![]() |
Quote:
Aha.... hahaha ja idd. |
Is er iemand die wat creaties kan maken met onderstaande foto's ??
|
Quote:
Iemand ?? :( |
Ik heb zelf ook nog wat gevonden. Misschien dat jullie hier wat mee kunnen:
|
let wel dat is 18 inch
|
Quote:
Ja, dat "moet" ook ;) |
waarom laat je dan zw1 als voorbeeld zien en geen zw5..;)
|
Quote:
Gaat meer om het idee qua styling en kleur. Foto's hierboven zijn allemaal Artec L edition's toch.... |
:rolleyes: have a nice weekend!
![]() |
Quote:
Thanks Bart !! :thumbup: Van hetzelfde. |
photoshop gevraagd!
wie zou er zo vriendelijk willen zijn voor mij onderstaande wielen onder de audi te shoppen?
bvhhd;) ![]() |
Photoshop velgen
hey,
Misschien beter een photoshop topic ofzo oprichten ;) ! Mijn velgen zijn nu nog geparelt en ben nog zwaar aan het twijfelen over de kleur. Wou eerst beginnen met een gepolijste rand en hart in kleur zeg maar ! Maar dit is not done de putten etc die er in zitten zijn mij te diep.. Lekker basic in 1 kleur poedercoaten dus :thumbup: Maar goed onder een witte auto is de keuze wat lastiger, zie foto's hieronder weet niet welke geschikt zijn voor photoshop maar hoor het wel. Kleur : Wit Zwart Goud zilver ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder iemand een leuk idee voor mijn jetta ? :D Alvast bedankt |
Heb even mijn Rials als voorbeeld genomen. hier een shop :
Zilver : ![]() Goud": ![]() zwart gaat me niet lukken :mad: wit zijn ze al , hoop dat het zo een wat duidelijker voor je wordt :thumbup: suc6 |
Alstu :)
![]() achter ziet er een beetje raar uit, kon het hart niet meer naar buiten krijgen anders werdt het geen porum, voor ziet er wel erg nice uit :thumbup: |
thanx mike:thumbup: staat niet verkeerd vind ik zelf....
|
FF off topic...
@ de pul... jij bent ook druk geweest tussen de Midwintermeet EN de DUB INN... Audi is erg gaaf geworden... (de geshopte wielen staan hem ook erg goed) |
nee hoor,ik heb er gewoon een nette bijgestolen:D:D
thanx man:thumbup: |
En een shopje met gewoon zelfde wit als de auto ?
Witte velgen zwarte banden rood randje in maken heb ik al mijn kleuren in me auto weer terug op de velg ! |
Netties man!
Maar de wielen die je er nu onder hebt zijn ook supertoll jah. |
hoeveel inch zijn de bestaande en hoeveel zijn de nieuwe? want op de shop (no offense) zijn de wielen zeker 2 inch groter, wat weer een vertekend beeld geeft.
ik vind de huidige wielen mooier trouwens |
Photoshop verzoekje
Kan iemand wat photoshoppen voor me?
![]() Dit moet eronder komen, ![]() |
Ik zal eens kijken of ik nog wat voor je kan betekenen ;)
dun rood randje.. :cool: ![]() dikke rode rand.. :screwy: ![]() |
Quote:
![]() |
Quote:
pfoe wat is de velgenkleur keuze toch moeilijk !
Denk dat het gewoon wit word, is hier nog keuze in die zo dicht mogelijk bij de carroserie kleur valt van L90E ? |
@jeroen en joost,de keskins zijn 7,5x16 et35.
ik zie er trouwens toch maar vanaf omdat me dat veel te smal valt en ik de 15ers er eigenlijk ook wel heel vet onder vind staan.(en die vallen lekker breed:D:D ) |
Heb nog wat gevonden, nog iemand
![]() of lichtere teint ![]() Ben benieuwd foto's staan boven nog van de jetta. Dit word het idd geval |
Van die twee zou ik de eerste nemen..
Bij deze de shop : eerste velg, goudbruinig koperkleur :cool: ![]() de ander goudkleurige ![]() |
Thanx, eerst nog 1 velg laten richten en dang aan ze naar de Coater, even kleur bespreken welke goud kleur.
|
hallo
wil iemand deze golf in de blauwe g60 kleur shoppen en dan de velgen (hart zilver org) en de rode rand van de grill (gti) :thumbup: bron:erik ![]() bij voorbaat dank ik zit in twijfel om mij rm,s te verbreden gr richard |
Wie kan mij onder m'n polo
Deze wielen shoppen? Deze kleinere foto's heb ik ook nog... ![]() ![]() Al vast bedankt :thumbup: |
Iemand die zich geroepen voelt deze velgen in 15" onder mijn Witte te flatsen?
![]() ![]() ![]() ![]() [/QUOTE] ![]() De Golf in z'n natuurlijke habitat: ![]() ![]() ![]() |
ff snel 5 min bezig geweest voor je ;)
Wist niet meer of het 15 inch was of niet... Dus ik heb ze maar gewoon iets groter gemaakt dan het 13 inch staal wat er nu op zit ;) Als het nog groter moet of juist kleiner moet je het maar ff zeggen ;) ![]() |
ze zijn 13inch :D
|
haha ok hier is de update ;)
![]() Ik weet t wel :P Ik persoonlijk vind de 15 inch iets mooier staan met wat plattebandjes :redface: En bread heb voor jou ook ff geprobeerd ;) ![]() waren wel moeilijke hoeken om hem goed te krijgen(dus hij is niet perfect) plus de plaatjes waren allemaal vrij moeilijk om maten in te schatten maar goed, heb het wiel iets aangepast om het wat dieper(=realistischer) te laten lijken |
De velgen die er nu op zitten zijn ook 15", dus als de BBS-en precies even groot zijn geplakt is 't goed. ;)
Kan me met de achterkant zo wel wat voorstellen. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden... Bedankt in ieder geval. :thumbup: |
Quote:
ik zal nog even proberen ;) voor is vrij lastig door de band :P maar ik update straks weer ff :thumbup: |
thnx :thumbup: alleen zijn de 15'' zenders iets anders dan de 13''
![]() ![]() |
De hoek van de andere foto's is misschien makkelijker. Vooral de laatste.
|
Nou tis niet veel geworden. T lukte me gewoon niet, sorry :\
![]() De velg zou eigenlijk 180 graden gedraaid moeten zijn en dan naar binnen gedeukt ipv naar buiten maar na een dikke 40 min is t niet veel meer geworden :P |
All times are GMT +1. The time now is 18:17. |