![]() |
Dikke wielen! Hartje goud, randje lichtjes borstelen? ;)
|
Zijn dat ATS wielen? Ik heb ook nog zo'n setje wat ik wil laten opknappen voor me Scirocco MK1. Wel een leuk ding die golf!
|
zijn exips.
harten worden niet goud,das geen pan op deze kleur;) en even een paar foto's van de daily; 190.000km,binnen en buiten in nieuwstaat:) let niet op de drek,is een zooitje hier in de polder. |
Quote:
Lees t nu pas, kleur lykt er idd veel op, weet je toevallig de kleurcode? |
Quote:
la1v is het volgens mij,sticker is een beetje vaal..... |
Dan is die van my toch anders, je hebt n paar tinten in dat goud.
Leuke 1 iig, ziet er nog netjes en hard uit zeg :thumbup: |
damn die is idd nog best wel netjes :thumbup:
|
is nog goed netjes idd.ben nu alweer even bezig om de bodem kaal te maken,ivm kale plekken die helemaal onder de tectyl zijn gebanjerd.wil dit helemaal kaal hebben en in de menie zetten,daarna in steenslagcoating,zodat roest hopelijk geen vat krijgt.is alleen een ellendig k%twerk,gaat overal inzitten als je eronder ligt te krabben.heb wel zo goed als alle onderdelen gevonden dus das wel weer leuk dan.
|
Gerben op een BBQ eind juli: Nee de A4 gaat echt niet weg voorlopig :d
Leuke einzer, plannen ligt het niet aan! :thumbup: |
die Golf 1 ziet er goed uit zeg!
Exips d'r bij, gaat weer een supercombo worden Gerben! :thumbup: |
Quote:
lag op zich ook niet echt aan de auto.....vond het gewoon doodzonde om zoveel geld aan de staat te betalen.heb er 2 supernette auto's voor terug en nog een beetje cash,dus mij hoor je in dat opzicht niet klagen. @salih,als ie zo word zoals ik het nu in m'n hoofd heb :rolleyes: |
Gelijk heb je!
Ga je nog wat doen aan de Vento? |
Quote:
ligt niet in de planning,3projecten word iets teveel van het goede,daarbij bevalt het me stiekem wel,gewoon lekker door kunnen rijden zonder af te remmen voor elke molshoop. |
zal toch vast goedkomen neem ik aan! :thumbup:
ik blijf het zowiezo wel volgen, kijken wat je ervan maakt! ;) |
zo vanochtend weer verder aan de einser,toen ik de deur open deed zag ik dit....kon het niet laten er een foto van te maken.
motortje is er bijna uit,en ben daarna even bij een spuiter geweest,zeer waarschijnlijk krijgt ie een respray,in een andere kleur;) [en die bamibak is van de week weggebracht] |
Zonde om n andere kleur te doen zeg, maar t is jou auto hé :)
Nog veel wilde plannen met de 1? |
neuh niet echt....tenminste ik vind het zelf niet echt wild;)
volgend e week eerst weer even aan de g60 verder,dat laswerk moet eerst maar eens af. |
ben bezig met het blokje voor de mk1.....
![]() ![]() ![]() kop maximaal gevlakt,gepoort en geflowed,ruige nokkenstok erin.... |
haha dus welke auto word nou de baan auto? De mk2 of de mk1 ? :P
Nee grapje, weer lekker bezig geweest zo te zien Gerben :) |
nice :thumbup:
|
goed bezig pulmans!! ;)
|
Damn dat ziet er goed uit! hoeveel lift hebben de kleppen dadelijk met de nieuwe nokkenstok? en ga je op carbs rijden? :thumbup:
Vet project keep it up! Groeten Bart |
dikke lift extra :thumbup: goed bezig weer :)
|
de mk1 word dit jaar toch nog niet gespoten.vind het een beetje zonde om de spuit er over te halen voor 1 of 2 seizoenen,zit wel laswerk aan te komen nl.dan doe ik het liever ineens goed.ga hem nu snel in elkaar zetten,voor de jaarwisseling wil ik hem hier onder de carport hebben dan kan de g60 de box in om alles op te bouwen[proefpassing]
|
weer verschillende dingen gedaan,heb voor de mk1 een custom grille gemaakt en ben het blokje aan het opbouwen.
