![]() |
Ik heb daar een word documentje van met wel de goeie lettertypes als het goed is.
Als ik hem vind stuur ik je die wel ff ;) |
|
Quote:
Thanks stuur me maar een pm |
Ik heb het bestand hier ff klaargezet: https://rapidshare.com/files/141112626/stickerVWmk1.zip
Je kunt dan rechtsonder bij free user op "i want to wait" klikken en dan veranderd die knop in "download now" zipje binnenhalen. Even uitpakken met winzip/winrar etc. De ttf bestanden moet je even in je windows/font map kopieëren voordat je het word document opent. Succes d'r mee! ;-) |
Helemaal super :thumbup:
ga vanavond meteen aan de slag om een nieuwe sticker te maken Harterlijk bedankt |
Dank u, ;)!
|
Ziet er vééééél beter uit dankj !!
|
Kon het vandaag niet laten om verder te doen aan de Golf :D
nog 3 halve dagen en school's out :D sinds gisteren staat ze in de garage van mijn broer dus kan ik de rest beginnen strippen enzo dus vandaag de koffer afgehaald + de ruit de 2 zijruiten de voorruit maar dan oppeens KRAK !! direct een G**verdomme deruit ja gebarsten .... nuja een nieuwe en niemand die wat ziet :D ![]() ![]() ![]() |
Is mij ook gebeurt met het eruithalen van de ruit, gelukkig zijn ze niet zo duur he ( die van mij moest toch weg zat een klein sterretje in )
de juppen waren lekker zo te zien :thumbup: |
Quote:
:rolleyes: |
Leuk projectje hoor. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar gebruik je de oude motor weer of komt er iets anders in?
|
Quote:
de "oude" motor komt er terug in maar wordt vernieuwd en gespoten dus het proper "oud" blokje er terug in :D |
EINDELIJK kan ik beginnen schuren
eerst nog motor ruimte kuisen en dan beginnen :D hopelijk eeft de spuiter tijd want hij is bezig met verbouwingen aan zijn huis dusja :S met veel geluk is ie gespoten tegen eind augustus .... |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voila is toch iets properder hé ? :thumbup: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pff van de houder waarschijnlijk een reactie op de onderlaag of onderlaag was nog niet uitgedroogd maarja afschuren en terug opnieuw alle stukken worden toch opt laatste gespoten |
Gisteren toevallig uitgekomen op de 2de vorige eigenaar van mijn Golfje en jaja er stonden nog foto's op
Bij deze: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vandaag de motorruimte en de onderkant afgestoomd, eerst ontvetter erop en dan stomen.
resultaat mag er zijn :D ![]() voor ![]() voor ![]() voor ![]() ![]() ![]() NA :thumbup: |
met veel geluk is ie gespoten tegen eind augustus ....[/QUOTE]
Met HEEL veel geluk.. :P tzie er goe uit ;) |
Quote:
Met HEEL veel geluk.. :P tzie er goe uit ;)[/QUOTE] en? lukt het, je hebt nog 1 week :rolleyes: wordt het de originele kleur weer? gr Peter |
hehehehe,flikker gewoon op z'n kant dat ding;)
maar word goed schoon! |
hij staat nu bij de spuiter en tzal 2 weken later zijn dan eind augustus :D
maar ah ja ... kleur wordt lofoten green (l61H) origineel van vw hij wordt nu geschuurd (der is gvd veel werk aan met da str*ntkleur da erop was) om de 2 seconden (bij wijze van spreken) mag je veranderen van schuurpapier dat er zo inplakt ... het dak is gans geschuurd, de linker zijkant en voorkant maandag de binnenslagen enzo schuren en dan kan de spuiter zen werk doen gaat ook spuitplamuur op ... oh btw zwart op dak is allemaal schuurstof :D ![]() ![]() ![]() ![]() |
goed bezig,wat een bende is daarvan gemaakt zeg.
|
Update
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nog steeds echt een vette kleur! Matcht perfect met de auto!
|
:eek: gerold of gespoten?
ziet er wel goed uit :thumbup: Top dat ie weer netjes behandeld wordt ipv dat matte zwart.. :screwy: |
![]() ![]() ![]() Nu staat hij in de spuitplamuur :D Edit: Grondverf staat er ook op :D |
[QUOTE=Sox_Wolfie]Update
![]() heeft ie soms paalke meegehad ? het lijkt dat er paar deuken inzitten daar rechts naasst u sleepoog. |
Heel nice hoor! Snap alleen niet waarom je niet even het dopje voor je achterbumper eruit gehaald hebt. Heb je dat gewoon buiten gespoten of er nog een tent overeen gezet?
|
Quote:
wel voor de grondlak en spuitplamuur buiten maar voor de lak zelf gaat hij in de spuitcabine hoor ... en nu je het zegt ik heb er nog niet echt bij stil gestaan bij dat dopje :D nuja de lak zelf zit er nog niet op dus kan het nog doen e :D |
![]() ![]() ![]() ![]() |
nice, gefeliciteerd.
|
Quote:
Dankje :) Nu kan het toffe werk beginnen e terug opbouwen :D |
Ziet er goed uit !
Ben zeer benieuwd :D |
Coole kleur! Welke kleurcode is dit?
|
Quote:
kleur wordt lofoten green (l61H) origineel van vw staat boven in de topic op pagina 4. wel een erg leuk project. :thumbup: |
ziet er leuk uit! veel succes met je golfie :thumbup:
|
dat ziet er super uit,echt mooi.
je bent goed bezig:thumbup: |
Al een tijdje geen update geweest maar nog niet stil gestaan
Voorste draagarmen zijn eruit, stuurhuis eruit om te herspuiten. Maar van de winter zal het project even stil liggen zo kan ik wat bijverdienen en na de winter zoveel mogelijk onderdelen in 1ne keer kopen foto's van de gespoten onderdelen zullen volgen ... :D |
goed bezig hoor! net werk heb je verzet :thumbup:
|
Netjes! Mooie kleur ook! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:30. |