 12:33

Altijd mooi een grijze GT.

mverh85 14-06-2012 17:22

22 juni gaat hij naar de keuring, net even nieuwe achterlogos erop gezet en de chroomstrips op het voorscherm weer terug geplaatst. Verder heb een gaskabel kunnen scoren en ligt er nog een setje schijven en blokken klaar.

Dr.Golf 17-06-2012 19:47

Leuke auto geworden Mike, rijdt hij een beetje?

mverh85 19-06-2012 23:12

rijdt heeerlijk :thumbup: met 1 been uit het raam ;)

superbeast 20-06-2012 20:15

De scirocco staat er weer netjes bij :thumbup:

mverh85 03-07-2012 12:11

Het zat helaas erg tegen de dag van de keuring, 22 juni.
De nacht ervoor hevige regen en bliksem gehad, volgende ochtend wou de wagen niet starten, accu helemaal leeg? En dat moet je dan ondervinden om 7 uur s'morgens.

Ik de accu uit de golf gepakt en die erin gehangen, toen ging alles wel rond maar hij wou niet ontsteken.
Dus bougie losgehaald en even op het kleppendeksel gelegd en kijken of hij vonkt, dat deed hij dus niet dus dacht vast de bobine niet goed meer.. zou kunnen.
Bobine gehaald op de sloop, die paste niet en toen voor de grap de oude bobine weer terug gemonteerd en de accu een nachtje aan de lader gehad.
De rocco starte toen weer, ik snap er helemaal niks meer van.. misschien vochtig geweest dus ik met goede hoop maar weer een nieuwe afspraak gemaakt bij het RDW.

De bobine heb ik nu toch maar vervangen voor de zekerheid. Heb van vwclassic parts ook nog steenslagkapjes, raamrubbers en chromestrips en nieuwe logo's binnen gehad en natuurlijk, die zitten er ook al op.

Morgen is het zover dan mag hij dan weer naar het rdw voor keuring, dus we gaan het mee maken. ;)

Vento Vice 03-07-2012 12:38

Wat een pech, zeg... en idd wel raar allemaal; gelukkig doet-ie 't weer :thumbup:

Voor morgen: veel succes! en...
AUB graag een foto mèt steenlagkapjes, raamrubbers, chromestrips en nieuwe logo's aub ;)
...en anders 'gewoon' dat ding meenemen naar Spaarnwoude a.s. zaterdag, als-ie goedgekeurd is... :rolleyes:

mverh85 03-07-2012 19:13

vanmiddag tussendoor vanaf het balkon ;)

Vento Vice 03-07-2012 21:00

in één woord: BEAUTIFULL !!!
[foto geplaatst; hij komt dus niet mee naar Spaarnwoude?]

mverh85 04-07-2012 10:26

nee het was vandaag afkeur op slijtage van het achterwiellager.
En denk dat ik sowieso niet kom naar spaarnwoude wegens andere plannen, helaas.

Chriskee. 04-07-2012 11:01

Amai wat voor 'n keurmeester heb jij dan?

Heb nog nooit iemand zo vaak terug zien moeten gaan, met zo'n auto..

mverh85 04-07-2012 11:07

Quote:
Originally Posted by Chriskee.
Amai wat voor 'n keurmeester heb jij dan?

Heb nog nooit iemand zo vaak terug zien moeten gaan, met zo'n auto..

Dit was pas de eerste keer dat we echt zijn geweest. vorige keer deed de auto het niet.
Ja ik vindt het ook een beetje jammer, hoopte nog dat hij me zou matsen ;)
Het is hoorbare slijtage maar goed wiellager is nu besteld dus hoop dan volgende week dinsdag nog een keertje naar de RDW te gaan dan wordt alleen nog het wiellager rechts gecontroleerd (en als dat dan wel goed is) dan krijgen we de nieuwe papieren.

Vento Vice 04-07-2012 17:00

...moet je bij de RDW dan elke keer wéér opnieuw betalen ook?

All times are GMT +1. The time now is 04:21.