voor het racer project had ik bovenstaande cilinderkop klaarliggen,maar na wat denkwerk besloten die op het blokje voor de mk1 te schroeven,omdat de kop al een paar keer was gevlakt[compressievrhouding^]en dat willen we dus niet,daarbij had deze kop als klepconfiguratie 29mm voor de uitlaat en 36mm voor de inlaat.heb in het magazijn;) enn kopje gevonden die nog nooit gevlakt is en van zichzelf al een diepere kom in de kop heeft dus ideaal.alleen deze kop heeft als klepconfiguratie 30mm voor de uitlaat en 32,5 voor de inlaat.ga volgende week dus de klepzetels van dit kopje vervangen voor 4 grotere zodat de grotere klepppen erin kunnen.compressieverhouding zal dan rond de 8,7 op 1 komen te liggen met 36mm inlaatkleppen en 30mm uitlaatkleppen.daarna het kopje nog even naar VDBWorks voor een kanaalbehandeling:) en dan kan die in ieder geval op het motortje. ik weet het,het gaat allemaal niet zo snel,maar wil het wel helemaal naar m'n zin hebben en dat kost de nodige muntjes.daarbij hoeft het ook niet zo snel te gaan,het is hobby,geen race tegen de klok. |
vanavond weer lekker geprutst,1.1 ligt er dan eindelijk helemaal uit,en is gesloopt.
probeer van de week verder te gaan met het 1.6 motortje klaarmaken,dan kan die er wat mij betreft weer in.moet nog even kijken welke bak ik erachter schroef,want de originele is gaar.ook nog een spaghettispruitstukje op de kop getikt op de polo register meet gisteren. wielen gaan 1 dezer dagen met richard mee naar bertil om af te laten draaien. |
skoda is de deur uit,voor dagelijks dit aangeschaft,
![]() en vandaag een mooi setje rims gekocht,denk dat die onder de racer gaan komen. ![]() |
gave aankoop kerel ;)
|
Beide leuke aankopen ;)
|
Stoere daily kerel! En erg leuke wieltjes ook voor de racer!
|
Wielen zullen netjes staan onder je 1!
|
Mooie spulletjes weer gozer, goed bezig ! :thumbup:
|
Dikke audi :thumbup: heb m vandaag na t vrijgezellige feest van mij gister ff bekeken :D
|
Tof zo'n audi!
Heb je er meer foto's van? |
thanx jongens,meer fotos komen nog wel,heb deze uit het verkoop topic.
de wielen zijn trouwens bedoeld voor de mk2;)maja die rijd voorlopig toch niet,we zien het wel. |
succes met de audi en de velgen. ;) :thumbup:
|
das een coole daily gerben :rock:
|
Die stickertuning ziet er natuurlijk niet uit..maar het model Audi vind ik helemaal top.
Quattro? |
thanx ruurd dimi en rené.
dis stickers vind ik zelf helemaal te lijp,wilde eerst nog wel een andere kleur opzetten,maar laat hem lekker zo.is geen quattro,helaas;) ligt een 1.6 in met pisburg carb,the drama continues..... heb er [natuurlijk,gerben koopt een oudi] al mee stilgestaan,benzine filter zat verstopt.waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik afgelopen weekend nogal lang doorgereden heb op een tank[wilde niet langs de snelweg tanken ivm prijsverschil] gelijk het motortje maar even een beurtje gegeven,vond hem van onderuit erg traag en zag dat de motor erg snel op temperatuur was,dit had 1 oorzaak,de verdeleras stond er 1 tand naast.motortje loopt redelijk netjes nu,al heb ik nog wel het plan om hem om te bouwen naar monopoint injectie. |
hahahaha... gooi er dan zo'n oude 2.1 turbo 10v batser in
|
All times are GMT +1. The time now is 16:52. |